یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه نقش هوش فرهنگی کارکنان بانک تجارت بر جذب مشتریان

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه نقش هوش فرهنگی کارکنان بانک تجارت بر جذب مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه نقش هوش فرهنگی کارکنان بانک تجارت بر جذب مشتریان


پایان نامه نقش هوش فرهنگی کارکنان بانک تجارت بر جذب مشتریان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان نقش هوش فرهنگی کارکنان بانک تجارت بر جذب مشتریان به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

دنیای کنونی همراه با تغییرات پرشتاب به سمت آینده در حرکت است و سازمان‌هایی در این دنیا می‌توانند به بقای خود ادامه ‌دهند که با تکنولوژی روز شانه به شانه با سایر رقبا در حرکت هستند. امروزه اکثـر سازمان‌ها هوش فرهنگی را مزیتی رقابتی و قابلیت استراتژیک می‌دانند. سازمان‌ها و مدیرانی که ارزش استراتژیک هوش فرهنگی را درک می‌کنند می‌توانند از تفاوت‌ها و تنوع فرهنگی، برای ایجاد مزیت رقابتی و برتری در بازار امروز استفاده کنند. هوش فرهنگی اگر چه در بیشتر مطالعاتی که تا کنون صورت گرفته متوجه نحوه تعامل با فرهنگ‌های ملی بیگانه بوده است، اما قابلیت تعمیم به خرده فرهنگ‌های نژادی، قومی و درون فرهنگ ملی را نیز دارد، از این رو در تعاملات محلی نیز، می‌توان از آن بهره گرفت. از طرف دیگر، در عصر حاضر که مفاهیم ارتباطات، رقابت، مشتری گرایی و.... با هم پیوند خورده است، هوش فرهنگی به عنوان عنصری از آمیخته جذب مشتری، نقش محوری در حفظ و بقاء سازمان‌ها، با شناساندن و معرفی محصولات ایفا می‌کند. با توجه به اهمیت این موضوع در این پژوهش سعی بر آن است تا به بررسی تأثیر هوش فرهنگی در شناسایی و جذب مشتریان جدید بانک تجارت استان خراسان رضوی پرداخته شود.

روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است و روش نمونه‌ گیری،  تصادفی ساده است که تعداد 254 نفر از کارکنان انتخاب شده‌اند. این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه هوش فرهنگی استاندار انجام شده است. در این پژوهش از آزمون ­همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است.

یافته ­ها نشان می­دهد که بین هوش فرهنگی، بعد فراشناختی هوش فرهنگی، بعد شناختی هوش فرهنگی، بعد انگیزشی هوش فرهنگی و بعد رفتاری هوش فرهنگی با جذب مشتری رابطه معنا داری وجود دارد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.