یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود تحقیق خواص غوره و نارگیل و .... word

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق خواص غوره و نارگیل و .... word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق خواص غوره و نارگیل و .... word


دانلود تحقیق خواص غوره و نارگیل و ....   word

توضیحات بیشتر و دانلود فایل *پایین مطلب *, فرمت فایل: Word  قابل ویرایش و آماده پرینت.

تعداد صفحه :13

قابل اطمینان ازجامع و کامل بودن پروژه

قسمتی از محتوای متن ...

 

خواص غوره

زیان غوره :

خرمالو

موسیر

خواص عذایی دارویی موسیر

نارگیل حافظه را تقویت می کند

شیر نارگیل

خواص درمانی و دارویی نارگیل

مسمومیت

خواص شفا بخش سیر

 دانلود تحقیق خواص غوره و نارگیل و .... ,فرمت فایل word  شامل 13 صفحه. مناسب جهت انجام تحقیقات، پروژه های کارآموزی دانشجویی  و دانش آموزی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق خواص غوره و نارگیل و .... word

دانلود پاورپوینت تولید ناب

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت تولید ناب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 54 صفحه

تولید ناب Lean production تولید نابLean Manufacturing  اصطلاحی است که جان گرافسیک (John Krafcik)پژوهشگر IMPV-International Motor Vehical Program بر نهاده است .از این رو ناب نامیده می‌شود که در مقایسه با تولید انبوه هر چیز را به میزان کمتر مورد استفاده قرار می‌دهد،این شیوه تولید ، نیروی انسانی موجود در کارخانه ، فضای لازم برای تولید،سرمایه ای که صرف ابزارآلات می شود ، نیروی مهندسی لازم برای بوجود آوردن محصول جدید و زمان مورد نیاز برای ساخت محصول جدید را به نصف تقلیل می دهد.همچنین در تولید ناب موجودی (Inventory)مورد نیاز به کمتر از نصف می رسد ، عیب ها بسیار کمتر می‌شود و محصولات با تنوع فزاینده تولید می‌شوند.  دو انقلاب در ابتدا و انتهای قرن بیستم رخ داد.
انقلاب آغازین همانا ظهور تولید انبوه و پایان عصر تولید دستی است و انقلاب پایانی ظهور ناب و خاتمه یافتن عصر تولید انبوه است .
اکنون جهان در آستانه عصری جدید به سر می برد، عصری که در آن دگرگونی شیوه های تولید محصولات و ساخته های بشر چهره زندگی او را یکسره دگرگون خواهدکرد.
پس از جنگ جهانی اول هنری فورد و آلفرد اسلون (مدیر جنرال موتورز) تولیدات صنعتی جهان را از قرون تولید دستی که شرکتهای اروپایی رواج داده بودند، به در آوردندو به عصر تولید انبوه کشاندند.
و باترویج این شیوه تولید در تمام صنایع این کشور(آمریکا) رهبر جدید شیوه های تولیدی گردید و صنعت خودروسازی موتور و قلب تپنده اقتصاد این کشور شد.
در همین راستا، پیتر دراکر در سال 1946 لقب <صنعت صنعتها> رابه صنعت خودروسازی اطلاق کرد. همچنین تولید ناب در سالهای پایانی جنگ جهانی دوم توسط تاای چی اوهنو درشرکت خودروسازی تویوتا در کشور ژاپن مطرح گردید.
بحث تولید ناب در سال 1990توسط جیمز ووماک و همکارانش از دانشگاه MIT در قالب یک کار تحقیقی با عنوان <ماشینی که جهان را تغییر داد> منتشر گردید.
او و همکارانش تولید ناب را تقریبا به عنوان ترکیبی از مدل تولید سنتی (FORD) و کنترل اجتماعی در محیط تولید ژاپنی می شناسند. بنابراین بحث تولید ناب ، و سایر شیوه های تولیدی با صنعت خودروسازی گره خورده است.
مقدمه هر چند  می‌توان در دهه 1450 نمونه‌هایی از تفکر صنعتی را مشاهده کرد اما هنری فورد نخستین کسی بود که واقعاً کل فرآیند تولید را یکپارچه کرد.
وی این کار را در هایلند پارک و درسال 1913 از طریق ترکیب تعویض‌پذیری پیوسته قطعات با کار استاندارد و نقاله متحرک انجام داد تا آنچیزی را بیآفریند که حرکت تولید نامیده بود و به عنوان خط مونتاژ متحرک شناخته می‌شود.
البته از منظر مهندسی تولید، این اتفاق نتایج بس وسیع‌تری را در برداشت.فورد تمام گام‌های تولید را تا آنجا که ممکن بود یا استفاده از ماشین‌های تک کاره و گیج‌های لازم بر اساس توالی فرآیند مستقر کرد تا بتوان ساخت و مونتاژ قطعات به خودرو را در چند دقیقه انجام داد و قطعات دقیقاً اندازه را مستقیماً به خط مونتاژ منتقل ساخت.
این اقدام وی حقیتقاً یک تحول انقلابی در سیستم آمریکایی عملیات کارگاهی بود.
در سیستم قدیمی آمریکایی، ماشین‌های چندکاره را بر اساس نوع فرآیند در یک جا جمع می‌آوردند و قطعات را ساخته و پس از انجام دوباره‌کاری‌ها و اندازه ‌کردن‌های مکرر در مراحل زیرمونتاژ و مون

