یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

اختصاصی از یارا فایل پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی


پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

بانکداری الکترونیک چیست؟
بانکداری الکترونیکی عبارت است از استفاده از فناوری های پیشرفته نرم افزاری وسخت افزاری مبتنی برشبکه ومخابرات برای تبادل منابع واطلاعات مالی به صورت الکترونیکی که می تواند باعث حذف نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعب بانکها شود.


● سیستم های بانکداری الکترونیکی
این سیستم ها در سه سطح به مشتریان سرویس دهی می کنند:
۱) اطلاع رسانی:
این سطح ابتدایی ترین سطح بانکداری الکترونیکی اینترنتی است۰بانک اطلاعات مربوط به به خدمات وعملیات خود را از طریق شبکه های ارتباطی دولتی وخصوصی فراهم می کند.
۲) ارتباطات:
این سطح امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی ومشتری را فراهم می آورد ریسک این سطح در بانکداری الکترونیک بیشتر از سطح سنتی است.
۳) تراکنش:
این سیستم متناسب با نوع اطلاعات وارتباطات خود از بالاترین میزان ریسک برخوردار است۰دراین سطح مشتری در یک ارتباط متقابل قادر است تا عملیاتی چون صورتحساب،صدور چک،انتقال وجه وارایه ی صورت حساب را انجام دهد.

مطالعه موردی: مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک بانک…استاد گیلان

متغیرهای مستقل در پرسشنامه: تصویر،آگاهی و ارزش درک شده از برند

سنجش تأثیر گذاری بر: رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک

تعداد سؤالات: 16سؤال پنج گزینه ای طیف لیکرت

تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر

قیمت: 10500تومان

سال انتشار: 1395

روایی پرسشنامه: توسط اساتید و کارشناسان فعال دانشگاهی تأیید شده است و دارای پایایی بسیار مناسبی می باشد

پیشنهادات پژوهشی برای محققان: قابل تعمیم و ارائه به بانک ها و موسسات مالی و اعتباری،شرکت های فعال در حوزه بیمه و سایر شرکت ها


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه رضایتمندی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.