یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش

اختصاصی از یارا فایل نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش


نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش

 

 

 

 مقاله لاتین مدیریت به همراه ترجمه تخصصی

 

 

نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش

فهرست

  • چکیده
  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • آموزش از طریق ورزش
  • انگیزش
  • جمع بندی

 

The role of motivation in education through sport

Cicma Ioan Teodor, Mereuta Claudiu

Abstract

This work presents a study that shows the share in percentage, of the education components, in accomplishing the complex process of education through sports. After an observational and experimental study, the beneficial effects of sports in accomplishing an optimum child education, but also the importance of the role that the motivation has in this process. Practicing a sport and accomplishing education through this, wouldn't be possible without a strong motivation, motivation given by a multitude of factors and given situations. Education is a factor which also maketh intercession interaction between hereditary conditions and environmental conditions, to direct the process of making and the development of personality in perspective some clear formative purposes. The purpose of the work is to as the following the investigation results in the future to be chosen the most efficacious way of action in order to achieve optimal of education through sport.

© 2013 The Authors. Published by Elsevier Ltd.

Selection and/or peer-review under responsibility of Prof. Dr. Hafize Keser Ankara University, Turkey

Keywords: motivation, education, sport, motivational components;

Number of pages: 5

 

نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش

چکیده

این مطالعه به دنبال بررسی و نشان دادن سهم (نقش) اجزای آموزش در تحقق فرآیند پیچیده آموزش از طریق ورزش می باشد. پس از انجام بررسی های میدانی و تجربی، تاثیرات سودمند ورزش بر تحقق سیستم بهینه آموزش در کودکان از طریق انگیزش آن ها مورد بررسی قرار گرفت. انجام ترینات ورزشی و تحقق سیستم آموزشی بدون ایجاد انگیزش در ورزشکاران ممکن نیست، همچنین عامل انگیزش تحت تاثیر عوامل مختلف و شرایط گوناگون قرار دارد. آموزش عاملی است که برای تعامل بین شرایط ارثی (ژنتیکی) و شرایط محیطی و برای هدایت فرآیند ساخت و توسعه شخصیت ورزشکاران با توجه به اهداف از پیش تعیین شده واجب و ضروری است. هدف از پژوهش حاضر انتخاب موثرترین راه به منظور دستیابی به سیستم بهینه آموزش و پرورش از طریق ورزش می باشد.

تعداد صفحات: 9

 


دانلود با لینک مستقیم


نقش انگیزش در آموزش از طریق ورزش

نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار

اختصاصی از یارا فایل نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار


نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار

 

 

 

 مقاله لاتین مدیریت به همراه ترجمه تخصصی

 

 

 

 

نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار

فهرست

  • چکیده
  • مقدمه
  • مواد و روش ­ها
  • نتایج
  • جمع بندی

 

The Role of Non-Verbal Communication in the Coach-Athlete Relationship

Tatiana Dobrescu

Abstract

The starting point in choosing this theme was the belief that in the specific professional sports instructive activity the dominant form of communication is the nonverbal communication in the coach-athlete relationship, with implications for the improvement of the training process. The study consisted in a sociological approach through an inquiry conducted on a group of athletes. The questionnaire comprised items with prefigured and open answers to facilitate the research in the female gymnasts of the "Vasile Alecsandri" University of Bacau team. A dominant form of expressing in the sports training is represented by body movements as "an expression of energy and information through posture, movement and indices", a psycho-somatic connection (body-soul) through which feelings and emotions are expressed. The gestures of illustration, the artifacts, the facial expressing are other landmarks of the existence of nonverbal communication perceived by the athletes in the sports training process. The body language communication is perceived by most respondents, the messages transmitted this way being continuous, facilitating a dialog between the coach and the female gymnast.

© 2014 The Authors. Published by Elsevier Ltd. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license

Selection and peer-review under responsibility of the Organizing Committee of LUMEN 2014.

Keywords: sports training; coach; athlete; sociological approach; nonverbal communication.