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تولید ناب

دانلود پاورپوینت تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت تاسیسات الکتریکی و مکانیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 92 صفحه

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی مقدمه : مصرف انرژی در چند دهه اخیر بطور سرسام آوری افزایش یافته است.
این افزایش از یک طرف نشان دهنده رشد اقتصادی و به گردش افتادن بیشتر چرخ های صنعت و در پی آن جابجا شدن کالاهای صنعتی به نقاط مختلف می باشد.
از طرف دیگر شاید به دلیل قیمت ارزان انرژی، صاحبان صنایع و مصرف کنندگان خصوصی کشور در پی صرفه جویی و استفاده منطقی از این نعمت خدادادی نبوده اند.
بعد از بحران انرژی سال های 1974 که با بالا رفتن قیمت نفت خام و قیمت انرژی همراه بود، بطور کلی روند مصرف انرژی کمی تغییر کرد و کشورهای بدون نفت در مصرف آن بصورت سیستماتیک تر عمل نمودند.
به همین دلیل ممالک مصرف کننده انرژی در جهت جایگزینی انرژی های جدید فسیلی و صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده بهتر از انرژی های موجود گام برداشته اند.
در دنیای امروزی صنعت ساختمان سازی، سرمایه‌گذاری عظیم و بلند مدتی را به خود اختصاص می‌دهد.
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه IT و ظهور آن در تمامی زوایای زندگی بشری، انتظار می‌رود که این فنون در صنعت معماری نیز وارد شده تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، از کهنگی و بی‌استفاده ماندن ساختمان‌ها در دراز مدت جلوگیری نماید.صنعت اتوماسیون و مکانیزه کردن کارها از طرفی باعث صرفه‌جویی در وقت و دقت در انجام کارها شده و از طرف دیگر دخالت نیروی انسانی را برای انجام کارهای روزمره و گاه تکرار شونده کاهش می‌دهد.در نتیجه پیشرفت سریع فناوری اطلاعات ما شاهد بوجود آمدن ساختمان‌هایی بنام ساختمان‌های هوشمند هستیم.یک ساختمان هوشمند، ساختمانی است که مجهز به یک زیرساختار ارتباطی قوی بوده که می‌تواند بصورت مستمر نسبت به وضعیت‌های متغیر محیط عکس‌العمل نشان داده و خود را با آنها وفق دهد تا از منابع به صورت موثرتری استفاده شده و تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه جویی شود. سیستم های کنترل هوشمند ساختمان: از آنجایی که تغییرات محیطی عامل ایجاد هر نوع تصمیمی هستند، می‌‌توانیم از حس‌گرها (سنسورها) برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم.یک ساختمان هوشمند نسبت به تغییرات دما، رطوبت، نور، جریان آب و گاز و...
حساس بوده و در هر مورد عکس العمل مناسب را ارائه می‌دهد.سیستم‌های امنیتی مانند اطفاء حریق، انواع آلارم‌ها و زنگ‌های هشدار دهنده، کنترل اضطراری آسانسورها و برق اضطراری، ورودی و خروجی درب‌ها و سیستم‌های تلویزیونی مدار بسته نمونه‌های دیگری از سیستم‌های هوشمند در صنعت ساختمان می‌باشند.به عنوان مثال دستگاه کنترل مرکزی می‌تواند در صورت وقوع آتش سوزی زنگ خطر را به صدا درآورده، ققل درب‌ها را باز کرده و متعاقبا سیستم تهویه را به نحوی تغییر دهد تا با تنظیم جریان هوا مانع از انتشار آتش سوزی شود. مزایای ساختمان هوشمند کاهش هزینه‌های راهبری و تعمیراتکاهش خطا در سیستمایجاد سیستم مدیریت متمرکز و یکپارچه ساختمانصرفه‌جویی در مصرف برق و تاسیسات حرارت مرکزی(Energy/lighting management) صرفه جویی در هزینه کابل کشی‌های پراکنده و استفاده از محیط کابل کشی استاندارد (Utp&Fiber) دارا بودن سیستم کنترل درجه حرارت و دمای هوا (HVAC) برخورداری از سیستم اطفاء حریق (Fire Safety)بالا رفتن کیفیت سرویس دهی ساختمان و در نهایت ایجاد درآمدی برای سرمایه‌گذاران اصلی

