فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:79
فهرست مطالب:
عنوان صفحه
مقدمه: ۱
فصل اول.. ۲
۱-۱معرفی اجمالی پروژه. ۳
۲-۱ معرفی سوابق.. ۷
۳-۱ کاربرد محصول.. ۸
۴-۱ بررسی نیازهای جامعه. ۹
فصل دوم. ۱۰
۱-۲ فرایند تولید.. ۱۱
۲-۲ تشریح فرایند تولید منتخب… ۱۱
۳-۲ بررسی ایستگاهها و مراحل و شیوه های کنترل کیفیت… ۱۵
۴-۲ ابزار و ماشین آلات مورد نیاز و منابع تامین آن.. ۱۹
۵-۲ مواد اولیه و منابع تامین آن.. ۲۱
۶-۲ ظرفیت تولید.. ۲۵
۷-۲ برنامه زمان بندی اجرای طرح.. ۲۷
فصل سوم: ۳۵
محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز. ۳۶
۲-۳ شرح وظایف پرسنل.. ۳۹
۳-۳ حقوق و دستمزد. ۳۹
۴-۳ سازماندهی نیروی انسانی.. ۴۱
فصل چهارم. ۴۲
۱-۴- مساحت ساختمانهای اداری، رفاهی وخدماتی.. ۴۳
۲-۴ ساختمان واحد تولید.. ۴۴
۳-۴ زمین مورد نیاز طرح.. ۵۰
۴-۴ هزینه های ساختمان سازی و محوطه سازی.. ۵۲
۵-۴ پلان طرح.. ۵۴
فصل پنجم.. ۵۷
انرژی برق.. ۵۸
۲-۵ انرژی آب… ۶۱
سوخت… ۶۳
۴-۵ تاسیسات حرارتی.. ۶۵
۶-۵ ارتباطات… ۶۶
فصل ششم.. ۶۷
۱-۶ محاسبه سرمایه کل طرح.. ۶۸
۲-۶ محاسبه سرمایه ثابت طرح.. ۶۸
۳-۶ محاسبه سرمایه در گردش…. ۷۰
۴-۶ محاسبه هزینه های تولید سالیانه. ۷۱
۵-۶ هزینه ثابت… ۷۲
۷-۶ محاسبه قیمت تمام شده محصول.. ۷۶
۸-۶ محاسبه قیمت فروش محصول.. ۷۶
۹-۶ محاسبه ارزش افزوده ناخالص تولید.. ۷۷
۱۰-۶ محاسبه ارزش افزوده خالص طرح.. ۷۷
۱۱-۶ محاسبه دوره برگشت سرمایه. ۷۸
۱۲-۶ توجیه اقتصادی طرح.. ۷۸
پیشگفتار
این طرح که پروژه کارآفرینی هدفون میکروفون دار است با کمک دوستان آغاز شد و با تحقیق در مورد آن از کارخانجات معتبر اطلاعات فراهم آمد و توضیح خلاصه آن که هدفون میکروفون دار از دو بلند گو، یک میکروفون، یک کابل و یک تیغه تنظیم کننده تشکیل شده که در مواردی چون انتقال و دریافت صوت، در تلفن های هندز فری، تلفن های اینترنتی و بازی های کامپیوتری بکار می رود و با توجه به کم بودن کارخانجاتی نظیر این محصول از جمله طرح های نو سودده در صنعت می باشد.
مقدمه:
هر محصول ویژگی ها ومشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی ، مالی و اقتصادی طرح ، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیحی از مشخصات و انواع مختلف محصول بدون تردید ، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید ومحاسبات مورد نیاز خواهد بود.در این ارتباط یکی از موثرترین روش های قابل استفاده، بکارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک ازمحصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است تا شماره تعرفی گمرکی محصولات نیز مشخص گردد تا درباره روند واردات و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.