یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق دیتا پروژکتور چیست 31 ص - ورد

اختصاصی از یارا فایل تحقیق دیتا پروژکتور چیست 31 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق دیتا پروژکتور چیست 31 ص - ورد


تحقیق دیتا پروژکتور چیست  31 ص - ورد

دیتا پروژکتور چیست ؟

دیتا پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ، دوربین دیجیتال ، تلویزیون و ... دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد . به این دستگاه  Multimedia Projectors ، Video Projectors ، TV Projectors نیز گویند.

 

چرا از پروژکتور استفاده می کنیم ؟

             امروزه با پیشرفت تکنولوژی،روشهای ارتباطی دچار تحولی شگرف گردیده اند . تکنولوژی پروژکتورها به ما این امکان را می دهند که تصاویر و گزارش های کامپیوتری و ویدئویی با تلفیق جادویی رنگ و صدا به صورتی موثرتر در جلسات بدرخشند . استفاده از تکنولوژی پروژکتورها در عرصه آموزش به طور روز افزونی عمومیت می یابد . استفاده از این ابزار در عرصه بازرگانی و تجاری جهت انتقال مناسبتر مفاهیم وایده ها اجتناب ناپذیر می باشد. همچنین استفاده از پروژکتور در سمینارها  و کنفرانس ها جهت پخش مراسم در ابعاد بزرگ  جذابیتی فوق العاده ایجاد نموده و کاردست اندر کاران را جلوه ای دیگر می بخشد.

بدون شک دانشگاهها ، مراکز علمی و آموزشی و فرهنگی از مشتریان عمده دیتا پروژکتورها هستند و نقش و تأثیر این وسیله در انتقال مفاهیم ، انکار ناپذیر است.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق دیتا پروژکتور چیست 31 ص - ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.