یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام تجاری بر پیام، توزیع عملکرد و ارزش نام تجاری در صنایع پوشاک استان خراسان

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه ارزیابی جایگاه نام تجاری بر پیام، توزیع عملکرد و ارزش نام تجاری در صنایع پوشاک استان خراسان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام تجاری بر پیام، توزیع عملکرد و ارزش نام تجاری در صنایع پوشاک استان خراسان


پایان نامه ارزیابی جایگاه نام تجاری بر پیام، توزیع عملکرد و ارزش نام تجاری در صنایع پوشاک استان خراسان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان ارزیابی جایگاه نام تجاری بر پیام، توزیع عملکرد و نفوذ ارزش نام تجاری (ارزیابی مدل PCDL ) در صنایع پوشاک استان خراسان ( کارخانجات شرکت البسکو) به صورت کامل و با فرمت پی دی اف 

چکیده:

شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان، قابلیت و توانایی آن ها در ایجاد، حفظ،
مراقبت و ارتقای نام تجاری  است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است .
نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده میشود. نام تجاری می تواند یک نام، یک علامت
تجاری، نشان و یا سمبل دیگری باشد. فروشنده براساس قانون علامت تجاری حق استفاده همیشگی
از نام تجاری را در اختیار دارد. بدین ترتیب نام های تجاری جدای از دارایی هایی نظیر مجوز
بهرهبرداری، حق چاپ و غیره هستند که از مدت زمان اعتبار خاصی برخوردارند. یک نام تجاری تعهد
دائمی یک فروشنده برای ارائه مجموعهای از ویژگی ها، مزایا و خدمات خاصی به خریداران را الزام
می کند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.