یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه پپسی مشهد

اختصاصی از یارا فایل دانلود گزارش کارآموزی کارخانه پپسی مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه پپسی مشهد


دانلود گزارش کارآموزی کارخانه پپسی مشهد

کارخانه پپسی در شهر مشهد بزرگراه آسیایی قرار گرفته که مساحتی در حدود 3 هکتار دارد.

آزمایشهای صورت گرفته بر روی قوطی:

از قوطی های اولیه که وارد کارخانه می شود به صورت تصادفی نمونه برداری کرده و از لحاظ ظاهری چک می شوند مثل خوردگی و پریدگی های لبه قوطی و همچنین میانگین وزنی گرفته می شود . 22 قوطی برداشته و میانگین گرفته. همچنین از نظر کج بودن دهانه بررسی می شود که اگر کج باشد باعث می شود در حین کار و در مرحله باد کردن قوطی ها  دستگاه متوقف شوند. periforom  برای نوشابه های 330cc 23gr و برای نوشابه های 1.5litre  47gr است.

قوطی های تولیدی توسط دستگاه conti form  را به ازمایشگاه اورده و درون دستگاه فشار قرار می دهند . ابتدا درون قوطی اب وارد می کنند و بعد به درون ان هوا وارد کرده تا به فشار 200pas  برسد و اگر قوطی سالم ماند نشان دهنده سالم بودن دستگاه conti form  است.

آب مورد نیاز توسط چاه عمیق تامین شده که وارد مخزن 170m2 شده و ذخیره شده و بعد واردواکنش یک شده که در ان آهک، کلر و سولفات آهن استفاده می شود. سولفات کمک به انعقاد بهتر برای رسوب می کند .آب از بالا وارد و رسوبات از زیر خارجمی شوند. آب از قسمت بالای تانک مصرف شده و وارد واکش 2 شده و ساکن شده و بعد از والش 2 وارد فیلترهای شنی و کربنی می شود. کلر و رنگ و بو توسط کربن فعال گرفته شده و سپس وارد فیلتر پارچه ای شده و ذرات دیگر گرفته می شوند. شستشوی کلی برای صافی های شنی و کربنی سالی 1 بار صورت می گیرد . در آخرین مرحله اب از اشعه uv عبور می کند. دو خط تصفیه آب داریم سیستم بوری سیستم سختی گیر یونی است و توسط آن سختی آب به صفر می رسد و یونهای منیزیم و کلسیم را می گیرد.  برای احیاءرزین از آب نمک استفاده می شود.

در سالن شربت سازی دو تانک تهیه شربت داریم که دو جدار است و ابتدا آب را وارد کرده و سپس شکر از بالا وارد تانک شده و به همراه آب حل شده برای حل شدن سریع شکر در اب درون جداره داخلی تانک از بخار استفاده می شود و درون آب مقداری کربن فعال ریخته می شود تا رنگ و بوی شکر گرفته شود. سپس وارد فیلتر تصفیه شربت شده، پودر کمک فیلتر را با آب حل کرده و به درون فیلتر وارد می کنند و روی صفحات فیلتر پودرکمک فیلتر نشسته تا عمل صاف کردن بهتر صورت گیرد . شربت در زمان 25min و در دمایc°80 باقی مانده سپس شربت بین مخزن و صافی سیرکوله شده تا زغال آن گرفته شده و سپس توسط پمپ بعداز زلال شدن وارد hetexchenger شده و با آب سرد دمای آن کاهش یابد.

شربت پاستوریزه شده وارد تانک ذخیره شده و BX شریت را اندازه گیری می کند که باید بین 60-50  باشد و حجم شربت را هم می گیریم و براساس جرم حجمی شربت  مقدار وزن شکر را محاسبه می کنیم که این میزان برای پپسی 5500kg شکر در یک تانک است که اگر مقدار شکر کم باشد اضافه کرده و اگر زیاد باشد توسط اب رقیق می کنند بعداز تنظیم شکر به آن عصاره زده می شود.

ماده اولیه از ایرلند وارد شده، شربت تهیه و ذخیره شده در صورت لزوم وارد خط می شود و نسبت 5 به 1 است.

شامل 7 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی کارخانه پپسی مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.