لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:78
فهرست مطالب:
تقدیم به استاد گرانقدر جناب آقای دکتر رضابخش
پرسش پژوهش
فرضیه پژوهش
اهداف پژوهش:
خلاصه پژوهش
متغیر پژوهش
متغیر وابسته هوش هیجانی
تعریف نظری متغیرهای پژوهشی:
متغیر مستقل
کودک خیابانی
کودک عادی:
هوش هیجانی
هدف پژوهش:
کودک خیابانی
کودک عادی:
اهمیت موضوع پژوهش
نظریه پردازان
هم حسی
خودانگیزی:[1]
دادن به تفاوت های موجود بین مردم در رابطه با احساسات خود نسبت به اشیا و امورات .
5-تنظیم روابط:[2] به معنای ادارة هیجان های دیگران و برخورداری از کفایت های اجتماعی و مهارت های اجتماعی است به نظر گاردنر، هوش هیجانی از دو مؤلفه تشکیل شده است. هوش درون فردی و هوش میان فردی هوش درون فردی، مبین آگاهی فرد از احساسات و هیجانات خویش افکار باورها. احساسات شخصی و احترام به خویشتن و تشخیص استعدادهای ذاتی، استقلال عمل در انجام کارهای مورد نظر و در مجموع میزان کنترل شخصی بر هیجانها و احساس ها و خود رهبری است.
هوش میان فردی: به توانایی درک و فهم دیگران اشاره دارد و می خواهد بداند چه چیزهایی
تحقیق در مورد بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان