یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران 7ص

اختصاصی از یارا فایل دانلود شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران 7ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 7

 

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند. این نوشتار سعی دارد که براساس تجربیات نویسنده، انواع کانال‌های توزیع در ایران و مزایا و معایب هریک را بیان کند.

توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی

محاسن:

1. هزینه های توزیع در این روش پایین تر است و قیمت تمام شده کالا را کاهش داده و یا حاشیه سود خرده فروش را افزایش می‌دهد.

2. تعداد زیادی از شرکتها و مراکز پخش کوچک از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی تامین می شوند.

معایب:

1. به دلیل شیوه های خاص نقد و نسیه در بازار، کالاها معمولاً بسیار پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می روند و استراتژی‌های قیمت گذاری کالا را در کل بازار تحت الشعاع قرار می دهند و به اصطلاح، کالا ذلیل می شود.

2. شرکتها هیچ کنترلی بر شیوه های توزیع بازار ندارند.

3. ریسک باز پرداخت وجه کالای فروخته شده افزایش می یابد.

4. شبکه توزیع شرکت به صورت شبه انحصاری در اختیار بنکداران قرار می گیرد که در بلند مدت برای شرکت خطرناک است و شرکت عملاً از مکانیسم توزیع کالا هیچ اطلاعی ندارد.

5. شبکه توزیع عمده فروشی هیچ فشاری برای فروش کالاهای شرکت به خود وارد نمی سازد و در صورت ضعیف بودن کالا به هر دلیل، کالا را پس می زند.

توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش

اساساً به دلیل اینکه هر شخصی با هر سابقه و با هر مقدار پولی می تواند مبادرت به ایجاد شرکت پخش کند (همانطور که در کشور، به ویژه در شهرهای بزرگ مانند تهران بوضوح شاهد آن هستیم)، تعداد زیادی شرکتهای پخش کوچک در جاهای مختلف مشاهده می شود که ریسک فعالیت با این شرکتها چه از نظر بازپرداخت وجه کالاهای فروخته شده و چه از نظر کنترل نحوه فعالیت آنها به حدی بالاست که عملاً فعالیت با این سیستم ها را فاقد هر گونه توجیه می کند.

در این بخش فقط به همکاری با شرکتهای بزرگ پخش اشاره می شود:

مزیتها:

1. ریسک بازگشت وجه کالای فروخته شده نسبتاً در مقایسه با روش اول پایین است.

2. به دلیل وجود تجربه نسبتاً خوب در امر توزیع مویرگی و وجود اطلاعات به روز در این سیستم ها، کنترل شبکه توزیع و مسیرکالای فروخته شده آسان است.(البته اگر اطلاعات در اختیار شرکت تولید کننده قرار داده شود).

3. سرعت انتقال کالا به بازار نسبتاً خوب است.(البته نه در همه موارد)

4. به دلیل متمرکز بودن سیستم سفارش دهی و باز پرداخت وجه کالای فروخته شده، مشکلات تعدد مشتری و مراکز سفارش وجود ندارد و طرف حساب یک نفر است.

معایب:

1. شرکت تولید کننده هیچ کنترلی بر شیوه های توزیع کالا ندارد.

2. به دلیل واحد بودن کانال توزیع، در صورتی که به هر دلیل، شرکت توزیع کننده، توزیع کالا را انجام ندهد، شرکت تولید کننده فلج خواهد شد.

3. سیستم تامین مالی شرکت، منوط به پرداخت پول از یک منبع واحد می شود. در صورتی که به هر دلیل پرداخت پول از طرف شرکت توزیع کننده قطع شود، سیستم تولید کننده با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

4. در صورتی که عملکرد سیستم توزیع مورد رضایت تولید کننده نباشد، شرکت تولید کننده نمی تواند عکس العمل مناسب و سریع از خود نشان دهد.

5. در بلند مدت، شرکت توزیع کننده عملاً تعیین کننده خط مشی تولید کننده خواهد بود و تولید کننده باید تابع تصمیمات توزیع کننده باشد.

