پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان شیوه ارتقای سرمایه اجتماعی در تقویت بازاریابی داخلی تعاونی های مصرف شهر مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
این تحقیق در سال 1390 با عنوان "شیوه ارتقای سرمایه اجتماعی در تقویت بازاریابی داخلی
تعاونی های مصرف شهرستان مشهد" به منظور تحلیل و بررسی نقش سرمایه اجتماعی اعضاء
تعاونی های مصرف شهرستان مشهد بروی بازار داخلی آن تعاونی ها انجام شد.
تحقیق حاضر از جهت هدف یک کاربردی و از جهت روش یک تحقیق توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه اعضاء تعاونی های مصرف در سطح شهرمشهد بوده که رقمی بالغ بر 169000 نفر می باشد. از میان این جامعه، بر مبنای روش تعیین حجم نمونه کوکران تعداد 214نفر به روش نمونه گیری خوشه ای مرحله ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه است که روایی آن بر اساس نظر جمعی از استادان و صاحب نظران تایید شد. اعتبار پرسشنامه نیز با استفاده از محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای هر یک از متغیرها بدست آمد.پس از تجزیه تحلیل آماری داده ها ی پرسشنامه نتایج زیر حاصل شد: