یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

کامبینیشن سامسونگ - Samsung Galaxy-G935F

اختصاصی از یارا فایل کامبینیشن سامسونگ - Samsung Galaxy-G935F دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
کامبینیشن سامسونگ  - Samsung Galaxy-G935F

کامبینیشن سامسونگ  - Samsung Galaxy-G935F

توضیحی در مورد فایل های COMBINATION سامسونگ و حذف FRP توسط آنها

این فایل ها ظاهرا فایل های خام هستند و هیچ چیزی روی انها نیست . در اصل این فایل ها به صورت safe mode گوشی شما را بالا خواهند اورد یکی از موارد استفاده هم حذف Frp توسط این فایل هاست . به این صورت که کافیه گوشیتون را توسط این فایل هایی که در نام انها COMBINATION به کار رفته است فلش کنید و سپس فایل اصلی و اخرین بیلد را روی گوشیتون بزنید و Frp حذف خواهد شد . همچنین میتوانید این فایل ها را روی گوشی مورد نظر رایت کرده و سپس از گزینه ی remove safe mode در باکس های نرم افزاری استفاده کنید.

ویژگیهای فایلهای COMBINATION :

    امکان دانگرید بدون دردسر
    حذف گوگل اکانت
    رفع مشکلات عدم نصب رام
    رفع مشکل هنگ پی در پی
    حل مشکل ارور DRK
    امکان تست تمامی قطعات دستگاه
    ترمیم سریال NULL دربعضی موارد
    و………


دانلود با لینک مستقیم


کامبینیشن سامسونگ - Samsung Galaxy-G935F

نمایش سلوشن مشکل LCD , Display گوشی Nokia-700 با لینک مستقیم

اختصاصی از یارا فایل نمایش سلوشن مشکل LCD , Display گوشی Nokia-700 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

نمایش سلوشن مشکل LCD , Display گوشی Nokia-700 با لینک مستقیم 

 

میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید


دانلود با لینک مستقیم


نمایش سلوشن مشکل LCD , Display گوشی Nokia-700 با لینک مستقیم

دانلود تحقیق جریان در کمپرسورهای سانتریفوژ

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق جریان در کمپرسورهای سانتریفوژ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق جریان در کمپرسورهای سانتریفوژ


دانلود تحقیق جریان در کمپرسورهای سانتریفوژ

  کمپرسورهای سانتریفوژ ممکن است در توربوفن ها بعنوان کمپرسورهای فشار بالا در پائین دست طبقات چندتای کمپرسور های محوری کاربرد داشته باشد. در بعضی کاربردهای مربوط به توربین گاز و موتور جهت یک کمپرسور سانتریفوژ یک یا دو طبقه ای بعنوان کل سیستم تراکم به خدمت گرفته می شود.

 کمپرسورهای سانتریفوژ بطور محسوسی با انواع محوری خود تفاوت دارند. افزایش فشار بازای هر طبقه بطور قابل توجهی بالاتر از کمپرسورهای محوری باشد، مسیر جریان دارای یک افزایش قابل توجه در شعاع، از ووردی به خروجی بوده و جریان بصورت محوری وارد روتور یا Impeller شده و آن را بصورت شعاعی ترک می کند. در بسیاری از کاربردهای جریان سپس از میان یک دیفیوزر پره دار عبور می کند. با افزایش شعاع مسیر جریان فاصله محیطی بین تیغه ها نیز افزایش می یابد. برای جبران این و ثابت نگهداشتن مساحت مسیر جریان span تیغه روتور بطور قابل توجهی از ورودی به خروجی کاهش می یابد. علاوه بر این برای اینکه بارگذاری تیغه در سطح مطلوب باقی بماند، بدون اینکه جدایی رخ دهد، تیغه های جداکننده در قسمت انتهایی مسیر جریان روتور قرار داده شده است. همچنین تسمه های نگهدارنده نیز روی روتور وجود دارد این مشخصات هندسی می تواند موانعی را درمسیر جریان و با کاهش span به سمت لبه فرار ایجاد می کند.

