یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو

اختصاصی از یارا فایل دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو


دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو

 

مشخصات این فایل
عنوان: نمایندگی پارس خودرو
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 38

این گزارش کارورزی درمورد نمایندگی پارس خودرو می باشد.

خلاصه آنچه در گزارش کارآموزی نمایندگی پارس خودرو می خوانید :

پیچ کاربراتور :
پیچ کاربراتور را بررسی کنید. اگر مهرهای پیچ ها زیاد چرخش ندارند، هوا وارد صفحه زیرین می شود و موتور را خراب می کند و در عملکرد موتور اختلال ایجاد می کند.
اگر پیچ های بستن موتور توسط مهره بسته شود، می توانید یک محافظ را روی پیچ بگذارید ولی باید مطمئن شوید که همه سرپوشهای قبلی برداشته شده اند.
ارتباط دریچه کنترل بخار :
اگر این ارتباط به گونه ای تغییر کند پدال قبل از اینکه صفحه کاملاً باز شود حالت ضربه ای بگیرد، این کار باعث کاهش سرعت می شود.
خطوط سوخت :
محدودیت خط سوخت حاصل بخار ایجاد شده و یا قطع گازوئیل است. این امر می تواند مربوط به وزش و جریان هوای فشرده باشد. در برخی موارد، لازم است که این خطوط جایگزین شوند.
پمپ سوخت :
پمپ باید بررسی شود تا مطمئن شویم که می تواند سوخت کافی رااز تانک تهیه کند و آن را تحت شرایط عملی، وارد کاربراتور کند و اگر عملاً های پمپ کافی نباشد باید اقدامات لازم انجام شود در غیر این صورت کاربراتور خوب کار نمی کند زیرا سوخت در سطح مطلوب باقی نمی ماند و در شرایط اجرایی از کاربراتور خارج نمی شود.
تانک سوخت :
تانک سوخت نباید زیاد بررسی شود و همانند کاربراتور می باشد. کمبود سوخت برای نقص در لوله های خرطومی پمپ یا دیگر موارد ایجاد می شود و یا بر اثر محدودیت حفره های هوایی د رفیلتر ایجاد می شود.
مقدار غیرمعمول آلودگی، آب یا چسب در فیلتر نشان می دهد که تانک با این مواد آلودگی است و باید تمیز شود تا کاربراتور یا پمپ خراب نشود.

تراوش مواد و جذب :
ارتباط هوا با جذب روی مخلوط کردن و عملکرد معمولی موتور مشخص است. ممکن است هوا به بخشهای اتصال کاربراتور یا سر استوانه نشت کند و یا از طریق شکستگی ها یا اتصالات ضعیف وارد خطوط لوله خرطومی می شود. همه این اتصالات باید از نظر تست هوا بررسی شود.
برای آزمایش جذب و تشت،می توان روغن به کار برود روی بخشهای اتصالی روغن مالید. نشت هوا وقتی مشخص می شود که روغن از موتور خارج شود. باید مهره ها را سفت کرد تا از نشت هوا به موتور جلوگیری شود. اگر با اینکار تثبیت متوقف نشد، باید از محافظ استفاده شود. اگر محافظ جدید بتواند از نشت جلوگیری کند، باید از نظرشکستگی بررسی شوند.
تمیز کننده هوایی :
تمیز کننده هوا برای جسم کثیف، سنگین و یابسیار آلوده استفاده می شود. با وجود این موارد، جریان هوا به راحتی نمی تواند در دستگاه عبور کند ودر مقابل سرعتهای زیاد مانع ایجاد می شود.  در این حالت نمی توان گفت که این وسیله می تواند کاملاً پاک شود زیرا باعث ایجاد کربن می شود و دریچه ها را  می¬چسباند.
شوک اتوماتیک :
مکانیسم شوک باید بررسی شود کاملاً عملش مشخص گردد.شوکها باعث مصرف سوخت می شوند و عدم شوک صحیح باعث کاهش عملکرد می شود و استارت را مشکل می سازد.
ترموستات شوک دهنده باید بر طبق میانگین دمای هوایی باشد که سوخت مصرف می شود. میتوان برای اجتناب از شوک شدید در طول گرم شدن موتور از ترکیب شدن زیاد خود داری کرد.
شوک ترموستات :
در صورت لزوم باید بیش از دو نشانه وجود داشته باشد تا مشخص شود که فنر ترموستات خراب شده و خاصیت ارتجاعی اش را از دست داده است.
بخشهای مسطح کارتر :
وقتی سوزن صفحه را عوض می کنیم و نوع جدیدی نصب می کنیم. باید کاربراتور های WCD,WGD,WCFB,AFB  32/1 اینچی نصب شوند.
بررسی Carburator (کاربراتور) :
هر وقت لازم است کاربراتور باید بررسی شود و تا بفهمیم که چرا دریچه های قدرت و دو شاخه ها خوب کار نمی کنند.

