یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس را در دانش آموزم شناسایی و برطرف کنم؟

اختصاصی از یارا فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس را در دانش آموزم شناسایی و برطرف کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس را در دانش آموزم شناسایی و برطرف کنم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس را در دانش آموزم شناسایی و برطرف کنم؟

این فایل در قالب ورد وقابل ویرایش در 11 صفحه می باشد .

اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب و ترس را در دانش آموزم شناسایی و برطرف کنم؟

فهرست مطالب

 

چکیده: 3

 

مقدمه: 4

 

تعریفی از اضطراب: 4

 

توصیف وضعیت موجود: 5

 

طرح و بیان مساله: 5

 

گرد آوری اطلاعات ( شواهد 1(  : 6

 

تجزیه و تحلیل داده ها: 7

 

خلاصه یافته های اولیه: 7

 

چگونگی اجرای راه جدید: 8

 

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2): 8

 

منابع : 11

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.