نوع فایل: word
قابل ویرایش 45 صفحه
چکیده:
در چارچوب هدفهای مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آموزش و کسب مهارتهای فنی و تحصیل علم برای جوانان همزمان با تغییر بنیادی نظام آموزش متوسطه و آموزش عالی در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است. وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی پرچمدار تعلیم و تربیت در کشور وظیفه تدوین برنامه های اجرایی نظام جدید آموزش را در سالهای مختلف تحصیلی مقطع متوسطه و مقاطع بالاتر و تهیه کتابهای درسی متناسب با مطالبی که در کمیته های فنی مربوطه تنظیم و تصویب شده است به عهده دارد.
با توجه به ظرافت ، حساسیت و پیچیدگیهای پروژه های مختلف ساختمانی و نیز انواع سیستمهای ساخت آئین نامه ها و مقرراتی که تدوین می شود ملزم به رعایت آنها هستیم.
در اداره کل نوسازی مدارس که اینجانب به عنوان محل گذراندن دوره کار آموزی دوره کاردانی خود انتخاب نموده ام کارهای زیادی انجام می شود و این اداره کل از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که هر قسمت مربوط به کاری می باشد. در کل این اداره کارهای نوسازی و بر پا کردن و ساختن مدارس جدید و تعمیرات و تخریب و بازسازی مدارس که قدمت آنها زیاد می باشد را انجام می دهد که این اداره کلیه کارهای یک ساختمان از پایه تا انتها را انجام
می دهد. که تشکیل شده از آزمایشگاه مصالح که بتن و مصالح ساختمانی دیگر را برای اینکه مقاوت آن را بدست آورد استفاده می کنند و واحد وتره و برآورد دفتر فنی و واحدهای مختلف دیگر که هر کدام به سهم خود کار خود را انجام می دهند. کهندسانی که در این اداره کل می باشند خود هم مهندس ناظر بر کار می باشند و بعضی هم پیمانکار می باشند و کار را خود انجام می دهند که این افراد شرکت ساختمانی خصوصی دارند و انی اداره بیشتر کارفرما می باشد و کارها را به پیمانکار تحویل می دهد و پیمانکارکارها را انجام می دهد کارهایی که اداره نوسازی انجام می دهد تماماً در رابطه با مدارس می باشد یا احداث و یا تعمیر و تخریب و بازسازی می باشد و برخی از تعاریف نظیر: کارفرما که همان سازمان نوسازی و مهندس ناظر و غیره را ذیل خواهیم داشت.
مقدمه:
سال 81-80با اینکه اولین سال شروع به کار من بعنوان معلم زبان وادبیات فارسی بود اما استرس و نگرانی های خاصی داشتم. از اینکه از عهده وظایفم بعنوان معلم بر ایم و شاخص های استاندارد تدریس را بخوبی بکار ببرم. تمامی دانش آموزان دبیرستان وراهنمایی من دختر بودند. از همه طبقات اجتماعی و شهری وروستایی.
فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
چکیده
بیان مسئله
چارچوب نظری
واژه های کلیدی:
سوالات یا فرضیات تحیقیق
اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
حدود مطالعاتی
فصل دوم
تعریف آموزش
ابعاد آموزش
استراتژی آموزش
فصل سوم
روش اجرای تحقیق
پرسش تحقیق
مدل تحلیلی تحقیق
متغیر از لحاظ رابطه
جامعه ی آماری
اعتبار و پایایی
منابع تحقیق
منابع ومأخذ:
ariosystem.com
aftab.ir
مجله دانشنامه
پروژه بررسی ودلایل افت تحصیلی دانش اموزان دوره های ابتدایی و راهنمایی و متوسطه دخترانه در سطح مدیریت. doc