Number of pages: 6

 

نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار

چکیده

نقطه شروع در انتخاب این موضوع اعتقاد به این مقوله بوده است که فعالیت های اصلی در ورزش حرفه ای، ارتباطات غیر کلامی بین مربی و ورزشکار می باشد و در بهبود فرآیندهای تمرین موثر است. این مطالعه با رویکردی جامعه شناختی از طریق انجام تحقیقات میدانی بر روی گروهی از ورزشکاران انجام شده است. پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش متشکل از سوالات باز همراه با پاسخ برای تسهیل در انجام پژوهش می باشد که در بین تیم ژیمناستیک بانوان دانشگاه باکو توزیع شده است. شکل غالب و مرسوم بیان دستورالعمل ها در آموزش های ورزشی استفاده از حرکات بدن به عنوان "بیان انرژی و اطلاعات را از طریق طرز ایستادن یا نشستن، رفت و آمد ها و دیگر شاخص ها" می باشد، که یک ارتباط روانی-جسمانی (بدن و روح) از طریق آن احساسات و عواطف بین مربی و ورزشکار به وجود می آید. حرکات بدن، صورت و دیگر علایم از وجود ارتباطات غیر شفاهی بین ورزشکاران و مربی در روند آموزش های ورزشی حکایت دارد. ارتباطات غیر کلامی توسط اکثر افراد قابل درک است، پیام ها پیوسته و مستمر هستند و این نوع ارتباط، رابطه بین مربی و ورزشکاران را تقویت و تسهیل می نماید.

تعداد صفحات: 10

 


دانلود با لینک مستقیم


نقش ارتباطات غیرکلامی در روابط بین مربی و ورزشکار

دانلود مقاله مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا


دانلود مقاله مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا

 

مشخصات این فایل
عنوان: مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 60

این مقاله در مورد مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله مقایسه ی کتاب

معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا

2- شناختگی نهاد به نام:
گاه نهاد را به نام (عَلَم) شناخته می آورند.
الف: برای آن که از نهاد آشکارا و بی چند و چون سخن گفته باشند: گاه نهاد را به نام شناخته می آورند؛ تا در آن کمترین خطا و گمانی نماند؛
مثال : ترتیب ملک و قاعدة حلم و رسم داد، عبدالحمید احمد عبدالصّمد نهاد
ب: برای بزرگداشت نهاد: گاه نهاد را به نام یا به بَرنام (لقب) شناخته می آورند بزرگداشت آن را.                                
 مثال : به لوح محفوظ اندر نگر که پیش تو است                                   در او می نگرد جبرئیل و بو یحیی
پ: برای خوارداشت نهاد: گاه نهاد را به نام یا بَرنام، به آهنگ خوار داشت آن شناخته ...( ادامه دارد )

3- شناختگی نهاد به اشاره:
نهاد را می توان با اشاره بدان شناخته گرداند.
واژه های اشاره در فارسی «این» و «آن» است، این و آن زمانی به کار برده می شود که بخواهند به چیزی نزدیک یا دور اشاره کنند. شناختگی به نهاد هنگامی رفتاری ادبی است و ارزش زیباشناختی دارد که نهاد حی نباشد در این گونه از شناختگی نهاد جز آن نیست که آن چه را که پیراسته و ذهنی است و به حس در نمی آید بدین شیوه، پیکرینه و دیداری و حسّی می انگارند؛
از آنجا که ساختار ذهنی آدمی و خرد او برآمده و پرورده...( ادامه دارد )

پیشاورد نهاد:
پیشاورد نهاد (تقدیم مسند الیه) در جمله از آن است که نهاد برترین پایه جمله است. و جمله بر آن استوار شده است، لیک گاه نهاد، به انگیزه زیباشناختی پیش آورده می شود.
1- برای کارایی و جایگیری خبر در یاد شنونده: هرچه نهاد پروده تر و شور انگیزتر باشد سخن را در ذهن و یاد شنونده کارآیی و اثری فزونتر خواهد بود پیشاورد نهاد می تواند زمینه ای شایسته و آماده را در شنونده برای دل سپردن به سخن فراهم آورد.سپهر برشده پرویزنی است خونیا لای که رسد ریزه اش سر کسری و تاج پرویز است...( ادامه دارد )

2- برای بزرگداشت نهاد: گاه نهاد را پیش می آورند، تا آن را بزرگ بدارند.
خداوند جهان بآتش سبو زد بَدْ فعالان را                              بر این قایم شده است، اندر جهان، بسیار برهان ها
چرخ می خُرد بخواهدْت کوفت                                           خُردتر از سرمه، گر از آهنی
گدای کوی تو از هشت خلد مستغنی است                        اسیر عشق تو از هر دو عالم آزاد است
( ادامه دارد )

شناختگی نهاد:
گاه نهاد را شناخته (معرفه) می آورند.
1- شناختگی به شناسه: سخنور از خود یا دیگری خبر بدهد. نهاد را با شناسه شناخته می گردد.
الف: نخست کس: ما ملک عافیت نه به لشکر گرفته ایم. منم که گوشه می خانه خانقاه من است.
ب: دوم کس: تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم.
پ: دیگر کس: زمانی که دیگر کس را به شناسه شناخته آورد که شناسه را مرجعی باشد و آن مرجع بیشتر در سخن آورده باشد.
الف: هنگامی که مرجع پیش از شناسه آورده شده باشد.           او روی نهاد سوی ویرانی
( ادامه دارد )

