فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 56
مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی
منابع فارسی کامل
منابع انگلیسی کامل
ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.
بخش اول : سرمایه فکری
2-2-1 سیر تاریخی توسعه مفهوم و کاربرد سرمایه فکری ........................................................................ 14
2-2-2 مفهوم تعاریف سرمایه فکری ..........................................................................................................15
2-2-3 مقایسه تعاریف سرمایه فکری ........................................................................................................17
2-2-4 اجزاء سرمایه فکری ........................................................................................................................18
2-2-4-1 سرمایه انسانی ............................................................................................................................19
2-2-4-2 سرمایه ساختاری ......................................................................................................................20
عنوان صفحه
2-2-4-3 سرمایه مشتری(رابطه ای) ..........................................................................................................21
2-2-5 ویژگیهای سرمایه فکری .................................................................................................................22
2-2-6 اهمیت سرمایه فکری ......................................................................................................................22
2-2-7 مدیریت سرمایه فکری ....................................................................................................................23
2-2-8 اصول مدیریت سرمایه فکری .........................................................................................................25
2-2-9 دلایل اندازه گیری سرمایه فکری ...................................................................................................26
2-2-10 روشهای اندازه گیری سرمایه فکری ............................................................................................28
2-2-11 الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری .............................................................................................31
2-2-11-1 الگوی رهیاب اسکاندیا ............................................................................................................32
2-2-11-2 الگوی کارت امتیازی متوازن ....................................................................................................33
2-2-11-3 الگوی شاخص سرمایه فکری ..................................................................................................35
2-2-11-4 الگوی حسابرسی سرمایه فکری ............................................................................................37
2-2-11-5 الگوی ترازنامه نامرئی ..............................................................................................................37
2-2-11-6 الگوی کنترل دارایی نامحسوس ...............................................................................................38
2-2-11-7 الگوی ارزش افزوده اقتصادی ..................................................................................................38
2-2-11-8 الگوی کیوی توبین ..................................................................................................................39
2-2-12 چرا یک چنین تغییر و گذار به سمت و سوی داراییهای نامشهود وجود دارد. ............................39
2-2-13 سرمایه فکری و چالش های حسابداری .......................................................................................40
2-2-14 گزارشگری سرمایه فکری ........................................................................................................... 42
2-2-15 استانداردهای حسابداری سرمایه فکری .......................................................................................43
2-2-16 گزارشگری خارجی سرمایه فکری ...............................................................................................45
2-2-17 بررسی شاخص های سرمایه فکری در کشورهای دیگر ..............................................................47
2-2-18 بررسی شاخص های سرمایه فکری در ایران ................................................................................47
2-2-19 فرق بین سرمایه فکری مدیریت دانش و مدیریت نامشهودها........................................................48
2-3 بخش دوم : کیفیت خدمات
2-3-1 مفهوم و تعریف کیفیت ...................................................................................................................49
2-3-2 مفهوم و تعریف خدمت ..................................................................................................................50
عنوان صفحه
2-3-3 مفهوم و تعریف کیفیت خدمات .....................................................................................................51
2-3-4 اهمیت کیفیت خدمات ...................................................................................................................51
2-3-5 رویکردهای مدیریت کیفیت خدمات ..............................................................................................54
2-3-6 پیامدهای کیفیت خدمات ................................................................................................................55
2-3-7 عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .................................................................................................56
2-3-7-1 مدل گرونروز .............................................................................................................................56
2-3-7-2 مدل جانسون ..............................................................................................................................57
2-3-7-3 مدل مقیاس کیفیت .....................................................................................................................58
2-3-8 موانع بهبود کیفیت خدمات..............................................................................................................61
2-4 پیشینه تحقیق
منابع
پیشینه تحقیق و مبانی نظری سرمایه فکری و کیفیت خدمات با فرمت ورد