نام محصول: پاورپوینت فصل 2 کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
فرمت : PPT
تعداد اسلاید: 25
زبان : فارسی
سال گردآوری : 94
برنامه ریزی استراتژیک در سطح کل شرکت
فرآیندی که بدان وسیله بین اهداف و توانمندیهای شرکت از یک سو و فرصتهای بازاریابی در حال تغییر از سوی دیگر نوعی سازگاری استراتژیک ایجاد و حفظ نماید.
شرکتها معمولا برنامهی سالیانه و بلند مدت و استراتژیک تهیه میکنند. این برنامهها با فعالیتهای تجاری فعلی شرکت و چگونگی فعال نگه داشتن آنها سروکار دارد. ولی برعکس برنامه استراتژیک مستلزم سازگاری شرکت با محیط در حال تغییر و بهره بردن از فرصتهایی است که در این شرایط ایجاد میشود.
ماموریت:
فلسفه وجودی هر شرکتی را ماموریت آن شرکت میگویند.
بیانیه ماموریت:
گزارهای است که هدف شرکت را بیان میکند.
بیانیه ماموریت بازار محور:
برخی بیانیه ها ماموریت بر حسب محصول یا فنآوری میباشند، این در حالی است که محصولات و فنآوریها نهایتاً منسوخ میگردند ولی نیازهای اساسی بازار ممکن است برای همیشه پابرجا باشند لذا بهتر است که بیانیه ماموریت بصورت بازار محور باشد.