یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

گزارش کارآموزی هلال احمر شهرستان ورامین

اختصاصی از یارا فایل گزارش کارآموزی هلال احمر شهرستان ورامین دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

گزارش کارآموزی هلال احمر شهرستان ورامین


گزارش کارآموزی هلال احمر شهرستان ورامین

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری  هلال احمر شهرستان ورامین بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 15

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

هدف کار آموز

همواره با پیشرفت سایر علوم و فنون حسابداری نیز در سالهای اخیر در جهت اراه اطلاعات دقیقتر و کمکهای موثرتر به مدیران و برنامه ریزان دچار تغییر و تحول فراوانی شده است . بدون تردید تفهیم مطالب و مفاهیم حسابداری نیاز به تمرین و ممارست دارد که امید است با تلاشهای مستمر دانشجویان و هنرجویان و همکاری کارآموزان در جهت طرح مسائل مختلف در کلاس این نقص برطرف گردد . همچنین رهنمودها و پیشنهادهای صاحب نظران می تواند در هرچه پربارتر شدن کتاب موثر بوده  بدین وسیله گامی مهم در جهت اعتلای علمی و تخصصی هنرجویان برداشته شود. در حال حاضر با توجه به تاثیر مهمی که عملیات و محاسبات حسابداری در برنامه ریزی های سازمان و تصمیم گیری های مدیران دارد آموزش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هدف ازدوره کارآموزی در این استکه کارآموزان عزیز پس ازفراغت از تحصیل با توانایی بیشتری از عهده وظایف محوله در قسمت های مالی سازمانهای مختلف برآیند. امید است که سرپرستان محرتم با توضیحات بیشتر و طرح مسائل کاربردی در محل آموزش فراگیران در یادگیری بهتر یاری فرمایند. هدف کلی ایحاد توانایی لازم برای ثبت معاملات در دفاتر حسابداری و انجام عملیات مربوط به وجوه نقدی ، اسناد تجاری، حسابهای دریافتی، داراییهای ثابت، و حسابداری کالاهای امانی، دوایر، شعب، اعتبارات اسناد بدهی ها و تنظیم صورتهای مالی نهایی و اظهار نامه مالیاتی. هزینه یا مراحل خرج 1-    تشخیص (به عهده رئیس اداره) 2-    تامین اعتبار ( مسئول حسابداری) بعد از فاکتور و بعد از قبض انبار 3-    تعهد 4-    تسجیل (رسیدگی مراحل) 5-    اجازه پرداخت 6-    حواله  -    سند حسابداری تفکیک کننده است -    سند مرکب 2 بدهکار و 2 بستانکار دارد. -    هزینه های کل تعمیرات مالیات تعلق می گیرد -    سند های اصلی را از کپی جدا می کنیم در اولین مرحله درخواست خرید آنهایی که دستمزدی است یا امورات خرید ها درصد مالیات تعلق می گیرد امور خدماتی : نظیر اجرت دستمزد کرایه ماشین، تعمیرات، خدمات کامپیوتری و حسابداری ریخته می شود. جمله به پیوست : برای سلیقه اول آن می آید جمله برای دستور پرداخت برای سلیقه به کار برده می شود. جمع کل را وارد سند هزینه رسمی می کنیم و در سند حسابداری نیز به همان روش یعنی جمع کل عمل می کنیم. پرداخت مالیاتی را به اداره دارایی می فرستیم و رسید آن را ضمیمه سندها می کنیم. برای سند حسابداری که برای خود شرکت است نیاز است برای تمام سند هزینه رسمی جدا جدا سند حسابداری بخورد می توانیم یک ثبت کلی در سند حسابداری بزنیم. و برای ثبت هزینه هایی که مالیات دارند را می نویسیم و در بستانکار آن ثبت       می کنیم تا از هزینه مربوطه به خود آن کم می شود. بانک حسابرسی به شماره حساب 49/5353 شکل ثبت هزینه هایی که مالیات