یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی موضوع: بررسی عوامل مؤثر بر کژرفتاریهای نوجوانان

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی موضوع: بررسی عوامل مؤثر بر کژرفتاریهای نوجوانان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی موضوع: بررسی عوامل مؤثر بر کژرفتاریهای نوجوانان


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی موضوع:  بررسی عوامل مؤثر بر کژرفتاریهای نوجوانان

پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش خدمات اجتماعی. موضوع:  بررسی عوامل مؤثر بر کژرفتاریهای نوجوانان با تکیه بر از هم گسیختگی خانوادگی.

انسانها در فراز و نشیبهای تاریخ همیشه از دردها و آسیب های اجتماعی بسیاری رنج برده اند و همواره در جستجوی یافتن علل و انگیزه های آنها بوده اند تا راهها و شیوه هایی را برای رهایی از آنها بیابند . حال یکی از مسائل پیچیده و ناراحت کننده فعلی که توجه بسیاری از محققین ، جامعه شناسان ، جرم شناسان ، روانشناسان و متخصصین امر را به خود معطوف داشته موضوع مجرمین کم سن وسال و یا به اصطلاح « اطفال و نوجوانان بزهکار » می باشد که روزبه روز هم گسترش بیشتری می یابد.

با توجه به وضع موجود نخستین پرسشی که مطرح می شود این است که اقدامات لازم در زمینه مبارزه با جرایم اطفال و نوجوانان چیست ؟

افرادی که دریک جامعه معین زندگی می کند به عنوان سرمایه ومنافع انسانی آن جامعه محسوب می گردند .پیشرفت می گردند .پیشرفت یک جامعه علاوه برمنابع مناسب مالی به طور تنگاتنگی بستگی به کیفیت منابع موجود انسانی دارد واطفال ونوجوانان به عنوان اصلی ترین ومهمترین بخش این منابع ، نقش بسزایی رادراین زمینه ایفا می نمایند .

نتایج حاص از پژوهش :

جدائی میان انسان واجتماعی که در حال دگرگونی است ا زمهمترین علل ازدیاد بزهکاری نوجوانان به شمار می رود .زیرا سرعت تحولات وتغییرات خیلی بیشتر از میزان سازگاری فرد با محیط است . شرایط زندگی باید به گونه ای فراهم شود که تنها فرد از رفاه مادی برخوردار باشد بلکه احساس امنیت ، مسئولیت ومحبت هم در فرد تقویت شود .نوجوانان باید بتوانند با وجود امکانات وتسهیلات فرهنگی به سوی هدفهای سازنده راهنمایی شود .کارگاههای کوچک کارهای دستی ، کانونهای پرورش فکری ، باشگاههای ورزشی باعث سازماندهی اوقات فراغت نوجوانان می شود ونتیجه این امور برای والدین وبخصوص برای نوجوانان بسیار ارزشمند است .زیرا خستگی وافسردگی وبحران هویت راکاهش می دهد وباعث کاهش فشار روانی در خانواده ها وافراد می گردد وتعادل ومحیط امنی برای رشد نوجوانان فراهم می آورد .


این پژوهش در 5 فصل با عناوین زیر:

فصل اول :بیان مسئله

فصل دوم :روش جمع آوری اطلاعات

فصل سوم :تاریخچه توچه به بزهکاری نوجوانان درجهان

فصل چهارم :جمع بندی ونتیجه گیری

فصل پنجم :فهرست منابع

و با فرمت word در 96ص تنظیم شده است.

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.