یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli

اختصاصی از یارا فایل تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli


تحقیق سیستم کنترل تحریک ژنراتورهای Marelli

 

 

 

 

 



فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:30

فهرست مطالب:

کلیات : 2

بدیهی است این نوع سیستم هر کدام دارای معایب و محاسنی می باشند که بطور خلاصه و فهرست وار تشریح می گردد.سیستم دینامیک : 2

سیستم استاتیک : 3

بخش قدرت و تولید کننده جریان DC.. 4

پسماند مغناطیسی: 7

ژنراتور کمکی : (PMG) 7

منبع تغذیه کمکی (باتری) 7

سیستم کنترلک.... 8

- محدود کننده های جریان تحریک.... 9

- حد پایین تحریک: 11

- حد بالای تحریک.... 11

بررسی اجزاء کنترل. 13

اجزاء اصلی کنترل. 

کارت LS ( کارت محدود کننده بار REACTIVE) 20

کارت RC

کارت INS1

نحوه افزایش و کاهش ولتاژ مذکوربه شرح زیر است: 

کارت INS-2

اجزاء فرعی کنترل. 

ترانس های سنکرون. 

کارت اختلاف فاز AS (PHASE SHIFTER) 28

کارت مولد پالس GPG 

ترانس پالس: 

آشکار ساز حد بالا و پایین ولتاژ RV1 & RV2



کلیات :
همانطور که کرارا در کلیه جزوات تحریک عنوان شده در ژنراتورهای سنکرون جهت تولید الکتریسیته لازم است یک میدان مغناطیسی دوار داشته باشیم بدین لحاظ می بایستی بتوانیم جراین DC مناسبی برای تولید این میدان به روتور ژنراتور اعمال کنیم.
این مولد DC بایستی از شبکه مستقل باشد تا ضربه های اعمال شده در شبکه به آن اعمال نشود حال این مولد را می توان بر روی بخشی از روتور ژنراتور مستقر نمود که تشکیل خواهد شد از ژنراتور و یک سو کننده جریان بدون اتصالات الکتریکی که این نوع را تحریک دینامیک گویند.
و نوع دیگر سیستم تحریک استاتیک می باشد که شامل یک ترانس و یک سو کننده جریان می باشد که توان لازم را از خروجی ژنراتور می گیرد و توسط جاروبک بر روتور منتقل می نماید.
بدیهی است این نوع سیستم هر کدام دارای معایب و محاسنی می باشند که بطور خلاصه و فهرست وار تشریح می گردد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.