یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی موضوع: بررسی و شناخت علل وعوامل انحراف و کج روی نوجوانان

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی موضوع: بررسی و شناخت علل وعوامل انحراف و کج روی نوجوانان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی موضوع: بررسی و شناخت علل وعوامل انحراف و کج روی نوجوانان


خرید و دانلود  پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی   موضوع: بررسی و شناخت علل وعوامل انحراف و کج روی نوجوانان

پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی ،گرایش: خدمات اجتماعی  موضوع: بررسی و شناخت علل وعوامل انحراف و کج روی نوجوانان دانش آموزان دختر منطقه 17 شهر تهران.

سازه اصلی این پژوهش کجروی و انحرافات اجتماعی می باشد و موضوع بررسی و شناخت علل و عوامل مرتبط با کجروی اجتماعی در بن نوجوانان دانش آموز دختر در مقطع تحصیلی متوسطه و راهنمایی واقع در منطقه 17 تهران می باشد. جامعه آماری به تعداد 100 نفر از دانش آموزان دختر در مقطع تحصیلی متوسطه و راهنمایی انتخاب گردیده اند.

هدف اصلی این پژوهش بررسی وشناخت عوامل مرتبط با پدیده کجروی اجتماعی می باشد. عواملی چون: سن، تحصیلات، والدین، درآمد خانواده، وضعیت مسکن، و میزان نظارت و کنترل والدین واستفاده از وسایل ارتباط جمعی و ...

کجروی اجتماعی مانند هر پدیده اجتماعی دیگر زاییده علل بی شماری است که این عوامل کم و بیش در ارتباط باهم بوده است و بر هم تأثیر گذاشته و از هم تأثیر می پذیرند، لذا هیچ گاه برای عارضه و معلولی علت خاصی وجود نداشته است، بر همین اساس است که وقتی به مطالعه و بررسی علمی این پدیده می رسیم، می بینیم متخصصان و محققان رشته های مختلف مخصوصاً روان شناسان، جامعه شناسان و حقوق دانان هر یک از زاویه دید خود به مسأله نگاه کرده اند و هر کدام عللی را مورد توجه قرار داده اند.

چارچوب نظری تحقیق:

علل و عوامل بزهکاری از دیدگاههای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. عمده ترین دیدگاههای که بزهکاری را مورد بررسی قرار داده اند سه رویکرد زیست شناختی، روانشناسی و جامعه شناسی است که در بیان مبانی نظری این تحقیق عمده ترین دیدگاهها مطرح شده در این سه رویکرد مورد بررسی قرار می گیرد.

این پژوهش در 6 فصل با عناوین زیر:

فصل اول : بیان مسئله

فصل دوم : طرح مسئله

فصل سوم : روش تحقیق

فصل چهارم : جداول

فصل پنجم : نتیجه گیری و پپیشنهادات

فصل ششم : محدودیت های پژوهش

و با فرمت word در 144ص تنظیم شده است.

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.