چکیده:
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم و در پایان نتیجه مطلوبی حاصل شد.
فهرست مطالب
مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: 7
چگونه اضطراب حرفه و فن دانش آموزان افزایش می یابد ؟. 11
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :. 12
3- محتوی کتاب های حرفه و فن :. 13
ب) شیوه های اشتباه آموزش حرفه و فن. 13
1) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی :. 13
2) نداشتن درک درست از کاربرد حرفه و فن در زندگی :. 13
اجرای راه حل و نظارت بر آن :. 20
گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ). 22
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :. 23