ناشناختگی نهاد:
1
- ناآگاهی سخنور از هر سوی و روی از نهاد سخنور یاغی خواهد خود را از آن آگاه وانماید.
2- اگر قصد پنهان کردن هویت مسند الیه باشد.                        کزازی و شمیسا ß موافق
3- آن گاه که فردی نامعیّن از افراد جنس را می خواهند. [هر دو با هم مشابه- کزازی- شمیسا]
4- آن گاه که گونه ای از گونه های چیزی را می خواهند. [هر دو مشابه اند]
5- برای بزرگداشت نهاد، نهاد را ناشناخته می آورند. از آن روی که می خواهند آن را بزرگ بدارند. جز ابدالی، حکیمی، بختیاری (تعظیم و مبالغه)  [نظر کزازی و شمیسا مشابه]
6- برای خوارداشت نهاد: گاه نهاد را از آن روی ناشناخته می آورند که می خواهند آن را خوار بدارند. [هر دو یک نظر هستند، کزازی- شمیسا](مبالغه)
7- به نشانه بسیاری نهاد: گاه نهاد را ناشناخته می آورند تا فراوانی آن را نشان بدهند. [هر دو نظر یکی است]
8- به نشان اندکی نهاد: گاه نهاد را ناشناخته می آورند. به آهنگ آن که اندکی آن را نشان بدهند. (تقلیل) [هر دو نظر یکی است] شمیسا- نظر کزازی

فهرست مطالب مقاله مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا

شناختگی نهاد
1- شناختگی به شناسه
الف: نخست کس
پ: دیگر کس
2- شناختگی نهاد به نام
3- شناختگی نهاد به اشاره
الف: برای نشان دادن نهاد به آشکارترین شیوه
ب: نکوهش نهان از کانایی شنونده
پ: بزرگداشت و خوارداشت نهاد به نزدیکی و دوری
بزرگداشت نهاد به نزدیکی
بزرگداشت نهاد به دوری
خوارداشت نهاد به نزدیکی
خوار داشت به دوری
4- شناختگی نهاد به موصول
پ: برای خوارداشت نهاد
ت: پروا از آشکارا یاد کردن از نهاد
ب- برای بزرگداشت افزوده
پ: برای بزرگداشت برافزوده
ت: برای خوار داشت افزوده
ث: خوارداشت برافزوده
ج: برای شادی و کامة دل
الف: شناختگی به یاد کرد
ب: شناختگی به رویارویی
پ: شناختگی به آگاهی
ناشناختگی نهاد
بازنمود نهاد

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مقایسه ی کتاب معانی زیباشناسی سخن پارسی کزازی با کتاب معانی سیروس شمیسا

1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی

اختصاصی از یارا فایل 1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی


1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی

1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی

1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی

مجموعه تصاویرحیوانات
مجموعه تصاویرپرندگان
مجموعه تصاویرماشین آلات صنعتی وسواری
مجموعه تصاویرمیوه جات
مجموعه تصاویرغذاها
مجموعه تصاویرشیرینی ها
مجموعه تصاویربهداشتی
مجموعه تصاویراسکناس وسکه
مجموعه تصاویرگیاهان
مجمعه تصاویرحشرات
مجموعه تصاویرمزرعه وگل ها
مجموعه تصاویرموجودات دریایی
مجموعه تصاویراندام بدن
مجموعه تصاویرخوراکی های فست فود
مجموعه تصاویرحروف انگلیسی واعداد
مجموعه تصاویرانگشتان دست
مجموعه تصاویرصورت انسان ها
مجموعه تصاویراشکال هندسی
مجموعه تصاویرمشاغل


دانلود با لینک مستقیم


1000 تصویر پازل PNG برای تولید محتوای آموزشی

دانلود مقاله انواع پوشش دیوارهای داخلی

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله انواع پوشش دیوارهای داخلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله انواع پوشش دیوارهای داخلی


دانلود مقاله انواع پوشش دیوارهای داخلی

دیوارها بزرگترین بخشها از چارچوب یک اتاق هستند و پوشانیده شدن آنها از لحاظ قیمت و سلیقه و نوع کار انتخابی بسیار متفاوت است. روشهایی که برای کار بر روی دیوار انتخاب می‌شود هم می‌تواند فضای کلی اتاق را تقویت نماید و هم می‌تواند باعث شکست آن بشود. از نظر تاریخی نیز انسانها به دیوارها و تزئین آن توجه داشته‌اند و به انواع مختلف دیوارها را موضوع کار قرار داده‌اند. حتی در اکتشاف باستانشناسی مربوط به دوران غارنشینی و سایر ادوار نشانه‌هایی از آراستن و نقاشی‌های ابتدایی دیده می‌شود.