6. دوره باز پرداخت وجه فروخته شده به شرکتهای پخش بزرگ بسیار طولانی بوده و هزینه فرصت از دست رفته سرمایه برای شرکتهای تولید کننده بالا خواهد بود.

مجتمعهای تولیدی و شبکه های توزیع مستقل

اساساً صاحبان سرمایه و کارشناسان بازار بخوبی از معایب اساسی شرکتهای پخش بزرگ آگاه هستند و از سالهای گذشته کشور همواره شاهد تولد شرکتهای پخش مختلف در مجتمعهای تولیدی بوده است که این مسئله تا امروز همچنان ادامه دارد.

در گذشته مجتمعهای مختلف تولیدی که حجم وسیعی از کالاهای با برند معتبر این کشور را تولید می کنند، با آگاهی از اهمیت فوق العاده استراتژی توزیع و به مقصد رسانی کالا و ایجاد دسترسی آسان به کالا برای مشتری و کنترل شیوه توزیع و بازار محصول و بسیاری از موارد دیگر، مجموعه ای از شرکتهای توزیع تخصصی خود را راه‌اندازی کردند که این مجموعه ها در حال حاضر از شرکتهای قوی و معتبر پخش در کشور محسوب می شوند. نکته حائز اهمیت این است که به طور معمول مجتمعهای تولیدی و شرکتهای تولیدی بزرگ که دارای شبکه های توزیع مستقل هستند، معمولاً از برندهای معتبرتر و حضور فعالتری در بازار برخوردارند و سودهای کلانی از محل فروش محصولات برای کارخانه های خود ایجاد می کنند. در حالی که شرکتهایی که با شبکه های توزیع دیگر فعالیت دارند، از این مزیت ها برخوردار نیستند و یا کم بهره اند و هزینه های سرسام آوری را برای توزیع محصولات و تقویت جایگاه برند خود در بازار می پردازند.

توجیه هزینه ای ایجاد شبکه های توزیع برای مجتمعهای بزرگ تولیدی

پر واضح است که ایجاد شبکه های توزیع دارای هزینه های نسبتاًسنگینی هستند و تقریباً در همه موارد در سالهای اول سود آور نیستند. اما پرسش اساسی اینجاست که با توجه به هزینه سنگین این مجموعه ها چرا مجتمعهای تولیدی تمایل دارند این شبکه های توزیع مستقل را ایجاد کنند. دلایل فراوانی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در قبل به تعدادی از آنها اشاره شد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران 7ص

دانلود شبکه های CC

اختصاصی از یارا فایل دانلود شبکه های CC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 25

 

مقدمه و پیشگفتار:

از زمانیکه گلدرات زنجیره حساس و بحرانی (CC) را در کتابش تحت عنوان همین نام در سال 1977 معرفی کرد. مفهوم ان به طور گسترده ای در نوشته های مدیریت پروژه و مشارکت مدیریت پروژه مورد بحث بوده اند. بعضی از نویسندگان CC را به عنوان مهمترین موفقیت برای مدیریت پروژه دیدند آن هم از زمانیکه مقدمه روش بحرانی به CC به عنوان روشی مستقیم برای مدیریت پروژه در قرن 21 ام بر می گردد (استین سال 2002،نیوبلد سال 1998) . مسائل دیگر خلاقیت و استدلال آن که متشکل از مفاهیم شناخته شده است در روشی متفاوت ایجاد می شود. (میلر سال 2000،راز و دیگران سال 2003،مک کی و مورتون سال 1998). در سال های اخیر ،چندین کتاب در رابطه با توضیح مفاهیم زیر بنایی CC منتشر شده است. (نیوبلد سال 1998،لیچ سال 2000) و تعداد زیادی از بسته های نرم افزاری بر اساس مفاهیم برنامه ریزی شده CC توسعه یافته است (پروچین سال 1999،اسکیتو سال 2000). مثال های زیادی از تقاضاهای موفقیت امیز از CC در نوشته ها و دروب سایت ها نظیر (انستیتوی پیشرفت تولیدی سال 2005) ذکر شده است. تعداد زیادی از محققین در مورد مفاهیم زیر بنایی CC و تفاوت های بین CC و CP در سطح ذهنی آن مباحثه کرده اند.(راز و دیگران سال 2003،گل برسون سال 2000). محققین دیگری بر روی جنبه های تکنیکی فهرست برنامه ریزی شده CC برای استفاده تحلیلات شبیه سازی ،تمرکز کرده اند (هروبن و لئوس سال 2001 ،کوهن سال 2004). زمانی این مطالعات مفید هستند که ما نقطه نظراتی را که (هرولن و لئوس سال 2001 و 2001) استدلال ها در هر دو جنبه از مباحث CC را که اغلب در پیشنهاد راهنمایی در نتایج و اشکالات CC مرتبط با مفاهیم همیشگی CP بسیار کلی هستند ،تقسیم کنیم. از این رو،عقاید متناقضی در ارتباط با ارزش های دیدگاه CC شگفت انگیز نیستند.

