شرکتهای مختلف همواره در پی یافتن ایدههای بهتر و جدیدتر هستند. از فعالیت گروههای تحقیقات و فناوری برای تولید محصولات جدید تا تلاش گروههای ویژه جهت کاهش اتلاف زمان در پروسه تولید و…
اما قسمت اعظم تلاشها در جلسات تصمیمگیری سازمانی به ثمر نمیرسند. بسیاری از مدیران از شیوههای قدیمی تصمیمگیری که به روش سنتی و در طی جلسات پی در پی برگزار میشوند ابراز نارضایتی میکنند و از دنبال کردن این جلسات بیحاصل ناراحتند. در اینگونه جلسات عدهای از مدیران که با توجه به سیاستهای سازمان تعیین میشوند، به شکلی منفعل به سخنان یک سخنران گوش میدهند.