 دیفیوزرهای شعاعی نیز باید با یک افزایش شعاع افزایش فاصله محیطی بین تیغه ها مقابله کننده برای جبران این مسئله دیفیوزر ها نوعاً دارای افزایش ضخامت تیغه به سمت لبه فرار می باشند. Span یک دیفیوزر شعاعی معمولاًٌ از لبه حمله به لبه فرار و با افزایش شعاع به نسبت ثابت می ماند. کمپرسورهای سانتریفوژ پربازده نیازمند پخش جریان بخصوصی می باشند که می تواند باعث رشد سریع لایه مرزی در نیمه دوم گذرگاه جریان نسبتاً طولانی در محور شود. این رفتار اغلب جدایی جریان را که باعث تشکیل ناحیه دنباله شده و به صورت جت درمی آید را از سطح مکش تیغه به سطح فشار تیغه وارد می کند این جدایی جریان پتانسیل پخش کنندگی را برای چرخ کاهش می دهد و باعث ایجاد ساختارهای پیچیده جت/ دنباله jet wake در خروجی روتور می شود. این شرایط خروجی روتور سپس باعث تلفات ناشی از اختلاط و جریان ناپایدار ورودی به دیفیوزر می شود که این خود منجر به کاهش بیشتر بازده آن طبقه خواهد شد.

 یک مطالعه گسترده در مورد رفتار جریان در روتور کمپرسورهای سانتریفوژ توسط [19,10]Eckardt به انجام رسید او به اندازه گیری های دقیقی از سرعتهای جریان و جهتها در مکانهای مختلف در میدان جریان از ورودی هدایت کننده(Inducer ) تا خروجی روتور دست یافت. در مطالعه اول[19] که با یک چرخ( روتور) شعاعی انجام شده مشاهده شد که جریان در هدایت کننده شعاعی و قسمت بالادست روتور نسبتاً بدون اغتشاش است اولین اغتشاش و پییچدگی های جریان در حدود 60% ا ز وتر با ورود جدایی جریان در گوشه بین بدنه و سطح مکش گذرگاه طاهر شدند. پس از برخورد قسمت جدایی یک رشد سریع در ناحیه دنباله در گوشه بین بدنه و سطح مکش رخ داد که مشخص شد که مربوط به افزایش چگالی جریان ثانویه است. گردابه های نزدیک پوسته و گوشع بین توپی و سطح مکش لایه مرزی های دیواره های کانالها را باصطلاح" پوست کندند" و سیال کم انرژی را وارد دنباله نمودند. سیلا کم انرژی دیگری از فاصله نوک پره بداخل ناحیه دنباله وارد شده و باعث شد که دنباله بطور قابل توجهی در نیمه پائین دست روتور افزایش یابد. الگوی مغشوش جریان سیال پرانرژی و کم انرژی(jet/wake ) تا خروجی چرخ امتداد می یابد. زیرا اختلاط مغشوش لایه های برشی جت دنلاه توسط چرخش سیستم و اثرات انحنا، فرو نشانده می شود. در نتیجه در تخلیه چرخ، تلفات اساساً در دنباله و در طول دیواره های گذرگاهها متمرکز شده است. [20] Eckardt سپس رفتار جریان را در روتور سانتریفوز مقایسه کرد، یکی با تخلیه شعاعی و دیگری بصورت backswept هر دو از پوسته و دیفیوزرهای بدون پره مشابهی بهره می برند. تنها تیغه بندی و شکل hub اصلاح شده بود. او دریافت که الگوی جریان در ناحیه هدایت کننده هر دو دستگاه بطور مشابه گسترش یافت و در هر دو یک جدای جریان سه بعدی در shroud در ناحیه دارای حداکثر انحنای خط جریان نوک پره آغاز گردید . اگرچه تفاوت قابل توجهی در نیمه دوم گذرگاه جریان مشاهده شد. در روتور با تخلیه شعاعی یک الگوی jet/wake  با شدت افزاینده ای تا خروجی ادامه یافت ولی برای روتور backward- swept اغتشاش بسیار کمتری اتفاق افتاد که حاصل اختلاط بهبود یافته jet/wake می باشد.

  جریان یکنواخت تر تخلیه همراه با روتور backswept کارآیی دیفیوزر پره دار را بهبود خواهد بخشید و بنابراین کارآیی هر طبقه بهبود خواهد یافت.

شامل 95 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق جریان در کمپرسورهای سانتریفوژ