ناتوانی در درک و فهمیدن تولید لین ( JTT , TQmو کن بال و غیره ) به عنوان محورهای مختصات عملیات مدیریت منجر به مشکلات زیادی شد آن هم زمانیکه سازندگان غربی سعی به رقابت با تکنیک های ژاپنی در اوایل دهه هشتاد می کردند (رونن و استار سال 1990 و مک سال 1991) .ما معتقد هستیم که ناتوانی در درک CC به عنوان یک سری از عقاید مشارکت و همکاری به سمت مشکلات مشابه ای در ارزش یابی و درک CC هدایت می کند. هدف از این مقاله این است که CC را به پزشکان از میان توسعه چارچوبی برای درک دو دیدگاه رقابت پذیر در مدیریت پروژه معرفی می کند.

بحث و گفتگوی ما در 5 قسمت اصلی شکل گرفته است. در قسمت دوم یک چهارچوب اساسی و بنیادی از تجزیه و تحلیل مان به دست می آوریم. سطح فلسفی ،بخش 3 را در بر می گیرد،آنهم زمانیکه بخش های 4 و 5 به طور نسبی شامل پروژه ای منفرد پروژه چند منظوره می شود. در بخش 6 از این مقاله ،بحث را توسط مقایسه عملیات مدیریت با مشارکت Cp و CC و آزمایش مسئله تغییر و تحول از یک دستگاه عملیاتی مدیریت به دیگر قسمت ها خلاصه می کنیم. این امر منجر به شناسایی مفاهیم مهم مدیریت از CC می شود که ما معتقدیم که می توانیم به طور مستقلی از اینکه CC یا CP به عنوان یک رده زیر بنایی انتخاب شده است را آماده کندا. این مقاله را با خلاصه کلی از مسائل مورد تحقیق آینده به پایان می رسانیم.

