یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 23ص - ورد

اختصاصی از یارا فایل تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 23ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 23ص - ورد


تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 23ص - ورد

مقدمه

مشکلات ارزشیابی سنتی یا بهتر بگوییم روش اندازه‌گیری و سنجش موجود با جو نمره‌گرایی و پاسخ‌مداری و حافظه‌سنجی موجود در مدارس که فراگیران اسیر چنبره‌ی «داده» و «ستانده» یا «محرک و پاسخ» یا امتحانهای مکررند که سلامت روانی و جسمی آنان را تهدید می‌کند.

از سوی دیگر نارضایتی از نظام ارزشیابی موجود در محافل تربیتی و نیازهای جامعه و زندگی و پیشنهاد سازمانهای آموزش جهانی مانند یونسکو طلب می‌کرد که دیگر به ارزشیابی به دیده‌ی پایان آموزش نگاه نکنیم و از نمره دادن به عنوان طبقه‌بندی، مقایسه تفکیک برای ارتقا استفاده نکنیم؛ بلکه از آن به عنوان جز جدانشدنی فرایند یادگیری و اصلاح نارسیهاییها، بدفهمی‌های یادگیری آنان و اصلاح نارساییهای روش آموزشی معلمان، محتوای آموزش، روشهای سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی به روش کیفی و تحلیل نتایج آن برای کل نظام آموزش و پرورش بهره بگیریم. بازخورد در ارزشیابی توصیفی به ما کمک می‌کند تا نتایج اعمال و رفتارمان را بفهمیم، گرفتن بازخورد بخشی از فرایند یادگیری است و در شناخت تواناییهای هر فرد برای افزایش اعتماد به نفس و شناخت نارساییها برای اصلاح یا تغییر رفتار کمک می‌کند. لذا به دلیل اهمیت بازخورد در ارزشیابی کیفی شناخت بیشتر آن و راههای دسترسی به آن، انواع و تأثیر آن در یادگیری بهتر و بیشتر و ... در این مقاله بدان پرداخته خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق ارزشیابی کیفی و بازخوردهای یادگیری یاددهی 23ص - ورد

پاورپوینت جامع سمینار درس کنترل پیش بین مقطع ارشد

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت جامع سمینار درس کنترل پیش بین مقطع ارشد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت جامع سمینار درس کنترل پیش بین مقطع ارشد


پاورپوینت جامع سمینار درس کنترل پیش بین مقطع ارشد

فرمت فایل : power point  (قابل ویرایش) تعداد اسلاید  : 65 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

vمقدمه
vسیستم های ابعاد وسیع
vMPC متمرکز در سیستم های ابعاد وسیع
vMPC غیرمتمرکز در سیستم های ابعاد وسیع
vMPC توزیع شده در سیستم های ابعاد وسیع
vMPC سلسله مراتبی در سیستم های ابعاد وسیع
vکابرد عامل ها در MPC
 
 
 
vMPC  غیرمتمرکز در سیستم های ابعاد وسیع
 
 
 
 
مشکل پایداری و عملکرد در صورت وجود تعاملات قوی بین زیر سیستم‌ها
قوانین محلی کنترل پیش بین بدون در نظر گرفتن تعاملات و عدم تضمین خصوصیات مهمی چون پایداری
§نامتمرکز سازی هدف اصلی نیست
§تبدیل سیستم های گسترده با واحدهای با تعاملات ضعیف به تعدادی مساله کوچک‌تر
 
مشکل بودن بررسی پایداری در MPC زیرا جواب حل یک بهینه‌سازی است تا بدست آوردن قانون کنترل و توسعه ان به ساختار نامتمرکز
 
qیک روش که پایداری حلقه بسته را ارائه کرده است،‌وارد کردن یک ترم انقباضی در بهینه‌سازی است که تراژکتوری زیرسیستم‌ها را وادار به حرکت به سمت مبدا می‌کند.

