یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود مقاله نرم افزار Access

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله نرم افزار Access دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود مقاله نرم افزار Access


دانلود مقاله نرم افزار Access

مایکروسافت اکسس )به انگلیسی: Microsoft Access( یکی از اجزای مایکروسافت آفیس است که برای ایجاد پایگاه داده‌های رابطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار پایگاه داده جت را با یک واسط کاربری گرافیکی و ابزاری جهت تولید نرم‌افزار ترکیب نمود.

مقدمه

مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری در بر گیرندهٔ نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ده ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.

آفیس ۲۰۰۷/آفیس ۲۰۰۸ در بردارنده رابط کاربری جدیدی است و از فرمت‌های جدید موسوم به Office Open XML با فرمت‌های docx، xlsx، pptx سود می‌برد. ضمن اینکه مایکروسافت قابلیت جدید، رایگان و افزودنی با نام بستهٔ هماهنگ سازی مایکروسافت آفیس (به انگلیسی: Microsoft Office Compatibility Packایجاد کرده است تا کاربران بتوانند با برنامه‌های پیشین آفیس هم‌چون برنامه‌های آفیس ۲۰۰۳ و آفیس ۲۰۰۰، پرونده‌ها با ریخت و فورمت Office Open XML file format را باز کنند. برای نمونه با مایکروسافت آفیس ورد ۲۰۰۳ که به گونهٔ کارخانه‌ای ناتوان از گشودن و سپاردن در پسوند docx است، بتواند پسوند docx را گشوده و آن را ویرایش کرده و آن را ذخیره و سپارش کند.

واپسین نگارش مایکروسافت آفیس، آفیس ۲۰۱۳ نام دارد که در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و آخرین نسخه تحت سیستم‌عامل مک اواس اکس نیز آفیس ۲۰۰۸ نام گرفته است که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده است.

یکی از امکانات جدید این نسخه ۲۰۱۳ کلود بودن (ابری) است که می‌توان مطالب را در فضای آنلاین ذخیره نمود.

سرانجام در تاریخ ۲۰۱۴ میلادی مایکروسافت نسخه اندرویدی مجموعه آفیس را منتشر نمود.

طبق تحقیقات کمپانی Forrester Research تا تاریخ ژوئن ۲۰۰۹ بعضی از نسخه‌های مایکروسافت آفیس در ۸۰ درصد موارد تجاری و اداری استفاده شده‌است و ۶۴ درصد این موارد از آفیس ۲۰۰۷ استفاده کرده‌اند.


بانک اطلاعات یعنی چه؟
چرا از بانک اطلاعات استفاده می کنید؟
گذراندن تور آموزشی Access 2010
ساخت یک بانک اطلاعاتی جدید در اکسس :
تعریف
روشهای ساخت جدول :
تعریف:
تاریخچه
مقدمه

 

شامل 19 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.