2- قالب ذهنی و عقلی

اولین تلاش در تعریف شیوه مدیریت پروژه بر آماده سازی شبکه های CC در وظایف خاص و منجر به فردی نظیر ساختار پل ها،تونل ها ،ساختمان ها و غیره در طی سال 1950 استوار بود (ولسیت سال 1969 ،پینتو سال 1999). مبنا و اساس تکنیک های شبکه توسعه یافته بودند و عملیات مدیریت و استانداردهایی در طول دهه های آینده به آن اضافه شدند و سازماندهی محیطی را آماده ساختند. و اجرای پروژه ها را بهبود بخشیدند. رنامه آپولو در دهه 60 و 70 ممکن است اولین پروژه تعریف شده باشد و شکل سازمانی آن استاندارد شده است و جانب رهبری پروژه های مدیریتی را در بر می گیرد. (مورس و پینتو سال 2004) از پیش در آمد و مقدمه آن ،CP به طور قابل ملاحظه ای تعریف نشده است. (شوویئو سال 2000) . نیاز برای یک دیدگاه جدید در مدیریت پروژه موجب این حقیقت است کهCP به کرات شکست نخورد و حتی یک نرم افزار گران قادر نبود که موقعیت را بهبود بخشد (راند سال 2000) . تاکنون ، بیشترین نظریه مدیریت پروژه و عملیات آن بر روی پروژه های منفرد متمرکز شه است به این طریق فرض شده است که هدف اصلی مدیریت قابل اعتماد ،هر پروژه ای را با بودجه داده شده ،زمان و محدودیت امکانات انجام می دهد. مرکز این پروژه منفرد توسط چندین نویسنده مورد انتقاد قرار گرفته شده است.به دلیل اینکه هم اکنون پروژه ها درون سازمان ها فراگیر تر هستند و به طور هم زمان مشکل مدیریت کردن پروژههای چند جانبه یک نگرانی بزرگتر است (پنیتو سال 1999 ،موریس و پنیتو سال 2004). ضعف دیگر نظریه مدیریت و عملیات پروژه در زمینه مدیریت منابع است. این مورد با وجود این حقیقت است که موضوعات طبقه بندی منابع و اختلافات منابع هر روز توسط مدیران رابطه برقرار می کنند و به طور قابل ملاحظه ای از زمانیکه برای اولین بار مورد بحث و گفتگو شدند،تحقیق شده اند. (وست سال 1969) یک مخالفت اساسی برای مدیران پروژه برابری کردن با استواری و در هم پیچیدگی مدیریت منابع است. به ویژه در محیط های پروژه چند جانبه در جائیکه موضوع بحث برای منابع هراس انگیز نیز می تواند یک نگرانی سیاسی مهم باشد.

ما ارتباطات پیچیده ای را بین مفاهیم مدیریت پروژه و معنی و مفهوم آنها برای پروژه های مدیریت روزبه روز تشخیص می دهیم. در ادامه دیدگاه تجزیه و تحلیل خودمان از CP و CC ما را به دو سطح راهنمای می کند: (رونن و استار سال 1990): سطح فلسفی و سطح عملیاتی. در سطح فلسفی،نظریه های مربوط و معنی و مفهوم شان برای CPو CC متفاوت و قابل قیاس هستند. سطح عملیاتی به دو زمینه قابل بحث تقسیم می شود: در سطح پروژه منفرد،موضوعات مربوط به هدف گذاری و کنترل از یک پروژه منفرد تجزیه و تحلیل شدند،و در سطح برنامه یا پروژه چند جانبه ،بر روی ارتباط بین یک پروژه منفرد و پروژه های دیگر تمرکز می کنیم. شناسایی تفاوت های مفهومی و ذهنی در سطوح متفاوت از جداسازی به پزشکان و وکیلان به خوبی محققین اجازه می دهد که نقاط قوت و ضعف های دو دیدگاه از مدیریت پروژه را ارزیابی کند. یک دیدگاه مشابه توسط رونن و استار سال 1990 که از میان موضوعات دیگر تفاوت های بنیادی بین زمان معین JIT و تکنولوژی تولیدی OPT مدیریت در یک سطح فیلسوفی و تاکتیکی تجزیه و تحلیل کردند،برگزیده شده بود.

هر سطحی با استفاده از دور نماهای اساسی تجزیه و تحلیل شده است:

نظریه (تنها سطح فلسفی)

اهداف

قانون توجه

ناپایداری و عدم اطمینان


دانلود با لینک مستقیم


دانلود شبکه های CC

مقاله امنیت اطلاعات در اینترنت

اختصاصی از یارا فایل مقاله امنیت اطلاعات در اینترنت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله امنیت اطلاعات در اینترنت


مقاله امنیت اطلاعات در اینترنت

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:37

مقدمه

هر روز که میگذرد بر علم گسترده و بزرگ کامپیوتر و شبکه اطلاعات بیشتری اضافه میشود.هر روز حفره های گوناگون کشف میشود و پچ های جدید ساخته میشود و...در دنیای امروز دیگر هکرها فکر و ذهن خودشان را به هک کردن سایتها مشغول نمی کنند. هدف امروز هکرها سرورها و شبکه های گسترده میباشند.با خک کردن یک سرور میزبان میتوان صدها سایت را هک کرد.