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامع سمینار درس کنترل پیش بین مقطع ارشد

تم متحرک پاورپوینت «اعتیاد»

اختصاصی از یارا فایل تم متحرک پاورپوینت «اعتیاد» دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تم متحرک پاورپوینت «اعتیاد»


تم متحرک پاورپوینت «اعتیاد»

تم متحرک پاورپوینت با موضوع اعتیاد 

 

اعتیاد،تم

با اجرای فایل پاورپوینت تم پس زمینه قالب پاورپوینت شروع به حرکت کرده و ارائه شما را جذاب میکند.


دانلود با لینک مستقیم


تم متحرک پاورپوینت «اعتیاد»

دانلود مقاله روانشناسی تبلیغات

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله روانشناسی تبلیغات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله روانشناسی تبلیغات


دانلود مقاله روانشناسی تبلیغات

 

مشخصات این فایل
عنوان: روانشناسی تبلیغات
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعدادصفحات : 21

این مقاله در مورد روانشناسی تبلیغات می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر ازمقاله روانشناسی تبلیغات

پیش‌بینی رفتارهای خرید مصرف‌کنندگان براساس مدل مازلو
احساس محدودیت همان نیاز است و انسان دارای نیازهای پیچیده‌ای است. آبراهام مازلو، روانشناسی بود که درباره افراد موفق تحقیق و بررسی کرد. وی سلسله مراتب نیازهای انسان را شناسایی و آن را به پنج طبقه اصلی تقسیم کرد. به عقیده مازلو، به محض این که نیازهای مرحله اول انسان برآورده شود، او وارد مرحله دوم و سپس مرحله سوم و همین طور مراحل بعدی می‌شود. در ادامه  ...(ادامه دارد)

مرحله سوم: نیاز به محبت و تعلق (love and Belonging needs)
نظیر روش‌هایی که فرد برای پذیرش در گروه مورد نظرش برمی‌گزیند، روابطی که فرد با دوستان و خانواده‌اش دارد و همچنین علاقه‌ای که دیگران نسبت به او دارند .مورد قبول واقع شدن در این مرحله بسیار حائز اهمیت است. هر کسی دوست دارد با سایر افراد تناسب داشته باشد و هیچ‌کس نمی‌خواهد که برچسب بیگانه، غیرعادی یا عجیب و غریب بخورد. افراد در این مرحله از زندگی سعی می‌کنند تا جایی که ممکن است از هنجارها و نرم‌های جاری در اجتماع پیروی می‌کنند، بنابراین بیش‌تر مورد قبول همنوعان و هم‌ردیفان خود قرار ...(ادامه دارد)

علم رنگ‌ها
باور این که رنگ‌ها واجد قدرت تاثیرگذاری بر جسم و ذهن باشند اندکی دشوار به نظر می‌رسد. امروزه دانشمندان می‌دانند رنگ‌ها از توان نفوذ بر فیزیولوژی و حالت ذهنی برخوردارند. مطابق تحقیقات صورت گرفته، دگرگونی در رنگ محیط ۱۴ کودک ناتوان سبب تغییر در میزان فشار خون و نیز تعدیل رفتارهای پرخاشگرانه آنان شده است .
علم رنگ‌ها این بار از سوی پژوشگران بازاریابی جهت تعیین نحوه کاربری این دانش برای تاثیر بر روی دریافت مشتری از کسب و کار مورد مطالعه قرار گرفته است. فحوای رنگ‌ها و کسب و کار شما فحوای ...(ادامه دارد)

روش‌های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید
تبلیغات مربوط به نقطه خرید یکی از بزرگ‌ترین بازارهای صنعت چاپ است که در واقع مشتری بخش لارج‌فرمت‌های عریض است. البته در کنار این امر باید به این موضوع هم توجه داشت که تبلیغات در نقطه خرید به یکی از اهداف‌ بزرگ چاپ دیجیتال هم تبدیل شده است. افزون بر این، استفاده از چاپ دیجیتال در عرصه فرمت‌های بسیار بزرگ به این معنی نیست که مزایای چاپ سیلک هم فراموش شود و به‌خصوص ...(ادامه دارد)