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

دانلود بازار وبازار یابی

اختصاصی از یارا فایل دانلود بازار وبازار یابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بازار و بازاریابی

واژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد. معناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شدید و فزایندهاى روبهرو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارتهاى بازاریابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غیرحرفهاى تفکیک مىکند.

تعریف بازاریابى

بازاریابى بعنوان فرآیندى مدیریتى - اجتماعى تعریف مىشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههاى خود اقدام مىکنند. براى روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسى کرد.

 

نیاز

نیازهاى انسان، یکى از مفاهیم اساسى بازاریابى است. احساس محرومیت همان نیاز است. انسان داراى نیازهاى پیچیدهاى است. این نیازها شامل نیازهاى فیزیکى یا نیاز به غذا، پوشاک، گرما و سرما، امنیت و ... نیازهاى اجتماعی، نظیر نیاز به احساس تعلّق و محبت و نیازهاى شخصی، مانند دانستن و اظهار وجود هستند.

خواسته

خواسته شکلى است که نیازهاى انسان تحت تأثیر فرهنگ و شخصیت انفرادى به خود مىگیرد. خواستهها برحسب امکاناتى که تأمینکننده نیازها هستند، تعریف مىشوند. وقتى جامعهاى متحول مىگردد، خواستههاى اعضاى آن نیز توسعه مىیابد. وقتى مردم در معرض امکانات بیشتر و مورد علاقه خود قرار مىگیرند، تولیدکنندگان نیز اقدام به تولید کالاها و خدماتى مىکنند که خواستههاى جدید را پاسخ گویند.

 

تقاضا

مردم تقریباً داراى خواستههایى نامحدود هستند اما در برابر منابع محدودى قرار دارند. از اینرو کالاهایى را براى مصرف انتخاب مىکنند که در ازاى وجوه پرداختی، حداکثر رضایت را براى ایشان فراهم آورد. خواستهها، وقتى با قدرت خرید همراه باشند، تبدیل به تقاضا مىشوند.

کالا

هر چیزى که بتوان براى جلب توجه، بدست آوردن، استفاده و یا مصرف، در بازار عرضه کرد و توانایى تأمین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد، کالا تلقى مىشود.

 

 

 

مبادله

مبادله خود عبارت است از دریافت چیزى مطلوب از کسى دیگر، در مقابل ارائه مابهازایى به او. مبادله هسته مرکزى بازاریابى است و براى تحقق آن، شرایط زیر لازم است:

  • حداقل دو طرف باید با یکدیگر مشارکت داشته باشند.
  • - هر طرف باید چیز باارزشى براى مبادله با دیگرى در اختیار داشته باشد.
  • هر طرف باید علاقهمند به مبادله با طرف دیگر باشد.

 

هر طرف باید در رد و یا قبول پیشنهاد طرف دیگر آزادى کامل داشته باشد

و بالاخره، هر طرف باید داراى توانایى لازم براى مراوده و تحویل باشد.

 

مدیریت بازاریابى

براى نیل به اهداف شرکت مدیریت بازاریابى مىکوشد بهطریقى که مىتواند سطح، زمانبندى و ماهیت تقاضا را تحت تأثیر قرار دهد. بهعبارت ساده، مدیریت بازاریابی، همان مدیریت تقاضا است.

در اینجا مدیریت بازاریابى بعنوان تجزیهوتحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل برنامههایى تعریف مىشود که براى نیل به اهداف سازمانى تهیه مىگردند؛ برنامههایى با هدف ایجاد و حفظ مبادلات نافع با خریداران.

مبانى اجتماعى بازاریابى

ما مدیریت بازاریابى را کوشش براى دستیابى به مبادلاتى مطلوب با بازارهاى هدف تعریف کردیم. چه فلسفهاى باید راهنماى این تلاشهاى بازاریابى باشد؟ و در این میان منافع سازمان، مشتریان و جامعه هر یک چه ارزشى دارند؟ بهخصوص که در اغلب موارد این منافع با یکدیگر در تضاد هستند.فعالیتهاى بازاریابى سازمانها تحت مفاهیم پنجگانهاى اداره مىشوند.

مفهوم تولید

در مفهوم تولید فرض بر این است که مشتریان نسبت به کالاهایى نظر مساعد خواهند داشت که اولاً موجود بوده و ثانیاً داراى قیمت بسیار مناسبى باشند. بنابراین مدیریت وظیفهٔ بهبود تولید و توزیع را برعهده دارد. این مفهوم یکى از قدیمىترین فلسفههاى راهنماى فروشندگان محسوب مىشود.

 

مفهوم کالا

براساس مفهوم کالا مشتریان خواهان کالاهایى هستند که از بهترین کیفیت و کارآیى برخوردار باشند. برمبناى این اصل، سازمان باید منابع خود را به بهبود پیوسته کالا اختصاص دهد.

 

 

به حداکثر رساندن رضایت مشترى

بنابراین نظر، هدف سیستم بازاریابى به حداکثر رساندن رضایت مشترى است و نه فقط افزایش کمّى مصرف. خرید یک دستگاه اتومبیل جدید و یا مالکیت پوشاک بیشتر وقتى بهحساب مىآید که به رضایت خریدار بیانجامد. متأسفانه اندازهگیرى رضایت

دانلود با لینک مستقیم


دانلود بازار وبازار یابی

دانلود پاورپوینت تاثیر اقلیم بر فرم ساختمان

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت تاثیر اقلیم بر فرم ساختمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 44 صفحه

