یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پایان نامه جهانگردی

اختصاصی از یارا فایل دانلود پایان نامه جهانگردی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه جهانگردی


دانلود پایان نامه جهانگردی

نبود کار و نقش صنعت جهانگردی در ایجاد اشتغال در یک کار مولد چه می تواند باشد .
در صورتی سازمان جهانگری آگاهیهای مناسب و گسترده ای را در اختیار جهانگردان و گردش گران در زمینه مکانهای زیارتی ، تفریحی ، هنری و تاریخی و استراحتگاهها و … قرار دهد . هتلها می توانند پذیرای مسافران و جهانگردان بیشتری باشند که در این صورت هتلها باعث ایجاد اشتغال می شوند و میزان رفت و آمد و مسافرتها در کشور افزایش پیدا می کند . همین طور دیدن از مراکز هنری و تاریخی و موزه ها فزاینده می شود و خرید از کالاها و محصولات سنتی و هنری کشور افزایش می یابد که افزایش متقاضیان باعث سیر صعودی تولید می شود که در اشتغال نقش مؤثری دارد و در تمام این مراحل « ارز » وارد کشور می شود که می تواند تأثیر به سزایی در میزان سرمایه گذاری در بخش اشتغال زایی داشته باشد . که این رویدادها موجب رونق اقتصادی و پیشرفت صنعت کشور می شود .


ضرورت تحقیق :
در این پروژه سعی شده است تا به نقش صنعت جهانگردیو دفاتر خدمات مسافرتی در پیشرفت کشور و اشتغال زایی اشاره کرد و نشان داد که این صنعت تا چه اندازه ای می تواند موجب کسب درآمد برای کشور و ارتقای سطح فرهنگی و دانش مردم یک جامعه شود . در کشورهای صنعتی امروزه بخش اعظمی از درآمدهای آنها حاصل صنعت جهانگردی می باشند مثل کشورهای فرانسه ، انگلیس ، چین و ایتالیا و …

محدودیتهای جهانگردی :
موانع جهانگردی در مقاصد و اهداف جهانگردان مؤثر واقع می شود و از علاقه آنان به سیر و سفر می کاهد توجه به این موانع و محدودیتها و سعی در از میان بردن یا کاهش آنها از وظایف مهم سازمان جهانگردی است .

برخی از محدودیتها عبارتند از :
1 ـ هزینه ها جهانگردی : هزینه یکی از موانع اصلی سیر و سفر به شمار می رود برای کاهش اثر منفی این عامل به انگیزه ها باید سفرهای مختلفی را برای سطوح مختلف درآمد طراحی و اجرا نمود . طبقات متوسط و کم درآمد گاهی از نظر تعداد بیش از طبقات پر درآمد بوده و بازار جهانگری را پر رونق می سازد . توجه به این گروه و برنامه ریزی سفرهای ارزان از زمره وظایف سازمان جهانگردی است .
2 ـ کمبود وقت : کمبود وقت نیز عامل بازدارنده دیگری در سیر و سفر است اما ببینیم کمبود وقت به چه معناست؟ آیا ممکن است وقت نداشته باشد ؟ مسلماً همه ما از زمان یکسانی بهره مندیم ، منتها اهمیت کارمان به گونه ای است که به ترتیب اهمیت این ظرف زمانی را پر می کند و برای استراحت و تفریح وقتی باقی می گذارد یا نمی گذارد . انگیزه جهانگردی اگر باقی باشد وقت ما را آزاد کرده و اولویت سیر و سفر را در حدی قرار می دهد که در ظرف زمانی ما جایی به خود اختصاص می دهد . بدین ترتیب باز به این نکته می رسیم که باید انگیزه ها تقویت شوند تا موانع کم رنگ گردد .
3 ـ محدودیت جسمانی : محدودیتهای جسمانی و ضعف بدنی می تواند عامل محدود کننده در سیر و سفر باشد اما سازمانهای جهانگردی باید بتوانند سفرهای کوتاه و راحتی را برای این دسته افراد نیز فراهم آورند و بر این محدودیت فائق آیند .

تاریخچه مسافرت و جهانگردی :
قرون وسطی :
انواع آژانس :
1 ـ هزینه های سرمایه گذاری :
2 ـ هزینه های مالی مربوط به آژانس مسافرتی زرین نما :
3 ـ مالیات :
وظایف آژانس :
چارت سازمانی یک آژانس هواپیمایی ( پیشگامان پرواز ـ زرین نما )
اطلاعات مربوط به پرسنل آژانس های هواپیمایی ( پیشگامان پرواز )      
یک آژانس چه مزایایی دارد .
مشکلات آژانس :
جایگاه ایران در صنعت جهانگردی :
فرم اطلاعات مربوط به گشت های داخلی (کشور )
سیستم کامپیوتری برای ذخیره کردن جا :
ارزیابی نهایی :
اینترنت در آژانسهای هواپیمایی :
نتیجه گیری :
جهانگردی و پایداری مسئله هایی برای سال 2000 و بعد از آن :
منابع ومأخذ :

 

شامل 97 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.