یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

عملکرد بازاریابی سبز و چگونگی اجرای به صرفه آن در جامعه

اختصاصی از یارا فایل عملکرد بازاریابی سبز و چگونگی اجرای به صرفه آن در جامعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عملکرد بازاریابی سبز و چگونگی اجرای به صرفه آن در جامعه


عملکرد بازاریابی سبز و چگونگی اجرای به صرفه آن در جامعه

مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf       صفحات  10

چکیده
با وجود آنکه از مطرح شدن مباحث مربوط به بازاریابی سبز سالیان زیادی می گذرد اما به دلایل گوناگونی این مسئله آنگونه
که باید مورد توجه قرار نگرفته است. هرچند به نظر می رسد با آشکار شدن مسائل و مشکلات زیست محیطی که امروزه
نسل بشر را به خود گرفتار کرده است لزوم توجه به این مقوله بیش از پیش ضرورت یابد. محیط زیست به طور فزاینده ای ،
به مسئله ای حیاتی و بسیار مهم برای همه مردم تبدیل شده است. هدف سیستم بازاریابی به حداکثر رساندن مصرف ، حق
انتخاب بیشتر برای مصرف کننده یا تامین رضایت مشتری نیست، بلکه هدف، ارتقا کیفیت زندگی به بالاترین سطح ممکن
است و کیفیت زندگی نه فقط به معنای کمیت و کیفیت کالاها و خدمات بلکه به معنای کیفیت محیط زیست نیزهست. این
مساله در تمام ابعاد سازمان ها وارد شده و بازاریابی را تحت تاثیر قرار داده و منجر به پیدایش مفهوم بازاریابی سبز شده است.
نیاز به تولید محصولات اکولوژیک و فعالیت های تجاری سبز، شرکت ها را مجبور به تلفیق موضوعات زیست محیطی با
تلاش ها و استراتژی های بازاریابی نموده است. در این مقاله سعی بر این است بازاریابی سبز، استراتژی های آن ، فرآیند سبز
شدن و سطوح بازاریابی سبز مورد بحث قرار گرفته و در انتها مزیت ها و چالش های بازاریابی سبز را مطرح کنیم.
کلمات کلیدی: عملکرد بازاریابی، بازاریابی سبز، چگونگی اجرا، جامعه.


دانلود با لینک مستقیم


عملکرد بازاریابی سبز و چگونگی اجرای به صرفه آن در جامعه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.