یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای)

اختصاصی از یارا فایل تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای)


تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده:

از لحاظ مفهومی مدیریت استراتژیک با تحول در تئوری‌های مدیریت همگامی دارد. مکاتب کلاسیک رفتاری و کمی مدیریت بر جنبه‌هایی از سازمان و عملکرد آن تأکید می‌کردند که توسط مدیریت قابل کنترل بود. مسایلی از قبیل برنامه‌ریزی تولید، رفتار زیردستان، بهبود محیط کار، نقش گروههای غیررسمی در بازدهی کار، مدل‌های کمی تصمیم‌گیری و غیره. لیکن هرگز فضای سیاسی جامعه ، احساس افراد و نهادهای خارج از سازمان، مسأله اصلی آنها نبود. چرا که محیط از ثباتی نسبی برخوردار بود و چنین نیازی هم احساس نمی شد. به تدریج با رشد مستمر اقتصادی، اوضاع قابل اطمینان محیطی از میان رفت و تغییرات و حوادث شتابنده ای در جهان اتفاق افتاد...

 

فهرست:

  • فصل اول
  • بیان مسئله و کلیات
  • موضوع تحقیق
  • مقدمه
  • واژه های کلیدی
  • تاریخچه تحقیق
  •  فرضیات تحقیق
  • اهداف
  • سوالات ویژه تحقیق
  • تعاریف عملیاتی
  • اهمیت و ضرورت تحقیق
  • محدودیت ها
  • متغیرهای تحقیق
  • فصل دوم
  • سابقه تحقیق
  • پیشینه تحقیق
  • استراتژی های اصلی
  • انتخاب استراتژی
  • اجرای استراتژی
  • Boston Cansulting Group
  • معیار های استراتژی اثر بخش
  • فرآیند مدیریت استراتژیک
  • فصل سوم
  • روش اجرای تحقیق
  • روش اجرای تحقیق
  • جامعه آماری
  • نمونه
  • روش نمونه گیری
  • روش گردآوری اطلاعات
  • فصل چهارم و پنجم
  • (یافته ها و تجزیه و تحلیل یافته ها)
  • فصل ششم
  • خلاصه تحقیق و نتیجه گیری
  • جمع بندی
  • نتیجه گیری
  • قبول یا رد فرضیه ها
  • منابع

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.