یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با توجه نقش میانجی بازارگرایی

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با توجه نقش میانجی بازارگرایی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با توجه نقش میانجی بازارگرایی


پایان نامه بررسی رابطه  بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با توجه  نقش میانجی بازارگرایی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان 

بررسی رابطه  بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با توجه  نقش میانجی بازارگرایی (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی) به صورت کامل و با دو فرمت ورد و پی دی اف + فایل دفاع پاورپوینت

چکیده:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه  بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با توجه  نقش میانجی بازارگرایی در شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی می­باشد جامعه آماری پژوهش را کلیه کارکنان رسمی شاغل  در شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی به تعداد 198 تشکیل می­دهند که تعداد 195 نفر به عنوان حجم نمونه به صورت سرشماری انتخاب شدند .در تحقیق مورد نظراز سه پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی( اسپیرو گوناریس ،2006 و سعد، احمد و رفیق ،2002)، بازارگرایی: تلفیق مقیاس مارکرور، جاورسکی و کوهلی(1993) و مقیاس مک تور، نارور و اسلاتر(1990) و عملکرد تلفیقی از شاخص­های استفاده شده در مطالعات شیخیان و همکاران (1388)، رضایی دولت­آبادی و خائف­الهی (1385) و دعایی و بختیاری (1386) استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از آمار توصیفی(جهت نمایش اطلاعات جمعیت شناختی) و آمار استنباطی استفاده شده است. با توجه به فاصله­ای – عددی بودن متغیرهای پژوهش و از سوی دیگر نتیجه آزمون کلوموگروف – اسمرینوف جهت آزمون­های استنباطی تحقیق از آزمون­های ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون خطی استفاده گردید. نتایج نشان داد بین مولفه­های بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی با نقش میانجی­گری بازارگرایی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد که در این بین نقش مولفه توزیع هوشمندی بازار داخلی به نسبت دو مولفه دیگر بیشتر است . از این­رو بازاریابی داخلی به صورت غیر مستقیم از طریق متغیر واسطه بازارگرایی، بر عملکرد، تاثیر مثبت دارد. اما بین بازاریابی داخلی و عملکرد به صورت مستقیم رابطه­ای یافت نشد. بعلاوه، هر کدام از مولفه­های بازاریابی داخلی بر هر دو مولفه بازارگرایی تاثیر مثبت دارند.


 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.