هیجان در برابر منطق
یک مدیر تبلیغاتی ممکن است خیلی تابع هیجان نباشد اما خوب می داند که چگونه هیجان مخاطبان را برانگیزد و در مردم ایجاد علاقه کند.فرآیند سازی اطلاعات در سطح مغز در دو سیستم هیجانی و منطقی انجام می شود. بین این دو سیستم ارتباطاتی وجود دارد و هیچ گاه نمی توان گفت که یک رفتار کاملا هیجانی یا کاملا منطقی بوده است. بسیار پیش می آید آنقدر هیجان زده می شویم که یک کار غیر منطقی انجام می دهیم و جالب آنکه بعد از متوجه شدن این هیجان، چون دیگر رفتار انجام شده است به دنبال دلایلی منطقی ...(ادامه دارد)

کنترل افکار و اعتقادات
هنگامی که در روانشناسی اجتماعی، به بحث رهبری می رسیم در آنجا صحبت از راههایی است که به وسیله آن با بهره جویی از هیجان افراد به کنترل افکار و دستکاری اعتقادات آنها پرداخته می شود. در همین جاست که جادوی تبلیغات به کار می آید و نظر و اندیشه مخاطب را تعدیل و کنترل می کند و گاه تغییر می دهد. در این حال، برانگیختن هیجان، بر بافت منطقی ذهن اثر می گذارد و با ایجاد اختلال در آن، شخص بدون آنکه متوجه باشد، در درستی و نادرستی یک چیز، تصمیم هیجانی می گیرد و مطابق با آن عمل می کند و این همان چیزی است که جادوگر تبلیغات خواسته است. علاوه بر این، تبلیغات با یاری و کمک از مفهوم  ...(ادامه دارد)

فهرست مطالب  مقاله روانشناسی تبلیغات

روانشناسی تبلیغات
ایجاد جذابیت در تبلیغات
پیش‌بینی رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو
کسب و کارتان چه رنگی است؟
تبلیغات نقطه خرید
پیش‌بینی رفتارهای خرید مصرف‌کنندگان براساس مدل مازلو
مرحله اول: نیازهای جسمانی (physiological needs)
مرحله دوم: نیاز به امنیت (Safty needs)
مرحله سوم: نیاز به محبت و تعلق (love and Belonging needs)
مرحله چهارم: نیاز به احترام (Esteem needs)
مرحله پنجم: نیاز به خودیابی و کمال (Self Actualization needs)
در برخورد با افراد مختلف چه باید کرد؟
کسب و کارتان چه رنگی است؟
علم رنگ‌ها
تبلیغات نقطه خرید
روش‌های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید
مزایای چاپ دیجیتال
نگاهی به روانشناسی بازار و تبلیغاتایجاد انگیزه
معنای آشکار، پیام پنهان
هیجان در برابر منطق
عناصر پیام
کنترل افکار و اعتقادات


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله روانشناسی تبلیغات

دانلود مقاله زندگینامه نیما یوشیج

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله زندگینامه نیما یوشیج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله زندگینامه نیما یوشیج


دانلود مقاله زندگینامه نیما یوشیج

نیما یوشیج ( علی اسفندیاری) (1274-1338 ه- ش) دردهکدة یوش مازندران به دنیا آمد ودر تهران ازدنیا رفت . وی براثرآگاهی وعلاقه به ادبیات فرانسه وعلاقه مندی به نوآوری درادب ، دست به کاری زد که سبک نوینی را درشعر فارسی به دنبال داشت.

نیما در سال 1301 شمسی ، منظومه «افسانه» را انتشار داد که ازنظر محتوا ، بافت کلام وزبان شعری با زبان شاعران معاصر وقبل ازاو تفاوت داشت . باآن که عده ای ازادبا ، به آن به مخالفت برخاستند ونیما را سنت شکن وکم سواد وبی اطلاع شمردند. شعر نیما مورد توجه جوانان آن روزگار قرارگرفت .

