یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

فصل 2 کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ PPT

اختصاصی از یارا فایل فصل 2 کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ PPT دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

فصل 2 کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ PPT


فصل 2 کتاب اصول بازاریابی کاتلر  و  آرمسترانگ PPT

نام محصولپاورپوینت فصل 2 کتاب اصول بازاریابی کاتلر  و  آرمسترانگ

فرمت : PPT

تعداد اسلاید: 25

زبان : فارسی

سال گردآوری : 94

 

 

 

برنامه ‏ریزی استراتژیک در سطح کل شرکت

 

 برنامه ریزی استراتژیک:

فرآیندی که بدان وسیله بین اهداف و توانمندی‏های شرکت از یک سو و فرصت‏های بازاریابی در حال تغییر از سوی دیگر نوعی سازگاری استراتژیک ایجاد و حفظ نماید.

شرکتها معمولا برنامه‏ی سالیانه و بلند مدت و استراتژیک تهیه می‏کنند. این برنامه‏ها با فعالیت‏های تجاری فعلی شرکت و چگونگی فعال نگه داشتن آنها سروکار دارد. ولی برعکس برنامه استراتژیک مستلزم سازگاری شرکت با محیط در حال تغییر و بهره بردن از فرصت‏هایی است که در این شرایط ایجاد می‏شود.

 

 

 

ماموریت:

فلسفه وجودی هر شرکتی را ماموریت آن شرکت می‏گویند.

 

بیانیه ماموریت:

گزاره‏ای است که هدف شرکت را بیان می‏کند.

 

بیانیه ماموریت بازار محور:

برخی بیانیه ها‏ ماموریت بر حسب محصول یا فن‏آوری می‏باشند، این در حالی است که محصولات و فن‏آوری‏ها نهایتاً منسوخ می‏گردند ولی نیازهای اساسی بازار ممکن است برای همیشه پابرجا باشند لذا بهتر است که بیانیه ماموریت بصورت بازار محور باشد.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.