یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پودمان فنون فروشندگی

اختصاصی از یارا فایل پودمان فنون فروشندگی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پودمان فنون فروشندگی


پودمان فنون فروشندگی

پودمان فنون فروشندگی

فهرست:

مقدمه

فصل اول : تاریخچه و نقش بیمه در اقتصاد

تاریخچه بیمه در ایران

بررسی نقش بیمه در اقتصاد ایران

تاریخچه شرکت سرویس بیمه شهر

عمده فروشی و خرده فروشی

انواع بیمه نامه

  • بیمه نامه مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه (شخص ثالث) و بیمه حوادث سرنشین
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه اشخاص
  • بیمه درمانی گروهی
  • بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور
  • بیمه باربری
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه نامه تمام خطر مقاطعه کاری
  • بیمه نامه تمام خطر نصب
  • بیمه نامه پول در صندوق
  • بیمه نامه پول در گردش

فصل دوم استانداردها

بیمه و مدیریت منابع انسانی

سیستمهای مدیریت ایمنی و بهداشت

فصل سوم : بازاریابی

بازارهای هدف

نحوه اجرای CRM در سازمان

تاریخچه CRM

تعریف CRM

اهداف CRM

مراحل اجرای CRM

مزایای استفاده از سیستم CRM

انواع فناوری CRM

تعریف بازار با دید بازاریابی کاربردی

نوع تبلیغات کالا یا خدمات

فصل چهارم: فنون فروش و چیدمان فروشگاه

جایگاه شبکه فروش در توسعه صنعت بیمه

بیمه‌نامه‌ها و دولت الکترونیک‌. (جهان صنعت)

چالشهای اساسی شبکه فروش بیمه

نحوه ایمن سازی فروشگاه یا نمایشگاه

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع

 

مقدمه

بیمه به شکل حرفه ای و امروزی آن برای اولین بار در سال ۱۲۶۹ هجری شمسی در کشورما مطرح شد .

اما آغاز فعالیت جدی آن در ایران را می توان سال ۱۳۱۰ هجری شمسی دانست زیرا در این سال قانون و نظام نامه راجع به ثبت شرکتها در ایران به تصویب رسید و متعاقب آن بسیاری از شرکتهای بیمه خارجی اقدام به تأسیس شعبه یا نمایندگی در ایران کردند.

تجربه دنیا بیان‌گر آن است که بخش بیمه، به مثابه جزیی از صنعت مالی، باید رابطه متقابل صحیحی با کل بازار سرمایه برقرار کند. این رابطه از دو مجرا برقرار می‌شود; از یک ‌طرف، توسعه کسب‌وکار بیمه به بازار سرمایه کارآمدی نیازمند است و از طرف دیگر رشد بازار سرمایه در گرو نقش فعال وجوه بیمه‌ای است.

روند همگرایی دو بازار سنتی در نظام مالی، یعنی بازار بیمه و بازار سرمایه، در جهان کاملاَ ملموس است. بنابراین، شتاب‌بخشیدن به اصلاحات و توسعهء این دو بخش و ارتقای رابطهء متقابل بین آن‌ها، پیش‌نیاز تحول صحیح نظام مالی ایران است.

بخش بیمه‌ای ایران به بازار سرمایه سخت نیازمند است، چراکه بیمه در ایران مراحل جنینی را می‌گذراند و از نظر تعداد و مقیاس شرکت‌های بیمه، سهم درآمد بیمه از کل تولید ناخالص ملی، تنوع و کیفیت محصولات بیمه‌ای و حجم عملیات و حق‌بیمه‌ها در سطحی نازل است.

 

 

 

تعداد صفحات: 115


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.