یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند


پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

زمینه: در دنیای رقابتی امروز شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند.

هدف: اهداف کلی این پژوهش به صورت ذیل مطرح می گردد:

  1. رتبه بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان
  2. تعیین رابطۀ بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان با شخصیت برند
  3. تأثیر صمیمیت، هیجان، شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی در شخصیت برند

روش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت جزو پژوهش­های توصیفی پیمایشی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسش نامۀ استاندارد و با درنظرگرفتن روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع­آوری شده است.

نتیجه : نتایج حاصله نشان می دهد که:

  1. تأثیر گذارترین عامل مؤثر بر سبکهای تصمیم گیری مشتریان در چرم مشهد ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن ﻣﺪ روز ﺑﻮدنﮐﺎلامیباشد؛
  2. ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﺎلا در رتبۀ دوم قرار دارد؛
  3. وﻓﺎداری به برند در رتبه سوم قرار دارد.
  4. بین حساسیت به کیفیت کالا، نام تجاری و وفاداری برند با شخصیت برند در چرم مشهد رابطه مثبت و ومعنی داری وجود دارد.
  5. بین ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن و ﻣﺪ روز ﺑﻮدن ﮐﺎلا، لذتگرایی، حساس بودن به قیمت، بی هدف بودن و سردرگمی مشتری با شخصیت برند رابطه منفی و معکوس برقرار است.
  6. صمیمیت،هیجان،شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی همگی در شخصیت برند تأثیر دارند.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.