تعویض کارباتور :
توجه : بخش بعد روشهای عمومی نصب کاربراتور ولی وسیله نقلیه است. با اطلاعات ارائه شده در روی نقشه می توان وسایل نقلیه را بررسی کرد.
پیچ را بر خلاف جهت عقربه های ساعت با دست بپیچانید و سر پوش را باز کنید. موتور را روشن کنید تا به دمای عملکرد طبیعی برسد و همزمان دریچه های شوک باید باز باشند. پیچ را به آرامی باز کنید زمان آن وقتی است که موتور کمی آرام شده و وقفه دارد. پیچ را از سمت چپ بپیچانید تا آزاد شود. سر انجام پیچ را به سمت راست بپیچانید تا موتور ناگهان روشن شود.
در کاربراتور ها، پیچ هایی برای هر بخش وجود دارد. در کاربراتوری که 4 محفظه دارد، دو پیچ در بخش اولیه کاربراتوردیده می شود. وقتی پرده 1 در کاربراتور تنظیم شدند، وقتی موتور دور آرام دارد پیچ را عوض کنید.
پس از اینکه این پره ها تنظیم شدند، توصیه شده که از سرعت موتور استفاده کنید و بر حسب rmp سرعت کم را مشخص کنید. اگر این وسیله در دسترس نیست می توانید تا وقتی موتور بدون وقفه کار می کند آن را بررسی کنید. اگر ماشین انتقال اتوماتیک دارد میتوانید با دست آن را بگیرید. افزایش آرام سرعت موتور ادامه دارد تا اینکه ماشین راه بیفتد.
ماشین هایی که کنترل می شوند :
دو نوع سیستم کنترل وجود دارد. نوع تزریق هوا و تعدیل موتور در هر دو، اساس بر طبق روش تعدیل است. روش lean roll باعث می شوند که بخشهای ترکیبی ژنراتور ها کاهش یابند و عملکرد موتور افزایش یابد. باید گفت که نشت هوا به خلاء بسیار مهم است و ژنراتورها  به آن حساس هستند و گر بخواهیم به این موارد توجه کنیم. نشت هوا به کاربراتور باید برررسی کنیم.

محدود کننده های کاربراتور :
برخی از کاربراتورها مجهز به محدود کنندههایی هستند که از افزایش ترکیب هوا / سوخت جلوگیری می کند و از تعدیل جلوگیری می نماید. دو نوع محدود کننده وجود دارد : داخلی و خارجی،محدود کننده لازم در کانالها وجود دارند و از ظاهر مشخص نمی شود. این موارد در کارخانه بررسی می شوند وبستگی به شرایط خدمات یا استمرار آنها دارد.
نوع دیگر این محدودکننده ها خارجی هستند. هر تعدیل در ترکیب سوخت کاربراتور در این نوع محدود کننده مربوط به کاسه است.
در هیچ شرایطی امکان ندارد که قدرت دریه را مشخص کرد و محدود کننده متوقف می شود. یک حرکت رضایت بخش در این بخشها بدست می آید.
علاوه بر این محدود کننده ها نمی توان نیاز به تعدیل سرعت و ترکیسب را برطرف کرد، همه محدود کننده ها ترکیب خاصی ندارند و این باعث افزایش انتشار هیدروژن به هوا می شود.
1-    وقتی موتور روشن است، می توان آن را بررسی کرد.
5-    کاربراتورها مجهز نیستند و می توانند با یک مداد پاکن ان را تمیز کرد.
6-    پیچ را برای بالا بردن rpm بررسی کنید.
7-    پیچ سرعت را تنظیم کنید تابا rpm مورد نظر برسند.
8-    بر طبق خط پیشرفته خلاء افروزش را قطع کنید و دو شاخ را از کلید خارج نمائید.
9-     پیچ IN را به 20RPM برسانید.
10-    پیچ OUT ¼ را برچرخانید.
11-    مرحله 9 و 10 را مجدداً تکرار کنید.
12-    سرعت را در صورت لزوم برای rpm مناسب تنطیم کنید.
13-     در c.cs از نظر الکتریکی سلنوئید را جدا کرده و کاربراتور و سرعت آن را به 400rpm برسانید.
در این حالت کاربراتور طبیعی عمل می کند.
تعدیل پمپ :
با دریچه کنترل هوا که روی سوراخ کاربراتور نصب می شود. بخش انتهای بالایی دیافراگم را فشار دهید تا به موقعیت ته کاربراتور برسد. حالا می توانند پمپ را ببندید و ان را کامل کنید. می توانید اتصال پمپ را هم کنید و زاویه آن را کم نمائید.

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی نمایندگی پارس خودرو

بررسی و تنظیم تایمینگ موتور (زمان جرقه )
-    چگونگی علامت زدن پولی میل لنگ
چگونگی تنظیم آوانس اولیه و تنظیم کردن موقعیت قرار گیری دلکو
سیستم جرقه – قسمت شمع ها
مقدار چرب کرده و آنها را ببندید.
برای بستن شمعها به طریقه زیرعمل کنید :
بررسی نقایص فنی شمعها
پمپهای سوخت (بنزینی) :
پمپ بنزینی مکانیک :
عملکرد بخش خلاء :
عملکرد پمپ بنزینی :
آزمایش پمپ سوخت :
آزمایش فشار :
آزمایش حجم وتوانایی :
وقتی که فشار کم است :
وقتی فشار زیاد است :
وقتی توانایی موتور کم است :
آزمایش پمپ خلاء :
بررسی توسط خلاء سنج :
بررسی بدون استفاده از معیارها :
سرویس پمپ سوخت :
پمپ سوختی الکتریکی :
آزمایش پمپ سوختی :
آزمایش پمپ سوخت :
کاربرات کردن :
آمادگی برای عملکرد :
دریچه کنترل گرمایی :
پیچ کاربراتور :
ارتباط دریچه کنترل بخار :
خطوط سوخت :
پمپ سوخت :
تانک سوخت :
تراوش مواد و جذب :
تمیز کننده هوایی :
شوک اتوماتیک :
شوک ترموستات :
بخشهای مسطح کارتر :
تعویض کارباتور :
ماشین هایی که کنترل می شوند :
محدود کننده های کاربراتور :
تعدیل پمپ :

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی پارس خودرو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.