یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

مطالعه تحلیلی ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه ای مقاطع مستطیلی (RHS)

اختصاصی از یارا فایل مطالعه تحلیلی ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه ای مقاطع مستطیلی (RHS) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

مطالعه تحلیلی ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه ای مقاطع مستطیلی (RHS)


مطالعه تحلیلی ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه ای مقاطع مستطیلی (RHS)

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران - سازه با عنوان: مطالعه تحلیلی ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه ای مقاطع مستطیلی (RHS)  

• دانشگاه تهران  

• استاد راهنما: دکتر محمدرضا بهاری  

• پژوهشگر: سیدحسین حسینی حصاری  

• زمستان 1379  

• فرمت فایل: PDF و شامل 150 صفحه

 

چکیــــده:

اتصالات T، TT، X، XX متداولترین اتصالات بکار رفته در سازه‌های ساختار شده از مقاطع مستطیلی می‌باشد ولی تاکنون تحقیقات اندکی در زمینه اتصالات چند صفحه‌ای این مقاطع صورت گرفته است، روش متداول موجود در طرح خستگی اتصالات چندصفحه‌ای براساس بررسی صفحه‌ای این اتصالات و استفاده از بیشترین ضریب تمرکز تنش ‌بدست آمده اتصال صفحه‌ای معادل برای کل اتصال می‌باشد.

به نظر می‌رسد که در نظر نگرفتن عضو مهاری خارج صفحه‌ای اتصالات چندصفحه‌ای در روش متداول کمی دور از واقعیت بوده و ممکن است نتایج محافظه کارانه‌ای برای مقادیر ضرایب تمرکزتنش اتصالات ارائه دهد.

لذا در این پایان نامه به روش اجزای محدود سعی شده است که اتصال مدلسازی شده و اثر عضو مهاری خارج از صفحه در ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه‌ای ‏‎TT‎‏ و ‏‎XX‎‏ بررسی شود. نتایج حاکی از افزایش 12 درصدی ضرایب تمرکز تنش اتصال معادل صفحه‌ای نسبت به اتصالات چند صفحه‌ای ‏‎TT‎‏ می‌باشد. با این حال اختلاف فوق قابل ملاحظه نمی‌باشد و با توجه به سادگی روش متداول طراحی می‌توان آن را همچنان بصورت محافظه کارانه بکار برد. ولی این اختلاف در اتصال ‏‎XX‎‏ به 50 درصد می‌رسد که به لحاظ اقتصادی حائز اهمیت است و نیاز به اصلاح روابط موجود می‌باشد.

در ادامه تاثیر پارامترهای مختلف در ضرایب تمرکز تنش اتصالات چند صفحه‌ای ‏‎TT و ‏‎XX‎‏ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.