دارند فرم شماره 1 هزینه 100 واحد (بدهکار)             مالیات 10 واحد (بستانکار)             بانک جاری90 واحد (بستانکار) بابت پرداخت مالیات 5% به اداره مالیات و دارایی کسور ارسالی ( بدهکار)             بانک جاری (بستانکار)  ثبت بالانس زدن به یک ترکیب است. برای زدن سند هزینه از دستور پرداخت کلید هزینه را یکی می کنیم و بعدا اگر مالیات داشت از آن کسر می کنیم و بعد ثبت کسری مالیات را وارد می کنیم برای زدن دستور پرداخت هر کدام از هزینه های درخواست اولیه را وارد می کنیم برای زدن حسابداری از روی سند هزینه رسمی هزینه را بدهکار و بانک را بستانکار می کنیم و اگر مالیات داشته باشیم مالیات را بستانکار می کنیم.  مراحل نوشتن سند حسابداری ابتدا فرم دستور خرید را پر می کنیم و به امضای رئیس اداره می رسانیم و بعد از آن امضای حسابدار و بعدا تنخواه گردان با توجه به دستورات خرید، خریداری لازم را انجام می دهد و طی فاکتور خرید تحویل حسابدار می دهد و حسابدار برگه ای بنام دستور پرداخت که به اعضای رئیس اداره می رسد را با فاکتورها و دستور خرید و پرداخت به یکدیگر ضمیمه می کنیم و اصل ها و کپی های هر برگه را از یکدیگر جدا می کنیم و بعد از آن خریدها را به صورت شرح سند هزینه رسمی می زنیم بر روی سند هزینه های رسمی عدد هزینه – بودجه بخش – آرم هلال احمر – تاریخ – نام اداره و شخص تنخواه گردان نوشته می شود تنخواه گردان شخصی است که حسابدار مبلغی را در اختیارش در ابتدای دوره مالی قرار می دهد و  برای هر خرید تنخواه موظف اقدام به خریدهای لازم کند و فاکتورها را نزد حسابدار بیارد تا حسابدار دوباره آن را شارژ کند و بعد از سند هزینه رسمی سند حسابداری می زنیم . اجزا سند حسابداری شامل : تاریخ – شماره برگه – شماره روزنامه – شماره چک شکل سند حسابداری کل    معین    شرح حساب        بدهکار    بستانکار     152    برنامه امداد و نجات برنامه آموزش امداد مستقیم                 کسور وصولی                 بانک جاری        856600 627000      23380 000/166022  دفاتر معین درآمد های داخلی و دفتر معین اختصاصی برای ثبت سرفصل ها در دفتر معین ابتدا اسناد را بررسی و هر یک را وارد دفتر معین می کنیم. در دفتر معین حسابهایی به اسم بدهکار  بستانکار وجود ندارد بلکه آن سرفصل را بصورت روشنی باز می نمائیم و به صورت شرح رویداد مورد نظر در دفتر معین ثبت می کنیم و در انتهای صفحه از اعداد داخل صفحه از اعداد داخل صفحه یک جمع کلی می گیریم . فرق سرفصل ها و شرح های دفتر معین درآمد داخلی با دفتر معین اختصاصی در این است که در دفتر معین درآمد داخلی درآمدهای خود اداره نوشته می شود و در دفتر معین اختصاصی درآمدهایی که از استان تهران وارد شده ثبت می گردد برای راحت تر و منظم شدن سرفصل ها در قسمت راهنمای صفحه تمامی سرفصل ها را وارد می کنیم با شماره صفحه مثال: بانک جاری پرداخت چکهای بین راهی – درآمد داخلی پیش بینی شده – علل  حساب سنواتی درآمد داخلی وصولی – کنترل حساب اموال منقول و کنترل اموال غیر منقول و در دفتر معین احتصاصی سرفصل هایی که وارد می شود شامل برنامه امداد و نجات – تهیه و تدارک حق الزحمه طرف حساب تظمینات حساب تظمینات سپرده نزد ذی حساب تفکیک دارایی – سرمایه ای – سپرده دریافتی – بستانکاران – تنخواه گردان دریافتی از استان تهران و ... . 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.