تنظیم شرایط محیطی تاثیر اقلیم بر فرم ساختمان موضوع : اقلیم معتدل و مرطوب (سواحل دریای خزر) تقسیمات اقلیمی چهار گانه در ایران اقلیم گرم و خشک (فلات مرکزی) اقلیم سرد (کوهستان های غربی) اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی) درجه حرارت درصد رطوبت مقدار تشعشع، نوع خاک، عرض جغرافیایی وضعیت توپوگرافی زمین ارتفاع از سطح دریا باد و... عوامل مختلف اقلیمی : اقلیم معتدل ومرطوب (سواحل در یای خزر) دمای هوا این منطقه که به صورت نواری بین رشته کوههای البرز و دریای خزر محصور شده از جلگه های پستی تشکیل شده است که هر چه به طرف شرق پیشروی می کند .
در شب ها بین 20 تا 23 درجه سانتیگراد می باشد درروزهای تابستان بین 25 تا 30 درجه سانتیگراد در زمستان معمولان هوا بالای صفر است لاهیجان رطوبت زیاد وگرمای هوا در تابستان ویژگی های معماری بومی مناطق معتدل و مرطوب 1- ساختن خانه ها بر روی پایه های چوبی یا کرسی (سنگ وبتن ) 2- برای حفاظت اتاقها از باران ایوانک های عریض و سرپوشیده ایی در اطراف اتاقها می سازند گیلان 3- استفاده از مصالح با حداقل ظرفیت حرارتی 4- استفاده از کوران وتهویه طبیعی 6- ساختمانها به صورت غیر متمرکز و پراکنده میباشند 5- استفاده از بامهای شیبدارمعمولا با شیب تند گیلان 7-عدم وجود زیرزمین ماسوله 8- شکل ساختمان به صورت برون گرا گالی پوش خانه معماری این منطقه از چوب و الیاف گیاهی به صورت عمده بهره برداری کرده است - گیلان جنگل های انبوه در کنار مزارع برنج از مهمترین منابع تامین مصالح ساختمانی منطقه می باشند.
نی"ولی" (نوعی الیاف گیاهی که برای پوشش سقف به کار می رود.) و ساقه های برنج عناصر اصلی تشکیل دهنده پوشش سقف ها هستند برای جلوگیری از نفوذ باران به داخل ساختمان توسط باد معمولا سقف شیبدار تا نزدیکی کف زمین در یک یا دو جناح ساختمان که رو به باد قرار دارند ادامه می یابد گیلان به علت شدت و تداوم بارندگی سقفها همیشه به صورت دو یا چهار شیبه ساخته می شوند آستارا اقلیم سرد (کوهستانی ) گرمای شدید دره ها در فصل تابستان واعتدال درآنها در فصل زمستان مقدار و شدت تابش آفتاب در فصل تابستان زیاد ودر فصل زمستان بسیار کم است زمستان ها طولانی , سرد و سخت بوده , چندین ماه از سال زمین پوشیده از یخ می باشد رطوبت کم هوا بارش برف سنگین اختلاف بسیار زیاد درجه حرارت هوا بین دمای شب وروز فرم بنا در اقلیم سرد کوهستانی ساختمانهای درون گرا با حیاط مرکزی اتاق های کوچک با ارتفاع کم بام ها اغلب به صورت مسطح بازشوهای کوچک دیوارهای نسبتا قطور استفاده از ایوان و حیاط کوچک در بنا تنها تفاوت بین معماری این مناطق با مناطق گرم و خشک تمایل وضرورت استفاده از حرارت ناشی از تابش آفتاب در داخل ساختمان در فصل زمستان است .
پلان و بافت متراکم (نسبت سطح پوسته خارجی بنا به حجم بنا کم) روستایی درکردستان مصالح باید از ظرفیت و مقاومت حرارتی خوبی برخوردار باشند تا گرمای بنا را در فضای داخلی آن حفظ نماید لذا بدنه این ابنیه از سنگ ( یا چوب ، ملات کاهگل ، خشت و آجر ) و پوشش سقف و بام از تیر های چوبی و کاهگل می باشد روستایی درکردستان بهترین نوع ساختمان از نظر کنترل گرمای هوای داخلی در زمستان ساختمانهای دوطبقه ای است که فرم آنها شبیه به مکعب می باشد جهت گیری رو به آفت

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تاثیر اقلیم بر فرم ساختمان