پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی و اولویت بندی روشهای ترغیب نگرش مشتریان برای خرید بیمه عمر و پس
انداز بر اساس مدل چند ویژگی با استفاده از فرایند تحلیل سلسه مراتبی(AHP) به صورت کامل و با فرمت پی دی اف
چکیده:
تصمیم گیری جوهره مدیریت است و مدیر کسی است که هر لحظه تصمیم می گیرد. از جمله مسائل پیش روی مدیران بازاریابی جهت نیل به مزیت رقابتی پایدار ، داشتن درک صحیح از مصرف کنندگان و فرایند مصرف اتس که مزیتهای متعددی از جمله کمک به مدیران در جهت تصمیم گیری ، تهیه یک مبنای شناختی از طریق تحلیل مصرف کنندگان ، کمک به قانون گذاران ، و در نهایت کمک به مصرف کنندگان در جهت تصمیم گیری بهتر میباشد...