وقتی یک شبکه مثلا شبکه لن یک دانشگاه هک میشود٬ می توان با استفاده از ابزار گوناگون به هزار کامپیوتر نفوذ کرد. با توجه به این موارد باید برای محافظت از سرورهای خود کارهایی انجام داد.سیستم   یکی از اقداماتی است که در این زمینه

میتوان انجام داد.       (IDS) تشخیص نفوذ


امنیت اطلاعات در اینترنت

امروزه شبکة جهانی اینترنت و خدمات متنوع آن به عنوان یک ابزار نوین جهت اطلاع رسانی و تجارت الکترونیکی شناخته شده است. بسیاری از سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی، تلاش گسترده ای را برای ورود به دنیای ارتباطات و استفاده از خدمات وسیع اینترنت آغاز نموده اند. با توجه به خدمات متنوع و مختلفی که اینترنت به کاربران خود ارائه می دهد، تعداد کاربران آن روز به روز رو به  افزایش می باشد، طوری که در حال حاضر میلیون ها رایانه در سطح اینترنت به یکدیگر متصل می باشند و خدمات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. با توجه به گستردگی بیش از حد شبکه جهانی اینترنت و عدم امکان استفاده از کنترل مرکزی بر کاربران آن، حفظ امنیت اطلاعات در اینترنت یکی از مسائل مهم و اساسی می باشد زیرا همواره افرادی در دنیا پیدا می شوند که بنا به دلایل مختلفی از جمله ارضای حس کنجکاوی خود، مایل به حمله به اطلاعات موجود در سایت های اینترنت می باشند.

با گسترش تجارت الکترونیکی و استفاده از  اینترنت به عنوان ابزار نوین برای تجارت جهانی، مسئله  امنیت اطلاعات در اینترنت اهمیت خود را به خوبی نشان می دهد. سازمان ها و اداراتی که به اینترنت متصل می باشند، برای حفظ اطلاعات خود باید از سیستم های امنیتی خاصی استفاده کنند. در این زمینه اولین قدم، تعیین یک سیاستگذاری و شیوة امنیتی مناسب می باشد. مدیریت حفاظت اطلاعات در شبکه های رایانه ای، از سه بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: حفاظت اطلاعات در مقابل دسترسی های غیرمجاز، اطمینان از صحت و درستی اطلاعات و اطمینان از در دسترس بودن به موقع اطلاعات.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله امنیت اطلاعات در اینترنت

تحقیق درمورد ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه 100 ص

اختصاصی از یارا فایل تحقیق درمورد ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه 100 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 116 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

 

ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه

تهیه کننده پروژه عملی:

شماره داوطلبی در آزمون کتبی:

عنوان صفحه

فصل اول: تشخیص مفاهیم 5

- مدیریت، مدیریت آموزشی،‌اصول و کاربردهای آن

- انواع سبکهای مدیریتی

- آموزش و انواع آن

- سیستم، انواع کاربردهای آن (نگرش سیستمی در مدیریت)

- سازمان و انواع کاربردهای آن(نظریه سازمان مدیریت)