نیما یوشیج ازسال 1320 شمسی به بعد نوعی وزن که باید وزن «نیمایی» نامید به وجودآورد. دراین حالت به قول نیما ضرورت ندارد که شاعر تمام مصراعها را به طور مساوری ذکر کند ؛ بلکه می تواند هرجا لازم باشد – چه لزوم معنایی وعاطفی وچه لزوم آهنگی – درهمان جا مصراع را تمام کند ؛ البته به شرط آن که ازوزن اصلی خارج نشود.

 زندگی نامه : تولد ، زادگاه ، خانواده ، نام نیما ودین

خودش نوشته است : «در15 جمادی الثانی سال 1315 هجری قمری برابربا 11 نوامبر سال 1897 میلادی دردهکده ی یوش» به دنیا آمده است . این تاریخ برابر است با 21آبان ماه سال 1276 شمسی . یوش ، زادگاه نیما دهکده ای است ییلاقی ازدهستان اوزرود ، بخش نور ، شهرستان آمل ، درحال حاضر با ماشین ازدوراه می شود به آنجا رفت ؛ ازراه چالوس ، ازجاده ای منشعب ازپل زنگوله ، بالاتر از تونل کندوان که تا یوش 45 کیلومتر فاصله دارد ودیگری ازجاده ی هوار ، ازجاده ی منشعب ، ازدوآب آمل 42 کیلومتر مانده به آمل ، ازدوآب تا یوش 69 کیلومتر فاصله است . دهکده ی یوش در دره ای تقریباً میانه ی جاده ی چالوس قراز واقع شده است . امروزه می توان با ماشین به یوش رفت اما درزمان نیما پیش تر از پل زنگوله با قاطر می رفتند که تقریباً یک روز طول می کشید وازآبادی های ایلکا ، نسن ، پل و اوز می گذشت . به این ترتیب «یوش» یک آبادی است با قدمتی نسبتاً طولانی وکوهستانی وییلاقی . ناصرالدین شاه قاجار هم چندبار درآنجا اطراق کرده ونام آن رادرسفرنامه ی مازندران خودآورده است . دراین سفرها کمال الملک هم همراه او بوده چون پرده ای ازآن جا کشیده است . یوش را«درفرهنگ جغرافیایی» چنین معرفی می کنند: «یوش ، از دهستان اوزرود ، بخش نور ، شهرستان آمل 70 کیلومتری باختر ، بلده ، 42 کیلومتر خاور شوسه ی چالوس( حدودکندوان» کوهستانی ، سردسیر ، سکنه 1100 ، فعلاً 600 شیعه ، مازندرانی وفارسی ، آب ازرودخانه ی اوزرود وسارهای متعدد . محصولات : غله ، لبنیات ، حبوبات ، شغل : زراعت وگله داری . ازراه مالرو . زمستان اکثر سکنه جهت تأمین معاش به کارگیری حدود قشلاقی نور به تهران می روند . بناهای مهم داشته که روبه ویرانه است . بنای مسجد وتکیه ی آن قدیمی است » خانه ای که نیما درآن زاده شده است ، خانه ای است تاریخی  که توسط علی معروف به ناظم الاباله ، جد نیما متجاوز از دویست سال پیش از این ساخته شده است وگذشته ازمعماری بسیار زیبا دارای گچکاری ها ودرها وپنجره های بسیار زیبایی بوده است که می گفتند برای ساختن آن معمار وگچکار از اصفهان آورده بودند . این خانه دارای «بیرونی» است وبرای ورود به آن ازدر اصلی ودالانی باید گذشت وسپس به حیاطی رسید که حوضی کوچک دروسط دارد . ضلع شمالی آن ، یا به اصطلاح «تالار» و«شاه نشین» دراختیار نیما بوده است که پنجره ای چوبی وبزرگ وبسیار زیبا دارد واطاق های ضلع شرقی وغربی دراختیار خواهران او . ضلع جنوبی ، «سردر» جای خدمه وسرایدار بود . نیما در شعری با نام «عمارت پدرم» درتاریخ 1325 این خانه را چنین وصف می کند:

شامل 23 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله زندگینامه نیما یوشیج