یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟

اختصاصی از یارا فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

 اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم؟


 اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری  درس تاریخ کمک کنم؟

این فایل درقالب ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه می باشد . 
چکیده

باتوجه به مشکلات بسیار زیاد در مدارس روستا که ناشی از عدم امکانات و سازماندهی مناسب نیروها وبسیاری دلایل دیگر میباشد واز آنجا که فقر فرهنگی واقتصادی در روستا بسیار زیاد است بر آن شدم تا مشکل دانش آموزم  (پروانه )را که همانند فرزندم او را دوست داشتم  حل نمایم ونتوانستم نگاه معصومانه اش که بیان گر درخواست کمک از من  بود را نادیده بگیرم واز کنار مشکل او بگذرم   .همچنین با توجه به اهمیت  وجایگاه درس تاریخ در فرآیند تعلیم و تربیت و  دادن بینش وسیع به عنوان درسی انسان ساز و  مکمل قدرت تحلیل مسائل جامعه ای  که درآن زندگی میکند مورد نیازبود.  
 لذا خواستم پروانه در این زمینه عقب تر از دیگر دوستانش نباشد پس بر آن شدم تا ازآموخته های علمی خود برای رسیدن پروانه به وضع مطلوب درسی استفاده نمایم.


فهرست مطالب

چکیده. 3

کلید واژه ها: 3

مقدمه. 4

اختلال یادگیری : 4

انواع ناتوانی های یادگیری : 5

چه عواملی باعث بروز اختلالات یادگیری هستند ؟. 5

ب) عوامل محیطی. 6

ج) عوامل روانی. 7

د- عوامل فیزیولوژیکی. 7

ژ- تاخیر رشد. 7

درس تاریخ:. 9

توصیف وضع موجود: 9

گردآوری اطلاعات   شواهد(1). 11

اجرای راه حل: 12

گرد آوری اطلاعات شواهد(2). 13

نتیجه گیری وتاثیر اقدام: 14

پیشنهادات: 15

موانع ومحدودیتهای من در راه این پژوهش: 15

منابع: 16


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.