یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خودکارآمدی تحصیلی+پرسشنامه رایگان

اختصاصی از یارا فایل ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خودکارآمدی تحصیلی+پرسشنامه رایگان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خودکارآمدی تحصیلی+پرسشنامه رایگان


ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خودکارآمدی تحصیلی+پرسشنامه رایگان

ادبیات پایان نامه

سرفصل های پروژه شامل موارد زیر است :

تعریف خودکارآمدی

خود کارآمدی تحصیلی

ارتباط خودکارآمدی و احترام به نفس

نظریه خودکارآمدی

منابع خودکارآمدی

تجربیات اجرایی(تسلط یابی)

تجربیات نیابتی

متقاعد سازی گفتاری

حالت های روانی (تحریک احساسی)

 ارتباط بین خود کارآمدی و موفقیت تحصیلی

پیشینه پژوهش

مشخصات فایل:

پرسشنامه رایگان:دارد(مقیاس خود کارآمدی تحصیلی وود ولاک)

نوع فایل: word

منبع: دارد (فارسی و لاتین)

پیشینه پژوهش: دارد(ایرانی و خارجی)

تعداد صفحات: 25

گارانتی بازگشت وجه: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

خلاصه مطلب

خود کارآمدی تحصیلی

    خودکارآمدی تحصیلی اشاره به اعتمادی دارد که شخص در موقعیت های خاص دارد. خود کارآمدی تحصیلی به طور خاص تر به «اعتماد افراد به توانایی هایشان برای انجام موفقیت آمیز تکایف تحصیلی در یک سطح » مربوط می باشد(شانک[1] به نقل از گور، 2006، صفحه 93). سطح خود کارآمدی تحصیلی یک دانش آموز دارای اهمیت است. زیرا شاخص مهمی برای موفقیت تحصیلی آینده دانش آموز می باشد.

    مطالعه ای که توسط گور[2](2006) انجام شده علی رغم آنچه که برای دانشجویان بر اساس نمرات امتحان استاندارد پیش بینی شده بود، به بررسی میزان تعیین کنندگی خود کارآمدی تحصیلی در مورد نتایج همین دانشجویان می پردازد. نتایج نشان می دهند که باورهای خود کارآمدی تحصیلی به پیش بینی نتایج دانشگاهی می پردازند اما بیان نمی کنند که این رابطه به زمان و نوع باورهای کارآمدی اندازه گیری شده و ماهیت معیارهای به کار گرفته شده بستگی دارد(گور، 2006). برای امکان وقتی خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان در شروع ترم اول آن ها اندازه گیری شده باشد عقاید خودکارآمدی تحصیلی نسبتاً پیش گویی کننده ضعیفی برای عملکرد تحصیلی هستند(گور، 2006) با این وجود وقتی خود کارآمدی تحصیلی در پایان ترم اول دانشجویان اندازه گیری شود، نمرات پیش بینی کننده بسیاری قوی تری از عملکرد تحصیلی هستند. جالب است که احتمالاً باورهای خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان در مورد میزان تجربه آن ها در عرصه تحصیلی صحیح می باشد(گور، 2006) یعنی نمرات خود کارآمدی تحصیلی دانشجویان برای موفقیت تحصیلی دانشجویانی که تجربه دانشگاهی بیشتری دارند پیش گویان قوی تری هستند.


Schunk -[1]

Gore  -[2]


دانلود با لینک مستقیم


ادبیات پژوهش،کارشناسی ارشد پیشینه ی پژوهش،مفهوم ،مبانی نظری،تعریف و نظریه های خودکارآمدی تحصیلی+پرسشنامه رایگان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.