یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه بررسی نقش تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه بررسی نقش تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی نقش تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات


پایان نامه بررسی نقش تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان بررسی نقش تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

هدف پژوهش حاضر تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند (کیفیت ادراک شده برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند، شخصیت برند و تصویر ذهنی برند) بانک صادرات شهر مشهد است. این تحقیق میدانی به روش توصیفی و پیمایشی- مقطعی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه‌ی مشتریان اصلی بانک صادرات ساکن شهر مشهد بودند که به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده تعداد 268 نفر از این مشتریان انتخاب شدند. برای آزمون فرضیه‌ها و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات فوق از طریق رگرسیون چند متغیره و آزمون  P_Valueبرای آزمون هر فرضیه وP برای معناداری مدل و همچنین سنجش برازش مدل تحلیلی پژوهش از نرم‌افزارهای  SPSS/13 و Amos 18استفاده شد. نتایج به‌دست‌آمده نشان داد که از شش فرضیه‌ی تحقیق تنها یک فرضیه رد می‌شود. و بنابراین تبلیغات بر کیفیت ادراک شده برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند، و تصویر ذهنی برند تأثیر معنی‌داری دارد؛ اما بر شخصیت برند تأثیری ندارد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.