فصل دوم: برنامهریزی آموزشی و نظارت بر اجرای آن برنامهها 21

- برنامه آموزشی و نظارت بر اجرای آن برنامهها

- فرایند برنامهریزی آموزشی

- اصول تحلیل محتوی دوره آموزشی

- ویژگی اساسی آموزش پودمانی

فصل سوم: ارزشیابی از دورههای آموزشی 31

- مفهوم ارزشیابی آموزشی و روشهای آن

اصول ارزشیابی جامع و فراگیر

- اصول ارزشیابی از اثربخشی آموزشی

فصل چهارم: نحوه تهیه گزارشهای مورد نیاز یک آموزشگاه 41

- پایه های اساسی و مقررات مکاتبات اداری

- اصول تهیه گزارشهای مورد نیاز آموزشگاه

فصل پنجم: برقراری روابط انسانی و اصول ارتباطات 42

- اصول برقراری روابط انسانی

- مفهوم ارتباط و عوامل تشکیلدهنده آن

- عوامل موثر ارتباطی

- اصول روانشناسی عمومی

- اصول جامعه شناسی عمومی

فصل ششم: نظارت بر امور مالی آموزشگاه 49

- هدف اصلی حسابداری و مفهوم معادله اصلی آن

- ثبت معاملات در حسابها (شناخت دفاتر مالی و قانونی و دفاتر کمکی حسابداری)

- اصول عمومی حسابداری

- انواع گزارش های حسابداری (تراز آزمایشی، ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت حساب)

- روشهای درج اطلاعات حسابداری

فصل هفتم: تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر 61

- خلاقیت، نوآوری فنون آنها

- ارتباط خلاقیت و برنامهریزی

- شیوههای تفکر اخلاق

- موانع خلاقیت و نوآوری در سازمان

فصل هشتم: نحوه پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط کار: 85

- حوادث شغلی و علل بروز آنها و بهداشت محیط کار

- وسایل ایمنی و بهداشت کار و کاربرد انها

- اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی و بهداشت کار

- عوارض جانبی و اصول انجام کمکهای اولیه آتش سوزی و اصول انجام آتش نشانی

مقدمه

مدیر سازمان که از منش رهبری برخوردار است باید مقاصد و جهت گیری یکنواختی را در سازمان ایجاد نماید و محیط داخلی سازمان را به گونه ای ایجاد و نگهداری نمایند که کارکنان بتوانند در دستیابی به اهداف سازمانی کاملا مشارکت نمایند.

مدیریت سازمان با منش رهبری باعث می گردد کارکنان مقاصد و اهداف سازمانی را درک نموده و برای دستیابی به آنها از انگیزه کافی برخوردار شوند. علاوه بر این با بکاربستن منش رهبری فعالیت های سازمان ارزیابی شده و در مسیری یکسان، منظم گردیده و استقرار می یابد و در نتیجه فقدان ارتباط بین سطوح مختلف سازمان به حداقل خود خواهد رسید.

بکارگیری اصل رهبری در سازمان عموما باعث می گردد که:

نیازهای تمامی ذینفعان سازمان شامل مشتریان، مالکین،‌کارکنان،‌ تامین کنندگان، سرمایه گذاران، انجمن هاو مجامع محلی در نظر گرفته شود. اهداف چالش برانگیز با زمانبندی مشخص تنظیم گردد. ارزش های مشترک، مدل های اخلاقی و جوانمردی در تمامی سطوح سازمان ایجاد شده و تقویت گردد. اعتماد ایجاد گردیده و ترس از میان برود.

کارکنان با منابع مورد نیاز،‌ برخوردار از آموزش و آزادی عمل با داشتن مسوولیت و پاسخگویی فعالیت نمایند. کارکنان برای نقش و سهم خود امیدوار و دلگرم گردیده و آنرا تشخیص دهند.

شناسایی،‌ درک و مدیریت فرایند های مرتبط به هم بعنوان یک سیستم، کارآیی و اثربخشی سازمان را در دستیابی به اهداف خود بهبود می بخشد.

مدیریت سیستمی با یکپارچه و مرتب نمودن فرایندها بعنوان بهترین روش دستیابی به نتایج مورد نظر، سازمان را از قابلیت تمرکز تلاش بر روی فرایندهای کلیدی برخوردار می سازد و در ذینفعان سازمان اعتماد سازی به سازگاری، کارآمدی و اثربخشی سازمان را ایجاد نموده و توسعه می بخشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه 100 ص