از سال 1920 به بعد دیوارها به شکل ملال‌آوری ساده شده‌اند اما در دوره‌های اخیر دوباره توجه به دیوارها رونق یافته و انتخابهای بسیاری بوجود آمده است که می‌توانند اتمسفر کلی یک اتاق را تغییر بدهند.

گزینه‌های دکوراسیون دیوار:

تصمیم‌گیری در مورد انتخاب میان رنگ، گچ، کاغذ، پارچه، آینه و سایر شیوه‌ها برای دیوارهای یک اتاق یک مسئله است و شناخت وسعت هر کدام از آنها مسئله‌ای دیگر است. بیشتر انسانها در مورد چگونگی استفاده از تکنیکهای گستردة امروزی به راهنمایی و گرفتن ایده نیاز دارند. چیزی که برای کار روی دیوارها انتخاب می‌شود چه در مورد شخصیت، حال و هوا و سبک و چه در مورد ابعاد و اندازة ظاهری آن می‌تواند تفاوتی آشکار ایجاد کند. در حقیقت استفادة هوشمندانه از انواع شیوه‌های پوشش دیوارهای داخلی می‌تواند آنرا کوچک‌تر یا بزرگتر، پهن‌تر یا باریک‌تر، سردتر یا گرمتر، روشن‌تر یا تیره‌تر بنظر برساند و هر گونه بدنمایی را بپوشاند. مطمئنا فضای حقیقی نیز می‌تواند با تغییرات سازه‌ای مربوط به دیوارها تغییر کند. که کار نسبتا ساده‌ای است.

1- انواع رنگ

رنگ ابزاری است که به طرز حیرت‌آوری تطبیق‌پذیر است. نه تنها امروز گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها وجود دارند. بلکه عملا می‌توان هر گونه سایه‌ای را به رنگ افزود. خواه به روش سعی و خطا در خانه، خواه به وسیله کامپیوتر در یک فروشگاه رنگ. رنگ در پرداخت‌ها و بافت‌های متنوع و انواع پوششی و محافظتی مختلف وجود دارد. به علاوه، نه تنها می‌توان از آن به روش سنتی استفاده کرد، بلکه می‌توان برای شبیه‌سازی سطوح گران‌بهاتر نیز از آن بهره برد.

 رنگ اساسا شامل یک رنگدانه می‌شود که در نوعی ماده‌ی چسبی بخش شده است، به همراه یک حلال که قابلیت کار روی رنگ را بیش‌تر می‌کند و هنگامی که رنگ خشک می‌شود، بخار می‌شود. برخی از رنگ‌ها همچنین شامل رزین‌ها و سیلیکاها می‌شوند تا برخی از ویژگی‌های خاص را ایجاد کنند، مانند خشک شوندگی سریع یا ضد زنگ گیاهی بودن، اثرات بافتی یا پرداخت‌های خاص که تنها توسط یک نقاش دکوراسیون ماهر قابل دستیابی هستند. برای مثال، در حال حاضر، انواعی در دسترس‌اند که پارچه، مخمل، چرم، نمای مرطوب، زنگار مس و یا رنگ‌های عتیقه و کهنه را شبیه‌سازی می‌کنند.

بیش‌تر رنگ‌ها پایه آبی و یا پایه روغنی هستند. هر دو دسته با پرداخت‌هایی متنوع به کار می‌روند که به طور تدریجی از مات تا درخشان و با تفاوت‌های کم به اشکال مختلف با عناوین مات یا یکنواخت، نازک، جلادار، ابریشمین، نیمه شفاف یا کاملا شفاف، طبقه‌بندی می‌شوند. رنگ‌های پایه روغنی به علت کم روح بودنشان امروزه کم‌تر رایج هستند. رنگ‌های پایه آبی مخلوطی از رزین‌ها (معمولا وینیل یا اکریلیک) در یک مخلوط معلق آبی (سوسپانسیون) هستند. امروزه اکریلیک‌های پیشرفته و الیاف وینیل، به همراه آسترها و یا زیر لایه‌های اکریلیک به همراه لاک‌ها و لعاب‌های اکریلیک، پرداخت‌هایی به دست می‌دهند که مانند پرداخت‌هایی که از رنگ‌های پایه روغن به دست می‌آید، حرفه‌ای هستند.

