یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان مصالح و فناوری های نوین ساختمانی

اختصاصی از یارا فایل دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان مصالح و فناوری های نوین ساختمانی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان مصالح و فناوری های نوین ساختمانی


دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان مصالح و فناوری های نوین ساختمانی

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان مصالح و فناوری های نوین ساختمانی

 

چکیده:

هدف در این پژوهش بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن بر استقبال مصرف کنندگان مصالح و فناوری های نوین ساختمانی است که بدین منظور در این پژوهش که، یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد.  در واقع سعی شده است آن چه وجود دارد در قالب تحقیق توصیفی تشریح  می شود ،با بکار گیری جدول کوکران384 پرسشنامه بین مشتریان توزیع شد که پس از حذف موارد غیر قابل بررسی 365 پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت.جهت تحلیل آماری از نرم افزار SPSS 21مورد استفاده قرار گرفته است، برای تشخیص نرمال بودن یا نبودن داده ها از آزمون کلموگروف اسمیرنوف استفاده کرده‌ایم و نتیجه این که توزیع متغیر مورد نظر نرمال نبوده ،تعییین آلفای کرونباخ پرسش نامه که میزان 816/0 را نشان می دهد و سپس انتخاب آزمون های همبستگی ،آزمون اسپیرمن مورد استفاده قرار گرفت، که نتایج فرضیه های پژوهش بدین شرح است که، بین همگی حیطه های مختلف مورد بررسی از بازاریابی اجتماعی و و استقبال مصرف کنندگان از تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی رابطه از نوع مثبت و مستقیم وجود دارد که میانگین داده ها بین طیف 5-1  شامل، اثربخشی57/3 ،اعتماد42/3 ، قابلیت دسترسی 37/3 ، قیمت 55/3 ، محصول 59/3 ، تنوع 43/3 و ترویج 71/3 می باشد، با توجه به یافته های مطالعه حاضر بازاریابی اجتمـاعی با در نظر گرفتن حقوق مشتریان درصـدد یـافتن جایگـاهی رفیـع در میان آنان است باید تلاشهای خود را، جدی ترو تعارضات و تناقضات درونـی را حـل و فصل نمایند. بازاریابی اجتماعی ناگزیر است، راهکارهایی را جستجو کند که پایـه و اسـاس منطقی و عقلایی دارند و از تناقض و دوگانگی در امان هستند . بنابراین، ضـرورت دارد ایـن تلاش هاو کوشش ها به صورت جدی و مداوم پیگیری گردد و توجه بیشتر به نقاط قوت و حذف نقاط ضعیف در نحوه ارائه مصالح و تجهیزات نوین ساختمانی به مشتریان را ارتقاء بخشید.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

چکیده

1

فصل یکم: کلیات تحقیق

2

1-1- مقدمه

3

1-2- تعریف و بیان مسأله پژوهش

4

1-3- بازاریابی اجتماعی

5

1-4- تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی

7

1-5- اهداف پژوهش

8

1-6- فرضیه های پژوهش

8

1-8- اهمیت و ضرورت پژوهش

10

1-9- تعریف متغیرهای پژوهش

11

1-1-9- اثربخشی

11

1-2-9- اعتماد

12

1-3-9- قابلیت دسترسی

12

1-4-9- قیمت

13

1-5-9- محصول

13

1-6-9- تنوع

14

1-7-9- ترویج

14

1-8-9- بازاریابی اجتماعی

14

1-11- قلمرو پژوهش

15

1-11-1- قلمرو موضوعی

15

1-11-2- قلمرو مکانی

16

1-11-3- قلمرو زمانی

16

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

17

2-1- مقدمه

18

2-2- عوامل مؤثر در بازاریابی اجتماعی و مؤلفه های آن

19

2-2-1- اثربخشی

20

2-2-2- اعتماد

21

2-2-3- قابلیت دسترسی

22

2-2-4- قیمت

22

2-2-5- محصول

23

2-2-6-  تنوع

25

2-2-7- ترویج

25

2-3- مفهوم بازاریابی اجتماعی

26

2-4- ماهیت بازاریابی اجتماعی

27

2-5- مفاهیم اساسی بازاریابی

30

2-6- بازنگری مجدد به مفاهیم بازاریابی اجتماعی

33

2-7- اهداف بازاریابی اجتماعی

34

2-8- تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی

35

2-9- پیشینه پژوهش

39

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

42

3-1- مقدمه

43

3-2- روش اجرای پژوهش

44

3-3- روش گردآوری داده ها

45

3-4- ابزار اندازه گیری

46

3-5- مطالعات توصیفی

47

3-6- مطالعات تحلیلی

47

3-7- جامعه و نمونه آماری

47

3-8- حجم نمونه

47

3-9- پرسش نامه

49

3-10- روایی ابزار اندازه گیری

51

3-11- اعتبار پرسشنامه

51

3-12- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

52

3-12-1- آمار توصیفی

52

3-12-2- آمار استنباطی

52

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

54

4-1- مقدمه

55

4-3- بخش اول: آمار توصیفی

 

4-3-1- توصیف متغیر اثربخشی

56

4-3-2- توصیف متغیر اعتماد

57

4-3-3- توصیف متغیر قابلیت دسترسی

58

4-3-4- توصیف متغیر قیمت

59

4-3-5- توصیف متغیر محصول

60

4-3-6- توصیف متغیر تنوع

61

4-3-7- توصیف متغیر ترویج

62

4-4- بررسی شاخص های میانگین و انحراف معیار سؤالات پرسشنامه

63

4-5- آمار استنباطی

65

4-5-1- تجزیه و تحلیل داده ها

65

4-6- آزمون فرضیات

67

4-6-1- فرضیه اول

67

4-6-2- فرضیه دوم

68

4-6-3- فرضیه سوم

69

4-6-4- فرضیه چهارم

70

4-6-5- فرضیه پنجم

71

4-6-6- فرضیه ششم

72

4-6-7- فرضیه هفتم

73

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

74

5-1- مقدمه

75

5-2- نتایج آمار توصیفی تحقیق

76

5-2-1- توصیف متغیر اثربخشی

76

5-2-2- توصیف متغیر اعتماد

76

5-2-3- توصیف متغیر قابلیت دسترسی

76

5-3-4- توصیف متغیر قیمت

77

5-3-5- توصیف متغیر محصول

77

5-3-6- توصیف متغیر تنوع

77

5-3-7- توصیف متغیر ترویج

78

5-4- نتایج آماری استنباطی

79

5-4-1- نتایج به دست آمده از مؤلفه های در نظر گرفته شده در بازاریابی اجتماعی

79

5-5- نتایج آزمون فرضیه ها

80

5-5-1- نتایج آزمون فرضیه اول

80

5-5-2- نتایج آزمون فرضیه دوم

81

5-5-3- نتایج آزمون فرضیه سوم

82

5-5-4- نتایج آزمون فرضیه چهارم

83

5-5-5- نتایج آزمون فرضیه پنجم

84

5-5-6- نتایج آزمون فرضیه ششم

85

5-5-7- نتایج آزمون فرضیه هفتم

86

5-8- پیشنهادات بر مبنای فرضیه های تحقیق

87

5-9- پیشنهادات برای پژوهش های آینده

90

5-10- محدودیت های پژوهش

91

منابع و مآخذ

93

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.