یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پروژه کارآموزی سیستم حقوقی و پرسنلی

اختصاصی از یارا فایل دانلود پروژه کارآموزی سیستم حقوقی و پرسنلی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پروژه کارآموزی سیستم حقوقی و پرسنلی


دانلود پروژه کارآموزی سیستم حقوقی و پرسنلی

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:43

فهرست مطالب:


ردیف    عــــــنـــــــوان    صفحه
1    قدر دانی    2
2    مقدمه    3
3    نحوه کار با  c#و class library    7
4    Consol application , win application    7
5    طریقه تعریف کلاس در c#    10
6    طریقه تعریف آرایه در c#    11
7    دستورات خواندن و نوشتن وتبدیل نوع    13
8    اجرای برنامه     13
9    شمایل کلی و منو ها     13
10    ایجاد پرونده جدید     19
11    نحوه اصلاح رکورد    20
12    نحوه حذف    21
13    جستجو     22
14    انواع گزارش گیری    23
15    نمونه سورس های موجود در برنامه    27
16    تعریف متغییر    31
17    دستورات  گزارش گیری     31
18    دستورات insert    35
19    دستورات create file    36
20    دستورات update    37
21    دستورات delete    37
22    دستورات search    38
23    تبدیل تاریخ میلادی به شمسی     39
24    اهداف تهیه      41
25    نتیجه گیری    42
 

تهیه شده در برنامه Microsoft visual studio .Net , C#       

مقدمه:
پس از این که در تابستان 1384برای کارآموزی وارد اداره پست شدم آنها از من خواستند تا برنامه ای برای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات قطعات و سیستم های موجود در اداره کل پست استان فارس تهیه کنم ابتدا در همان زمان باتوجه به زمان کوتاه برنامه کاملی توسط access  که تامین کننده نیاز های آنها باشد تهیه کردیم که آن برنامه زمیمه این گزارش شده است.
در آخرآنها برنامه ای پیشرفته تر از من تقاضا کردند تا در صورت تمایل آن را تهیه کنم این برنامه  اطلاعات پرسنلی افراد و شاغلین اداره را ذخیره کندو برای آنها تاپایان واخر سال تهیه  کنم و من هم پذیرفتم .
با توجه به تعریفاتی که من از دوستانم از برنامه visual studio.net از دوستانم شنیده بودم تصمیم گرفتم برای آشنایی با این برنامه و یادگرفتن کار با آن  ابتدا در سطح محدود کار را با آن  آغاز کنم این  پروژه در اصل همان شروع کار من می با شد که من در آن کار با c# در سطح بالا یاد گرفته ام .
در ادامه برای آشنایی شما دیگر خوانندگان این گزارش نیز سطحی از آموخته های خود را در نحوه استفاده از c# آمده است. با توجه به قولی که به مسئولان پست داده ام  همین برنامه را با جزئیات بیشتر اجام خواهم داد.
 پست از بخش های مختلفی به شرح جدول زیر تشکیل شده که در لیست زیر آمده است کار ما با صاحبان این مشاغل وذخیره سازی اطلاعات پرسنلی آنهااست


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.