برنامه ثبت هزینه های اشتراکی و تقسیم خودکار آنها بین اعضا
برای شرایطی که نیاز هست هزینه کرد یا خرید همه اعضای یک مجموعه ثبت شده و در نهایت هزینه ها بین همه تقسیم شود و مانده حساب افراد مشخص گردد ، یک فایل ساده و با کاربری خیلی راحت تهیه کرده ایم که همه محاسبات را خودکار انجام داده و سوابق را نیز آرشیو می کند.
1 - تعریف 20 نفر به عنوان اعضای گروه یا مجموعه
2 - ثبت تاریخ و مبلغ خرید یا پرداخت نقدی یا دریافت از حساب
3 - محاسبه خودکار مانده حساب افراد از روی سوابق ثبت شده
4 - گزارش گیری بین تاریخ های خاص ( ماهانه یا بیشتر )
توجه : در محیط های دانشچویی و خوابگاهی معمولا اصلاح پاچه نامه برای این فایل استفاده می شود :)
برنامه ثبت هزینه های اشتراکی و تقسیم خودکار آنها بین اعضا