یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین بلیط الکترونیکی در شرکتهای هواپیمایی

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین بلیط الکترونیکی در شرکتهای هواپیمایی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین بلیط الکترونیکی در شرکتهای هواپیمایی


پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین بلیط الکترونیکی در شرکتهای هواپیمایی علی رغم گسترش روز افزون به کارگیری اینترنت در ایران، تجارت الکترونیک و خرید و فروش الکترونیکی کمتر در کشور رواج داشته‌است. در ایران، استقبال چندانی از سوی کاربران و مشتریان جهت خرید محصولات و خدمات الکترونیکی از موسسات و سازمانهایی که این امکانات و تسهیلات را فراهم نموده‌اند، صورت نگرفته است. از آن جایی که یکی از دلایل پایین بودن سطح تجارت الکترونیکی، ناکارآمدی وب‌سایتها در برقراری ارتباط اثربخش، موثر و آسان با کاربران است و کیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت خدمات آن در برقراری ارتباط با کاربران موثر است لذا در این تحقیق بدنبال این هستیم که رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایند تصمیم‌گیری خرید مصرف کنندگان در خریدهای آنلاین را مورد بررسی قرار دهد. در این تحقیق از طریق طراحی پرسشنامه و توزیع آن از طریق دفاتر فروش بلیط هواپیما بین 370 نفرکسانیکه حداقل یکبار خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام داده‌اند، صورت گرفت. از طریق محاسبه ضریب همبستگی پیرسون در نرم افزار اس .پی.اس .اس به دنبال بررسی رابطه بین کیفیت کلی خدمات،رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی و کیفیت کلی خدمات بر قصد خرید آنلاین (فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان) بودیم.
نتایج حاصل از این تحقیق دال بر این موضوع بود که کیفیت کلی خدماتی که شرکتهای هواپیمایی ایرانی ارایه می‌دهند برفرآیند تصمیم گیری مشتریان ایرانی در خرید از وب سایت شرکتهای هواپیمایی آنها تاثیری ندارد هم چنین رضایت مشتریان ایرانی از خدمات الکترونیکی که شرکتهای هواپیمایی در وب سایت خود به مشتریان آنلاین خود ارایه می‌دهند تاثیری بر فرآیند تصمیم گیری مشتریان ندارد و هم چنین کیفیت خدمات الکترونیکی که شرکتهای هواپیمایی به مشریان خود ارایه می‌دهند بر فرآیند تصمیم‌گیری مشتریان تاثیر چندانی ندارد. با استفاده از مدل رگرسیون به نتیجه رسیدیم که مدل ارایه شده در این تحقیق از کفایت لازم برخودار نمی‌باشد.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.