یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر خرید بیمه شخص ثالث

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر خرید بیمه شخص ثالث دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر خرید بیمه شخص ثالث


پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر خرید بیمه شخص ثالث

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر خرید بیمه شخص ثالث به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

بازاریابی رابطه مند هنر کسب و کار امروز است. برای حفظ مشتریان کلیدی (سودآور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است.امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک شرکت ها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ثابت یا رو به کاهش باید مبارزه کنند، بنابراین هزینه های جذب مشتریان جدید رو به افزایش نهاده است و همچون گذشته نمی توان تنها به انجام معامله توجه داشت. از این رو هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر خرید بیمه شخص ثالث است که با توجه به ابزارهای متفاوت تحقیق نظیر منابع کتابخانه ای، اینترنتی و پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفته است. پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ محاسبه شده است و برای سنجش روایی از روش روایی محتوایی استفاده شد. روش پژوهش از نوع هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی -پیمایشی است. برای آزمون فرضیات از آزمون تی- استیودنت و جهت رتبه بندی متغیرها از آزمون فریدمن استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بیمه شخص ثالث شرکت بیمه ایران شهرستان تربت جام در بازه زمانی فروردین 92 می باشند. نمونه گیری به روش تصادفی ساده انجام شد و حجم نمونه 151 نفر گردید. نتایج حاکی از آن است که چهار عامل اعتماد، تعهد، ارتباط و مدیریت تعارض بر خرید بیمه شخص ثالث موثرند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.