یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان شناسی و علوم اجتماعی ، عنوان : بررسی رابطه رضایت شغلی و پرخاشگری

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان شناسی و علوم اجتماعی ، عنوان : بررسی رابطه رضایت شغلی و پرخاشگری دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان شناسی و علوم اجتماعی ، عنوان : بررسی رابطه رضایت شغلی و پرخاشگری


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان شناسی و علوم اجتماعی ، عنوان : بررسی رابطه رضایت شغلی و پرخاشگری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی  روان شناسی و علوم اجتماعی ،رشته علوم تربیتی (گرایش راهنمایی و مشاوره)عنوان :بررسی رابطه رضایت شغلی و پرخاشگری بین کارمندان دانشگاه علم و صنعت.

خشنودی شغلی از عوامل مهمی است که باید در توسعه صنعتی مورد توجه قرار گیرد ، مطالعه و بررسی تاریخچه توسعه و تحول جوامع صنعتی نشان می دهد که نیروی انسانی ماهر و تعلیم یافته در تبدیل جوامع به جوامع صنعتی تاثیر انکار ناپذیری داشته است.

هر فردی سعی دارد شغلی را انتخاب کند که علاوه بر تامین نیاز های مادی ازنظر روانی نیز او را ارضا نماید. بدین لحاظ برای نیل به این هدف یعنی گماردن افراد در مشاغل مناسب مطالعه فردی و بررسی خصوصیات آن ها لازم و ضروری است. در غیر این صورت با سپردن مشاغل به افرادی که یا علاقه ای به انجام شغل مورد نظر ندارد و یا فاقد خشنودی شغلی لازم برای انجام آن هستند علاوه بر آن که فردی ناشایست بر سر کار گمارده می شود بلکه موجب تغییر در سطح پرخاشگری نیز می گردد.

در دنیایی که هر روز به سوی صنعتی شدن گام بر می دارد و در دنیایی که هر فرد برای داشتن زندگی در آن نیاز به کارکردن دارد، آیا ضروری است که مدیران و برنامه ریزان بخش تولید با خواست ها و ملاک هایی که یک فرد در زمینه عوامل خشنودی شغلی با آن رو به روست آشنا شوند ؟

آیا شناخت خواسته های افراد می تواند منجر به تغییر سطح پرخاشگری و خشنودی شغلی گردد ؟ آیا وقتی شخصی برای شغل خود ارزش و اعتبار قائل شود و یا اهمیت آن را واقعاً در یابد ، این فرایند به تغییر سطح خشنودی شغلی او می انجامد؟ و از همه مهم تر این که آیا همیشه خشنودی شغلی موجب پرخاشگری پایین می شود ؟ یا خیر ؟

هدف اصلی در تحقیق حاضر آزمون پیش فرضهای دو گانه است که برخی از آن ها معتقدند خشنودی شغلی بر پرخاشگری تاثیر کاهنده دارد و بعضی بر این اعتقاد رابطه ای بین آن ها نیست. با حد اقل خشنودی شغلی همواره موجب پرخاشگری بالا نمی شود.

این پژوهش در 5 فصل با عناوین زیر:

*فصل اول ( کلیات پژوهش)

* فصل دوم ( ادبیات و پیشینه پژوهش )

* فصل سوم ( روش پژوهش)

* فصل چهارم ( تجزیه و تحلیل داده ها)

* فصل پنجم ( بحث و نتیجه گیری )

و با فرمت word و در 123 ص تنظیم شده است.

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.