مزایای اصلی رنگ‌های پایه آبی بر رنگ‌های پایه روغنی این است که رنگ‌های پایه آبی سریع‌تر خشک می‌شوند. بویی از خود به جا نمی‌گذارند و می‌توانند بدون تدارک خاص و بدون نیاز به پوشش شسته شوند. این رنگ‌ها در مقابل فرسودگی مقاومت کم‌تری دارند و پاک کردن آنها با مالش مشکل‌تر است و جذابیت کمتری نیز دارند. اگرچه، همه‌ی این معایب با ورود دوغاب‌های رنگی و لاک‌های جدید مرتفع شده‌اند. این مواد می‌توانند در مرحله‌ی بعد (و یا حتی روی دیوارهای امولسیون موجود یا قسمت‌های چوبی با پوشش وینیل ابریشمی)، به کار برده شوند تا عمقی نیمه شفاف و همچنین ماندگاری را حتی به هموارترین سطوح اضافه نمایند.

الف) رنگ‌های ضد چکه

هر دو نوع پایه‌ی آبی و پایه‌ی روغنی در نمونه‌های ضد چکه موجود می‌باشند که این مدل‌ها نیازی به رقیق کردن یا به هم زدن ندارند. بدین ترتیب می‌توان آنها را فورا از طرف قلع اندود به دیوار یا سقف منتقل نمود. سطوحی که با امولسیون جامد و به وسیله‌ی غلطک کار شده‌اند، واقعا بدون چکه هستند بنابراین خصوصا برای سقف‌ها مفید هستند.

ب) رنگ‌های آکریلیک

آکریلیک‌ها به خوبی سطح را می‌پوشانند و سریع خشک می‌شوند و نسبت به رنگ‌های پایه روغنی بوی کمتری دارند.

پ) لعاب‌های پلاستیکی (اپوکسی)

این مواد، پرداختی شیشه‌ای و سخت دارند که در مقابل ناپاکی و خراشیدگی مقاوم هستند و می‌توان آنها را روی کاشی‌های سرامیکی (و همچنین آجرکاری، فلز، فایبرگلاس و چینی) به کار برد. بنابراین، این رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی دیوارهای کاشی کاری شده‌ی یک آشپزخانه یا حمام که موافق با سلیقه‌ی شما نیست، ایده‌آل‌اند. اما، این مواد نیاز به اجرای با دقت و زمان خشک شدن طولانی دارند.، بنابراین دستورات روی ظرف حاوی آن را به دقت اجرا کنید.

 ت) لعاب‌های دارای بافت

این نوع لعاب هنگامی که خشک می‌شود، از هم باز می‌شود تا پرداختی شکاف‌دار ارائه دهد. بنابراین این مواد برای رنگ‌آمیزی قاب بندهای چوبی (و همچنین مبلمان چوبی و پایه‌های لامپ) مفید می‌باشند، هر چند یک پرداخت قدیمی دقیق‌تر، با روش‌های دیگری به دست خواهد آمد.

 ث) گچ آب چسب (Distemper) یا دوغاب (White wash)

این رنگ قدیمی و ابتدایی که از گل سفید- که به عنوان گچ سفید شناخته می‌شود- که در آب و چسب حل شده به همراه رنگ دانه‌های اضافه شده به شکل جالب توجهی دوباره رایج شده است. این نوع، مدتی طولانی است که در خانه‌های قدیمی

کاربرد دارد، زیرا به دیوارها اجازه می‌دهد تا نفس بکشند. یعنی اجازه می‌دهد رطوبت دیوارهای نم‌دار از میانش عبور کند. اما دلیل احیای اخیر، گستره‌ی رنگ‌های لطیف و ملایم و ظاهر زیبا و پودری آن است (همچنین، اگر از یک چسب خوب ساخته شود، پودری نیست که به آسانی ریخته شود). به علاوه، تنها یک لایه‌ی پوشاننده موردنیاز است. و هنگامی که خشک می‌شود بسیار روشن‌تر از چیزی خواهد بود که در هنگام اجرا نظر می‌رسد، بنابراین هنگامی که در حال رنگ‌آمیزی آن هستید، اجازه دهید تا یک نمونه از آن ابتدا خشک شود، شاید نیاز به رنگ‌دانه‌های بیشتری داشته باشید. (اگر عجله دارید، می‌توانید به فرآیند خشک کردن با یک مو خشک‌کن سرعت ببخشید). هنگامی که رنگ به دست آمده راضی کننده بود، آن را با یک برس بزرگ و پهن و با حرکت‌های عمودی عادی، تنها در یک جهت و تا جای ممکن به طور یکنواخت، برس بزنید.

 شامل 55 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله انواع پوشش دیوارهای داخلی