یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پاورپوینت درباره آشنایی با مدیریت اسناد و بایگانی

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت درباره آشنایی با مدیریت اسناد و بایگانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره آشنایی با مدیریت اسناد و بایگانی


پاورپوینت درباره آشنایی با مدیریت اسناد و بایگانی

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 34 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت امور دفتری:

مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.

 

امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری

دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.      

 

 

نامه های اداری:

یک وسیله مکتوب اداری است که در اجرای وظایف اداری تهیه و یا دریافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاریخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبیر خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره آشنایی با مدیریت اسناد و بایگانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.