یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

کارآفرینی ایجاد کارگاه تولید پودر و روغن ماهی

اختصاصی از یارا فایل کارآفرینی ایجاد کارگاه تولید پودر و روغن ماهی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

کارآفرینی ایجاد کارگاه تولید پودر و روغن ماهی


کارآفرینی ایجاد کارگاه  تولید  پودر و روغن  ماهی

 

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:22


مقدمه:
به دلیل وجود منابع غنی و دست نخورده فانوس ماهیان در آبهای جنوب ایران، این نوع ماهی بعنوان ماده اولیه عمده در تولید پودر و روغن ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. این نژاد از ماهی با توجه به بومی شدن در حوضه آبریز بخش جنوبی ایران دارای ذخیره های انبوه در خلیج فارس می باشدو با توجه به غیر خوراکی بودن آن سهمی از سبد خرید  مشتریان محصولات دریایی ندارد  .
از لحاظ کمیت  رشد روز افزون سهم این ماهی در صید سنتی  ماهیگیران منطقه باعث  شده که با توجه به غیر اقتصادی بودن  و عدم  وجود بازار  خرید در منطقه به صورت  مرده به دریا بازگردانده شود .تولید پودر  و روغن ماهی نیز وابسطه به وجود منابع ماهیان مذکور وضایعات ماهیان خوراکی و غیر خوراکی دیگر است  پودر ماهی عبارتست از محصول جامد فرآوری شده ای که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی یا ضایعات آن به دست می آید.
پودر ماهی دارای سطح بالایی از اسیدهای آمینه اصلی است  که در تولیدات دانه ای که غذای اکثر حیوانات است کم یافت می شود و و همچنین دارای اسید های آمینه میتونین و سیستئین با محتوا و قابلیت هضم و ارزش  غذایی بالا می باشد.
چکیده طرح:
کارخانه تولید پودر  ماهی جهت تبدیل انواع ماهیهای غیرخوراکی و نیز ضایعات ماهیهای خوراکی به پودر پروتئین مورد استفاده قرار میگیرد. محصول این کارگاه  ارزش غذائی فراوانی در صنایع خوراک دام و طیور دارد  و زمان پرواربندی را کوتاه و حجم محصولات دامی   را زیاد مینماید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.