پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان در بازارهای میوه و تربار و ارزاق مشهد به صورت کامل و با فرمت پی دی اف
چکیده:
این پژوهش جهت بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان با اقتباس از مدل په الیانگ شکل گرفته است.
بدون شک ، آگاهی از تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان می تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق استراتژی های لازم برای جذب مشتران و در نتیجه تاثیر و بازدهی بالاتر استراتزی های بکار رفته داشته باشد..