یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات با وفاداری مشتریان

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات با وفاداری مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات با وفاداری مشتریان


پایان نامه رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات با وفاداری مشتریان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بیمه با عنوان رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات با وفاداری مشتریان از طریق متغیرهای مداخله گر ارزش ادراک شده و رضایت مشتری

 

(مطالعه موردی : شرکت بیمه رازی استان خراسان رضوی) به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

صنعت بیمه به­عنوان یک نهاد مالی و با ایجاد امنیت و اطمینان در اقتصاد هر کشور نقش مهمی را بازی     می­کند.

امروزه شرکت­های بیمه درصدد شناسایی و مدیریت روش­ها و الگوهای مؤثر ایجاد وفاداری می­باشند، تا با تأمین انتظارات مشتریان فراتر از ارضای نیاز اولیه آنها عمل کرده و به وفاداری از طریق ایجاد ارتباط بلندمدت، دوجانبه و سودآور دست یابند.

وفاداری مشتری نتیجه انتخاب یک استراتژی بازاریابی خدمات موفق است که به خلق ارزش ادراک شده و رضایت برای مشتریان می­انجامد، لذا بایستی با بهره‌گیری از دانش بازاریابی و بکارگیری ابزارها و راهکار‌های مناسب بازاریابی خدمات در صنعت بیمه نسبت به افزایش وفاداری مشتری مبادرت ورزیده شود.

باتوجه به نقش انکارناپذیر بازاریابی در توسعه و گسترش بیمه­ها، هدف این تحقیق، تعیین رابطه بین بازاریابی خدمات با وفاداری مشتریان می‌باشد و نتایج آن منجر به افزایش وفاداری مشتریان می گردد، لذا این مطالعه یک تحقیق کاربردی است و از نظر جمع آوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی محسوب می‌شود. چارچوب نظری در این پژوهش برگرفته از تحقیق انجام گرفته توسط لی و همکاران در سال 2012 می­باشد که پس از مشورت با خبرگان و فروشندگان صنعت بیمه و با راهنمایی و نظر اساتید راهنما و مشاور مدل مفهومی تحقیق ارائه گشت و شامل هفت راهکار محصول، قیمت، مکان، کارکنان، ترفیع، شواهد فیزیکی و فرآیند می‌باشد. برای بررسی میزان رابطه هر یک از راهکارهای ذکر شده با وفاداری، به بررسی نظر مشتریان این صنعت در استان خراسان رضوی با استفاده از پرسشنامه پرداخته شد و برای تعیین رابطه هر یک از شاخص ها از مدل معادلات ساختاری و برای رتبه‌بندی این شاخص‌ها از آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج حاصل نشان داد که بین هیچ­یک از 7راهکار آمیخته بازاریابی خدمات، با وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود ندارد و همچنین متغیرهای مداخله­گر ارزش ادراک شده و رضایت مشتری نیز تأثیری بر معنادار شدن روابط نداشتند. با توجه به آزمون فریدمن 7راهکار درنظر گرفته شده به ترتیتب ذیل اولویت بندی شدند: محصول، قیمت، فرآیند، کارکنان، مکان، شواهد فیزیکی و ترفیع.

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.