اختصاصی از یارا فایل
پایان نامه ارزیابی نقش برند و تأثیر آن بر رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت میهن با رویکردی بر مدل آکر دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان ارزیابی نقش برند و تأثیر آن بر رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت میهن با رویکردی بر مدل آکر به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف + فایل دفاع + پروپزال
چکیده:
امروزه در بازارهای رقابتی، برند تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. برند یک الزام استراتژیک است که سازمان ها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت های رقابتی پایدار کمک می کند.
در تحقیق حاضر، تلاش شده است که، تأثیر نقش برند (آگاهی، وفاداری، رضایت، کیفیت ادراک شده، ارزش) بر رفتار مصرف کننده در مورد محصولات لبنی شرکت میهن در شهر نیشابور، مورد بررسی قرار گیرد.
مدل مورد استفاده در این تحقیق برگرفته از مدل آکر می باشد. که در این مدل ارزش برند شامل وفاداری به برند، آگاهی از برند، رضایت از برند، کیفیت ادراک شده و ارزیابی برند می باشد.
پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و ابزار گرد آورنده داده ها (اطلاعات) تحقیق مورد نظر از طریق پرسشنامه، استفاده از منابع کتابخانه ای و اینترنتی بوده است. پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت طرح ریزی گردیده است. از لحاظ روش در زمره تحقیقات همبستگی قرار دارد. ضمن اینکه برای تحلیل داده های بدست آمده از روشهای تحلیل اکتشافی و تائیدی استفاده خواهد شد. روش نمونه گیری در این پژوهش، از نوع تصادفی ساده می باشد.
شروع فعالیت این تحقیق در این زمینه از اوایل خرداد ماه1390آغاز شد و تا اواخر آبان ماه1390 ادامه داشت. داده های گردآوری شده، در مورد متغیرهای تحقیق در یک دوره زمانی در اوایل آبان ماه 1390 تا اواخر آبان ماه 1390 (حدودیک ماه)، از طریق پرسش نامه جمع آوری شده است. تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای آماری 8.53 (LISREL )لیزرل ، 19اس پی اس اس (SPSS ) صورت گرفته است.
نتایج تجزیه و تحلیل نشان می دهدکه، نقش برند، تأثیر مثبت و مستقیمی بر رفتار مصرف کننده دارد.
دانلود با لینک مستقیم