فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:22
فهرست مطالب:
مقدمه
بخش اول یعنی پست بانک به شرح زیر می باشد:
بخش دوم: مخابرات
نمای کلی از بخش های مخابرات:
گزارش روز اول کار
گزارش روز دوم
گزارش روز سوم کاری
گزارش روز چهارم
گزارش کار روز پنجم
گزارش روز ششم
گزارش روز هفتم
گزارش روز هشتم
گزارش روز نهم
گزارش روز دهم
مقدمه
نیاز روز افزون به پویایی کارها، استفاده از تجهیزاتی مانند تلفن همراه و ایرانسل و تلفن های ثابت و... نیاز جامعه را به توسعه فضای مناسب و راحت و دسترسی کامل به امکانات را فراهم آورد بنا به ضرورت ارائه خدمات ** در سطح کشور به خصوص در شهرهای توسعه نیافته و روستاهای دور افتاده و تأمین نیاز، تقلیل ایاب و ذهاب، کاهش ترافیک و اتلاف وقت و کاهش هزینه ها به موجب مصوبه شهریور 1374 مجلس شورای اسلامی، پست بانک ایران تأسیس گردید.
شورای پول و اعتبار نیز در هزار و بیست و یکمین جلسه خود نیز پست بانک را به عنوان یک بانک تجاری دولتی به رسمیت شناخته است. همچنین سهام شرکت قرار است در قالب سهام اصل 44 در بورس عرضه و کشف قیمت شود.
پست بانک تا پایان سال 88 با 370 شعبه در داخل کشور و 13 هزار باجه خدمات شهری و روستایی و 2400 پرسنل مشغول فعالیت میباشد.
ما می خواهیم در این مقاله از نمای کلی یک پست بانک خدمات ارائه شده به مردم و از مزایا و معایب این کار و همچنین نحوۀ انجام کارها صحبت کنیم.