یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته علوم اجتماعی ، «بررسی عوامل مؤثر بربالا رفتن سن ازدواج میان دانشجویان پسر

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته علوم اجتماعی ، «بررسی عوامل مؤثر بربالا رفتن سن ازدواج میان دانشجویان پسر دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته علوم اجتماعی ، «بررسی عوامل مؤثر بربالا رفتن سن ازدواج میان دانشجویان پسر


خرید و دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته علوم اجتماعی ،  «بررسی عوامل مؤثر بربالا رفتن سن ازدواج میان دانشجویان پسر

 پایان نامه دوره کارشناسی رشته علوم اجتماعی (پژوهشگری)  «بررسی عوامل مؤثر بر دیررسی (بالا رفتن سن) ازدواج میان دانشجویان پسر.

همانطوری که از عنوان تحقیق برمی آید، پژوهش در این مقوله گرد سن ازدواج می چرخد بر همگان روشن است که برخی ها در جامعه به امر ازدواج اقدام نکرده اند، در حالی نشان هم در حد بالاست و از سن ازدواجشان گذشته است و روز به روز بر تعداد این عده افزوده می شود، و به صورت مشکل و مسئله حد در جوامع پدیدار گشته است و هر انسان صاحب احساس و نوع دوست را به تفکر و چاره اندیشی وا می دارد تا بتواند بر این مشکل فائق آید و این معضل را از جامعه بزداید. اینک ما این مشکل را میان دانشجویان دانشگاه آزاد مجتمع ولیعصر(عج) مورد بررسی قرار داده ایم،

نهاد ازدواج که بنیان خانواده بر آن قرار دارد، در نتیجه پژوهشهای جدید تاریخی، جمعیت شناسی و مردم شناسی بهتر شناخته شده است. نگرشهای اتخاذ شده توسط این شاخه های علمی و مسائل مورد نظر آنها تا حدودی تقارب یافته و در نتیجه، شواهدی تازه را در این زمینه فراهم آورده اند. اینک برای ما امکان آن هست تا ما بهره گیری از اطلاعات مربوط به یک دوره تاریخی که در قرن شانزدهم میلادی تا زمان حال ادامه دارد، به تعدادی از سؤالات پاسخ دهیم که به سهم خود می توانند ابهامات مربوط به خانواده را به عنوان یک نهاد اجتماعی، مرتفع سازند. این سؤالات به مقوله های گزینش همسر، سن زوجین هنگام ازدواج و کارکردهای زناشویی مربوط می شوند.

در این پژوهش مسئله مورد بررسی بالا رفتن سن ازدواج میان دانشجویان دانشگاه آزاد مجتمع ولیعصر(عج) می باشد. البته با اندکی تفحص و تحقیق معلوم می شود که این مشکل تنها به جامعه ما (ایران) اختصاص ندارد بلکه دامن گیر کلیه جوامع جهانی بعد از صنعتی شدن بوده و هست و روز به روز در حال اوج گیری می باشد. اینک محقق با توجه به رشته تحصیلی خود و تجارب چند ساله خود با دانشجویان از نزدیک مصاحبه ها و صحبت هایی که به طور شفائی در طول چند سال انجام داده این مسئله را به عنوان پایان نامه کارشناسی مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد.

این پروژه در 5 فصل با عناوین :

فصل اول ـ کلیاتی در باره تحقیق

فصل دوم: پیشینه تحقیق

فصل سوم : روش تحقیق

فصل چهارم: بررسی توصیفی داده ها

فصل پنجم : آزمون فرضیات

و با فرمت word در 106ص تنظیم شده است.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.