یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس


پایان نامه تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان تاثیر فرزندان در تصمیم گیری والدین در خرید کالا در مشهد مقدس به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

در دنیای بازاریابی کنونی نقش خانواده­ها به عنوان عنصر اصلی اجتماع همیشه مورد نظر بوده و هست و چگونگی تصمیم­گیری ایشان در فرآیندهای خریدنیز بسیار مورد اهمیت است.

طبق تحقیقاتی که تا کنون انجام گرفته است فرزندان یکی از عوامل مؤثر در تصمیم­گیری­های خانواده هستند. بدیهی است که برای بازاریابان نیز این نقش بسیار مهم است لذا در این تحقیق برآن شدیم که به بررسی تأثیرنظر فرزندان در فرآیند خرید (هم کالاهای مربوط به خود و هم کالاهای مربوط به خانواده) بپردازیم. لذا در این تحقیق رابطه عواملی چون جنسیت فرزندان، درآمد فرزندان، مرتبه تولد آنها، وضعیت اقتصادی حاکم بر فررندان، تعداد فرزندان، سن فرزندان، اختلاف سنی فرزندان و والدین و میزان اطلاعات فرزندان درخصوص کالاهای مختلف و تصمیم­گیری خرید والدین برای خرید 2 نوع کالا (سفر به عنوان کالای خانواده و لوازم تحریر و اسباب باری به عنوان کالای خودفرزند)در محدوده شهری مشهد مورد بررسی قرار داده­ایم.

در این تحقیق 522 نفر از والدین مورد بررسی قرار گرفته­اند که با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی ساده انتخاب شده­اند. تجزیه و تحلیل با کمک نرم­افزارهای آماری   Statistica  و   Spss16و با آماره­های توصیفی و استنباطی انجام شده است.

نتایج حاصل از تحلیل اطلاعات نیز حاکی از اثبات تاثیرنظر فرزندان در تصمیم­گیری­های خرید چه در موردی خرید کالای مربوط به خود و چه در مورد خرید کالای مربوط خانواده می­باشد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.